reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Jesteśmy po krótkim spotkaniu z Opel Insignią 2020. Jakie są nasze wrażenia po jeździe? Sprawdźcie jak spisał się Opel po liftingu.

Insignia B po liftingu. Co zmieniło się w aucie?

Druga generacja Opla Insignii została zaprezentowana w grudniu roku 2016. Sprzedaż tak naprawdę wystartowała zatem w roku 2017. I choć model ma dopiero trzy lata, Niemcy zdecydowali się na lifting. Co w jego czasie zostało zmienione? Pierwsze nowości widać już w przedniej części auta. Większy jest grill i otrzymał wyraźniej zaznaczone żebrowanie. Do tego światła do jazdy dziennej powędrowały teraz na dolną, a nie górną część reflektora. I zmiany choć raczej widoczne, są też mocno dyskretne. Raczej nie spostrzeże ich laik motoryzacyjny.

Opel Insignia 2020 - lifting dotyczył też kabiny

W kabinie pasażerskiej nowej Insignii pojawiło się połączenie klasycznych zegarów i ekranu. Ten wyświetla jednak głównie dane pochodzące z komputera pokładowego - tym samym jego funkcjonalność jest raczej ograniczona. Z drugiej strony ta analogowość wcale nie musi być taka zła. Przykład? Zamiast grzebać w komputerze pokładowym, prowadzący może wyłączyć asystenta pasa ruchu za pomocą przycisku umieszczonego w okolicy gałki skrzyni biegów. Poza tym kierowca i pasażerowie mają do czynienia z klasyczną Insignią. Materiały wykończeniowe w większości są miękkie i dobrze spasowane.

Opel Insignia 2020

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Autor: Kuba Brzeziński

Insignia 2.0 turbo - wrażenia?

Podczas pierwszej jazdy Opel Insignią po liftingu miałem do dyspozycji model wyposażony w 2-litrowy silnik Turbo. Benzyniak oferował 200 koni mocy. I choć ta dostępna jest dopiero przy 4250 obr./min., kierowca nie powinien mieć z tym większego problemu. Powód? Już przy 1500 obr./min. motor ujawnia maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm. Za jego sprawą Opel ze sportowym zacięciem wyrywa z miejsca i osiąga pierwszą setkę już w 7,7 sekundy. Prędkość maksymalna? Zdaniem producenta wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero w okolicy wartości na poziomie 235 km/h.

Benzynowa Insignia - zarówno w wersji 200 KM, jak i 170 KM - może być sparowana wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów. Przekładnia ma 9 przełożeń. Jak pracuje? Dość płynnie i gładko - jednak pod pewnym warunkiem. Że kierowca już na początku jazdy ustawi tryb sport. W trybie komfortowym miewa momenty zawahania. Te pojawiają się głównie wtedy, gdy kierowca potrzebując wyższej mocy, głębiej wciska pedał gazu w czasie jazdy. Skrzynia potrzebuje chwili na redukcję. Poza tym po mocnym benzyniaku nie należy spodziewać się umiejętności "jazdy na kropelce". W cyklu mieszanym auto spalało mniej więcej 9 litrów benzyny.

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!
Opel Insignia 2020 - pierwsza jazda po liftingu!

VAT 2021. Podatki część 239.90 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Kalicińska

Konsultant w Departamencie Doradztwa Podatkowego i Prawnego w Mariański Group Kancelaria Prawno-Podatkowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama