reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Nowa Kia Soul: dane techniczne i wyposażenie

Nowa Kia Soul: dane techniczne i wyposażenie

Kia Soul to czterodrzwiowy, pięcioosobowy hatchback z segmentu B, który na rynku konkuruje np. z Nissanem Juke. Auto przeszło właśnie facelifting. Poniżej prezentujemy dane techniczne i wyposażenie Kii Soul po faceliftingu.

Kia Soul: dane techniczne

Karoseria i podwozie

Kia Soul ma w pełni stalowe nadwozie o konstrukcji skorupowej.

Silniki

Do wyboru: usytuowany poprzecznie silnik benzynowy lub silnik Diesla napędzający przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej ręcznej lub automatycznej skrzyni biegów.

Zobacz też: Kia Cee’d – jaką wybrać? Poradnik kupującego

1,6-litrowy silnik Diesla o mocy 128 KM

Rodzaj    U2, czterocylindrowy rzędowy, 16-zaworowy z jedną turbosprężarką o zmiennej geometrii (VGT)
Pojemność         1,6 litra, 1582 cm³
Maksymalna moc     128 KM (94 kW) @ 4000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy     260 Nm (26,5 kgfm) @ 1900 obr./min
Średnica x skok tłoka 77,2 x 84,5 mm
Stopień sprężania    17,3: 1
Podawanie paliwa    wtrysk paliwa Common Rail CRDi
Konstrukcja         Żeliwny blok silnika i żeliwna głowica
Klasa emisji spalin     Euro 5

Kia Soul 1.6 CRDi, nawet 11% taniej. Sprawdź teraz!

Zobacz też: Pierwsza jazda: Kia Rio – postrach konkurencji

1,6-litrowy silnik benzynowy o mocy 140 KM

Rodzaj        DOHC, czterocylindrowy rzędowy, 16-zaworowy z GDI
Pojemność         1,6 litra, 1591 cm³
Maksymalna moc     140 KM (103 kW) @ 6300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy     166 Nm (17,0 kgfm) @ 4850 obr./min
Średnica x skok tłoka 77,0 x 85,4 mm
Stopień sprężania    11.0:1
Podawanie paliwa     GDI (bezpośredni wtrysk benzyny)
Konstrukcja         Aluminiowy blok silnika i aluminiowa głowica
Klasa emisji spalin     Euro 5

Zobacz też: Kia Picanto - Jaką wybrać? Poradnik kupującego

Skrzynie biegów     1,6D            1,6B

Ręczna                     6 st.            6 st.
Automatyczna           6 st.            6 st.

Układ kierowniczy

Rodzaj             Przekładnia zębatkowa z elektrycznym wspomaganiem
Ogólne przełożenie     14.0:1
Liczba obrotów         2,69 obrotu między skrajnymi pozycjami
Średnica skrętu         10,54 metra

Zawieszenie i amortyzacja

Przód     W pełni niezależne dzięki montowanym pod ramą kolumnom MacPhersona, ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami gazowymi. Stabilizator poprzeczny.
Tył     CTBA (zespolona belka skrętna) ze sprężynami śrubowymi i gazowymi amortyzatorami ASD.

Hamulce

Zasilanie     Pojedynczy 10,0-calowy zawór wspomagający uruchamianie hamulców
Przód             Tarcze wentylowane 280 x 26 mm
Tył             Tarcze lite 262 x 10 mm
Hamulec parkingowy Dźwignia obsługiwana ręcznie

Zobacz też: Test Kia Picanto: Samochód roku 2011?

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

SANPRO

Doradztwo personalne, rekrutacja, organizacja zatrudnienia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama