| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Toyota Avensis Touring Sports – jaki silnik i którą wersję wyposażeniową wybrać?

Toyota Avensis Touring Sports – jaki silnik i którą wersję wyposażeniową wybrać?

Jaki silnik i którą wersję wyposażeniową nowej Toyoty Avensis Touring Sports wybrać? W naszym poradniku zakupowym opisujemy wersje silnikowe i wyposażnia oraz podpowiadamy, który zestaw jest optymalny.

Pre-Collision System (układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia), przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, poduszka kolanowa kierowcy, boczne kurtyny powietrzne, system wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist), światła stopu oraz światła do jazdy dziennej LED, przednie lampy przeciwmgielne, elektryczny hamulec postojowy (EPB), mocowania ISOFIX, elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, klimatyzacja manualna, skórzana kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą Nappa oraz skórzana gałka dźwigni zmiany biegów, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, elektryczna regulacja szyb przednich, gniazdo Aux-In i USB, system audio CD, MP3, WMA, Bluetooth, 6 głośników i… stalowe felgi o średnicy 16 cali (obręcze ze stopów lekkich w tym samym rozmiarze można dokupić za 2000 zł).

Zobacz też: Test Toyota Auris Hybrid Touring Sports 1.8 136 KM E-CVT

Wersja Premium jest droższa od Active o 10 tys. zł. Oprócz bogatszej listy wyposażenia, nabywca wykupuje dostęp do dużo obszerniejszej listy wyposażenia opcjonalnego. Wersja Premium jest bogatsza od Active m.in. o: Tempomat, szesnastocalowe lub siedemnastocalowe (w zależności od wersji silnikowej) obręcze ze stopów lekkich, Lane Departure Alert (układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu), Road Sign Assist (układ rozpoznawania znaków drogowych), automatyczne światła drogowe, czujnik deszczu (automatyczne wycieraczki), czujnik zmierzchu, klimatyzację automatyczną dwustrefową, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, fotel kierowcy z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego, otwór w oparciu tylnej kanapy do przewożenia długich przedmiotów, kamerę cofania (widok na ekranie 8"), system multimedialny Toyota Touch 2, dotykowy ekran 8", MP3, WMA, Bluetooth, 6 głośników, czy kolorowy wyświetlacz między zegarami.

Zobacz też: Test Toyota Yaris 1,33 Dynamic

Dokładając kolejne 10 tys. zł (czyli 20 tys. zł w stosunku do wersji Active) można stać się nabywcą wersji Prestige, która jest dodatkowo wyposażona m.in. w: siedemnastocalowe obręcze kół ze stopów lekkich, przyciemniane tylne szyby, szklany dach panoramiczny z elektryczną roletą, system „Inteligentny kluczyk” (otwieranie i uruchamianie samochodu

bez użycia kluczyka), szyny i 4 uchwyty do mocowania ładunku w bagażniku, podgrzewane fotele przednie, podgrzewanie wycieraczek przedniej szyby, spryskiwacze reflektorów, adaptacyjne (skrętne) reflektory przednie w technologii Pure LED, system „Inteligentny kluczyk”(bezkluczykowe otwieranie/zamykanie i uruchamianie pojazdu), podgrzewane fotele przednie i podgrzewanie wycieraczek przedniej szyby, skórzane siedzenia (czarne), elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią ustawienia fotela kierowcy, system multimedialny Toyota Touch 2, dotykowy ekran 8", MP3, WMA, Bluetooth, 10 głośników, radio cyfrowe DAB, nawigację Toyota Touch 2 & Go Plus.

Zobacz też: Test Toyota Verso 1.6 D-4D Premium

Którą wersję wyposażeniową wybrać?

Najtańsza odmiana Active nie daje dużych możliwości doposażenia pojazdu – dla przykładu - wyklucza możliwość dokupienia tylnych czujników parkowania. Można je dokupić dopiero od wersji Premium. W przypadku odmiany Active nabywcy mają możliwość wykupienia za 1500 zł jedynie przednich czujników parkowania. Dobrze, że producent przewidział możliwość dokupienia do wersji Active tempomatu (990 zł). Niemniej podstawowa wersja pozostaje propozycją dla wyjątkowo oszczędnych klientów. Wersja Prestige jest z kolei przeznaczona dla najbardziej wymagających (m.in. tylko ta odmiana jest wyposażona w adaptacyjne reflektory skrętne LED). Dlatego biorąc pod uwagę koszt zakupu oraz rozbudowaną listę dodatkowych opcji optymalnym wyborem jest wersja Premium, którą można skonfigurować wedle uznania.

Czytaj także

Data publikacji:

Aktualizacja: 26.04.2016

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Toyota Avensis Touring Sports - którą wersję wybrać?
Toyota Avensis Touring Sports - którą wersję wybrać?

RODO 2019. Plusy i minusy zmian od 4 maja79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Skuteczne cv

Przygotowujemy do zmiany pracy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »