reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Fiat 500 by Gucci

Fiat 500 by Gucci

Z okazji 150. rocznicy zjednoczenia Włoch i 90. urodzin firmy odzieżowej Gucci, Fiat stworzył limitowaną edycję Fiata 500 Gucci.

Kampania reklamowa związana z wprowadzeniem na rynki całego świata Fiata 500 by Gucci opracowywana jest z pomocą Lapo Elkanna i jego agencji, Independent Ideas, będzie kampanią globalną. Lapo Elkann w ten sposób skomentował tę współpracę: "To dla mnie wielki honor, że mogłem doprowadzić do współpracy pomiędzy Fiatem i Guccim, zwłaszcza w tak ważną dla Włoch rocznicę. Jako Włoch jestem dumny i szczęśliwy, że mam udział w powstaniu Fiata 500 by Gucci, łączącego w sobie dusze dwóch marek, które w tak doskonały sposób symbolizują na świecie styl naszego kraju. To naprawdę ogromna przyjemność znowu pracować z Centro Stile i Fridą Giannini przy tej nowej wersji mojego ukochanego samochodu."

Zobacz też: Odświeżona gama Jaguara: 2012 XF, XFR, XK

Początkowo Fiat 500 by Gucci dostępny będzie od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone wcześniej za pośrednictwem strony www.500bygucci.com, w cenie od 17 000 euro (cena na rynku włoskim). Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie on wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie on dostępny w pozostałych regionach świata.

Uzupełnienie do tej specjalnej wersji „pięćsetki" stanowi ekskluzywna kolekcja 500 by Gucci, obejmująca akcesoria przydatne w podróży, drobne wyroby ze skóry, ubrania, rękawiczki dla kierowcy, okulary przeciwsłoneczne i zegarek, które będzie można nabyć od kwietnia 2011 w wybranych sklepach firmy Gucci oraz pod adresem www.gucci.com.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Fiat 500 Gucci, wynik kooperacji Centro Stile Fiat i ekskluzywnej firmy odzieżowej Gucci fot. Fiat
Fiat 500 Gucci, wynik kooperacji Centro Stile Fiat i ekskluzywnej firmy odzieżowej Gucci fot. Fiat

Zatrudnianie i zwalnianie pracowników. Obowiązki pracodawców51.75 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Sergiusz Felbur

Prawnik, specjalista ds. produktów prawnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama