reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Facelifting Mazdy 2

Facelifting Mazdy 2

Nowa Mazda2 to ewolucja dynamicznego charakteru pierwszej wersji. Wciąż dostępna jest jako auto trzy- i pięciodrzwiowe, a nowy przód sprawia, że bardziej pasuje do obecnej gamy modelowej producenta.

Nowa Mazda2 to ewolucja dynamicznego charakteru pierwszej wersji. Wciąż dostępna jest jako auto trzy- i pięciodrzwiowe, a nowy przód sprawia, że bardziej pasuje do obecnej gamy modelowej producenta.

Z zewnątrz zauważymy nowy przód charakterystyczny dla gamy modelowej Mazdy oraz zmienione oprawy przednich lamp przeciwmgielnych. Klienci będą mogli wybierać spośród jedenastu kolorów karoserii, w tym dwóch nowych – niebieskiego Aquatic Blue Mica i czerwonego Burgundy Red Mica, a także nowych wzorów felg aluminiowych. W zależności od rynku wersja Sport dostępna będzie z aerodynamicznymi nakładkami progów i spojlerem dachowym.

Zobacz też: Rodzinny Francuz – Renault Grand Scenic

We wnętrzu znajdziemy nowy wzór wskaźników z czarnym tłem, białymi cyframi i srebrnymi pierścieniami oraz czarny fortepianowy lakier panelu środkowego i deski rozdzielczej, a także bardziej wytrzymałe materiały w najczęściej dotykanych miejscach konsoli środkowej. W poliftingowej wersji znajdą się również nowocześniejsze wzory obić foteli, nowo zaprojektowane czarne wyloty powietrza klimatyzacji po obu stronach deski rozdzielczej, z otaczającymi je srebrnymi pierścieniami, które zastępując nawiewy całkowicie srebrne minimalizują odbicia w bocznych szybach. Możemy też liczyć na nowy, zamykany schowek w wersjach z kierownicą po lewej stronie.

Zobacz też: Znikający Challenger

Mazda 2 doczekała się też zmodernizowanych silników. Wszystkie jednostki benzynowe i wysokoprężne są zgodne z normą Euro5. Silnik MZR 1,3 Standard Power rozwija moc maksymalną 55 kW/75 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 119 Nm przy 3500 obr./min. zużywając około 2% mniej paliwa (średnio 5,1 l/100 km) i emitując o 5% mniej CO2 (119 g/km). MZR 1,3 High Power rozwija moc maksymalną 62 kW/84 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 121 Nm przy 3500 obr./min. zużywając około 2% mniej paliwa (średnio 5,1 l/100 km) i emitując o 5% mniej CO2 (119 g/km). Z kolei MZR 1,5 z pięciobiegową skrzynią ręczną rozwija moc maksymalną 75 kW/102 KM przy 6000 obr./min. i 133 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4000 obr./min., zużywając średnio 5,8 l/100 km, a taki sam motor z czterostopniową skrzynią automatyczną rozwija moc maksymalną 75 kW/102 KM przy 6000 obr./min. i 133 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4000 obr./min., zużywając średnio 6,3 l/100.

Zobacz też: Nowy Peugeot 107: odnowiony mieszczuch

Unowocześniony został też wysokoprężny silnik o pojemności 1,6 z bezpośrednim wtryskiem common-rail. Rozwija on maksymalnie 70 kW/95 KM (+ 5 KM) przy 3800 obr./min. i 205 Nm maksymalnego momentu obrotowego w zakresie między 1750 a 3000 obr./min. Zużywa przy tym około 2% mniej paliwa niż poprzedni silnik wysokoprężny (średnio 4,2 l/100 km) i emituje mniej CO2 (tylko 110 g/km).

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Burchard

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama