| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Na pierwszy rzut oka w nowym Audi Q7 nie widać rewolucji. Auto nadal jest duże i kwadratowe. Prawdziwy lifting dotyczył jednak pola technologii. To tutaj niemiecki SUV wykonał największy krok naprzód.

Design nowego Audi Q7 nie jest mocno rewolucyjny. Tak naprawdę zmiany stylistyczne ograniczyły się do drobnych akcentów. Przykład? Grill jest większy, ma srebrną obwódkę, a do tego w dolnej części zderzaka pojawiają się duże wloty powietrza oraz oferowane są segmentowe reflektory przednie. Jeżeli chodzi o stylistykę boku auta, ta może zostać uzupełniona nawet 22-calowymi felgami. Z tyłu z kolei pod linią świateł projektanci umieścili srebrną listwę - ta ma podkreślić luksusowy charakter największego SUV-a Audi.

W kabinie pasażerskiej nowego Audi Q7 można się poczuć identycznie jak za kierownicą bratniego Q8. Na mocy liftingu duży SUV otrzymał identyczną deskę rozdzielczą. Ta realizuje tzw. cyfrową koncepcję obsługi. To oznacza obecność trzech potężnych ekranów i niezliczonej ilości dotykowych płytek. Ciekawostka? Samochód jest w stanie komunikować się np. z inteligentnym miastem. Podczas jazdy Q-siódemką w Ingolstadt, komputer pojazdu będzie otrzymywał informacje dotyczące tego, że zaraz włączy się światło czerwone lub zielone. W ten sposób wcześniej zacznie hamować silnikiem lub przygotuje układ napędowy do dalszej jazdy podczas jazdy w trybie asystenta prowadzenia.

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Autor: Mat. prasowe Audi

Pierwsza jazda: Audi Q7 - kluczyk w telefonie i 865 litrów bagażu!

Ciekawą opcją jest też cyfrowy kluczyk. To aplikacja, którą wgrywa się na telefon wyposażony w system Android, a która po konfiguracji z pojazdem pozwala na odblokowanie zamków i odpalenie silnika. W tym czasie fizyczny kluczyk może być trzymany np. w sejfie w domu! Poliftingowe Audi Q7 drugiej generacji to potężna przestrzeń w kabinie pasażerskiej. Model ma 5 metrów długości i 2 metry szerokości. W tak dużym nadwoziu inżynierom udało się znaleźć miejsce na bagażnik o pojemności 865 litrów (po przesunięciu tylnej kanapy). Maksymalnie przestrzeń załadunkowa może mieć nawet 2050 litrów pojemności.

Zobacz również: Test Audi Q7 3.0 TFSI 333 KM - zupełnie nowa konstrukcja

Zmodernizowane Audi Q7 otrzymało szereg mocno technologicznych zmian. Dla przykładu w cenniku pojawiły się reflektory laserowe. Tak, wymagają dopłaty sięgającej blisko 14 tysięcy złotych. Z drugiej strony w sytuacji, w której auto porusza się poza terenem zabudowanym z prędkością większą niż 70 km/h i nie będzie oślepiać innych użytkowników dróg, są w stanie wydłużyć zasięg świateł długich nawet do 600 metrów. Do tego dochodzą standardowe LED-y, które świetnie radzą sobie z doświetlaniem otoczenia drogi. Audi może obsłużyć inteligentne reflektory, a wszystko za sprawą radarów dalekiego i średniego zasięgu, kamer, czujników ultradźwiękowych i jednostki zFAS.

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Tagi

audi, Q7, suvy

Zdjęcia

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting
Pierwsza jazda: Audi Q7 - mocno technologiczny lifting

Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków Praktyczne wskazówki59.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

MonsterPolska.pl

lider w sukcesywnym łączeniu ludzi z ich wymarzoną pracą

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »