| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Seat Toledo – który silnik i którą wersję wyposażeniową wybrać?

Seat Toledo – który silnik i którą wersję wyposażeniową wybrać?

Seat Toledo – który silnik i którą wersję wyposażeniową wybrać? Oferta jest obszerna, podpowiadamy które zestawienie jest dla tego modelu optymalne.

Seat Toledo – który silnik wybrać?

W gamie silnikowej najnowszego Seata Toledo znalazło się pięć jednostek napędowych. Przy czym – silnik 1.4 TDI/90 KM można zamówić w zestawie z pięciobiegową manualną, lub siedmiobiegową zautomatyzowaną przekładnią DSG i systemem start&stop. Brak jest w ofercie hiszpańskiego producenta silników wolnossących.

Zobacz też: Test Seat Leon Cupra 280

Jednostki benzynowe

Nawet podstawowa jednostka napędowa - benzynowy silnik 1.2 TSI o mocy 90 KM jest wyposażony w turbosprężarkę. Niestety jest on również wyposażony w pięciobiegową przekładnię, co ogranicza komfort jazdy podczas podróży po autostradzie. 90 – konny Seat według danych producenta przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,3 s i może się rozpędzić do 183 km/h. W ruchu miejskim zużywa 6,2 l benzyny na 100 km.

O 3 100 zł jest droższy w zakupie Toledo z silnikiem 1.2 TSI, który rozwija moc maksymalną 110 KM w zakresie 4600-5600 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy 175 Nm w zakresie 1400-4000 obr./min. Według danych producenta przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,8 s i może pojechać z maksymalną prędkością 199 km/h. Zużycie paliwa w ruchu miejski to zgodnie z danymi katalogowymi – 6,7 l benzyny na 100 km (6,2 l/100 km w zestawie z systemem S&S).

Dokładając kolejne 6 800 zł możemy nabyć Toledo wyposażonego w jednostkę 1.4 TSI, która rozwija moc maksymalną 125 KM w zakresie od 5000 do 6000 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy 200 Nm w zakresie od 1400 do 4000 obr./min. Standardowo z silnikiem współpracuje siedmiobiegowa zautomatyzowana przekładania DSG. Według danych producenta 125 konny Seat przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9 s i może rozpędzić się do maksymalnej prędkości 208 km/h. Zużycie paliwa w ruchu miejskim to według danych katalogowych 6 l/100 km.

Zobacz też: Test Seat Toledo 1.4 TSI/125 KM DSG FR-line

Jednostki wysokoprężne

Podstawowym silnikiem w gamie jednostek wysokoprężnych jest 1.4 TDI o mocy 90 KM. Jest on droższy o 8 400 zł (i o ok. 14 tys. zł w wersji ze skrzynią DSG) od podstawowej jednostki benzynowej. Moc maksymalna jest dostępna w tym przyadku przy 3500 obr./min. z kolei maksymalny moment obrotowy 230 Nm jest dostępny w zakresie od 1750 do 2500 obr./min. Zużycie paliwa w ruchu miejskim to według producenta 4 l oleju napędowego na 100 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 12 s (12,6 s w wersji z DSG).

Więcej informacji na temat marki Seat znajdziesz tutaj

Najmocniejszym dostępnym silnikiem Diesla w gamie jest jednostka 1.6 TDI, rozwijająca moc maksymalną 115 KM w zakresie od 3500 do 4000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm w zakresie 1500-3000 obr./min.

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Niewątpliwie uroku nadwoziu Seata Toledo FR dodają również nowoczesne reflektory LED, jednak jest to wyposażenie opcjonalne (koszt 4951 zł).
Niewątpliwie uroku nadwoziu Seata Toledo FR dodają również nowoczesne reflektory LED, jednak jest to wyposażenie opcjonalne (koszt 4951 zł).

Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków Praktyczne wskazówki59.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

KRAUSE LEGAL Kancelaria prawna

Nasza kancelaria świadczy wszechstronną pomoc prawną skierowaną do właścicieli firm rodzinnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »