Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Samochody z fabrycznym LPG 2022 r. Oto lista!

Samochody z fabrycznym LPG 2022 r. Oto lista!
Samochody z fabrycznym LPG 2022 r. Oto lista!
Samochody z fabrycznym LPG 2022 r., czyli dziś sprawdzimy oferty producentów dla osób stawiających na tanią jazdę. Oto konkretna lista ofert.

Dacia Duster z LPG

Dacia Duster LPG test

Dacia Duster LPG test

Dacia Duster LPG test

Duster spokojnie pomieści cztery dorosłe osoby, ma 445-litrowy kufer oraz litrowy, doładowany silnik benzynowy, który można doposażyć w instalację LPG. Po montażu układu zasilającego gazem Dacia oznacza tanią jazdę, ale i... tani zakup. Cennik tego modelu startuje bowiem od 61 200 zł. Co prawda przy tej cenie kupujący nie może liczyć na klimatyzację czy aluminiowe felgi. Wystarczy jednak dopłacić nieco ponad 7 tysięcy, a te i wiele innych elementów staną się standardem. Nic dziwnego, że po Dustera ustawiają się kolejki. W takiej cenie jest bezkonkurencyjny!

Zobacz również: test Dacii Duster LPG

Renault Clio z LPG

Test: Renault Clio Intens TCe 100 - i to się nazywa rozsądne auto!

Test: Renault Clio Intens TCe 100 - i to się nazywa rozsądne auto!

Test: Renault Clio Intens TCe 100 - i to się nazywa rozsądne auto!

Nowe Clio ma styl, nieźle się prowadzi i nieźle wygląda. Auto jest też całkiem przestronne, a do tego może być wyposażone w... instalację LPG. Układ zasilający gazem jest parowany z 3-cylindrowym, doładowanym benzyniakiem o mocy 100 koni. W tym wariancie jest i oszczędny, i całkiem dynamiczny. A to tego oferuje 6-biegową przekładnię zmniejszającą hałas w kabinie w czasie jazdy poza miastem. Za auto w wersji bazowej trzeba zapłacić 67 400 zł.

Zobacz również: test Renault Clio TCe100

Kia Rio z LPG

Nowa Kia Rio 2017 – wrażenia z jazdy

Nowa Kia Rio 2017 – wrażenia z jazdy

Nowa Kia Rio 2017 – wrażenia z jazdy

Kia Rio czwartej generacji nadal jest obecna w salonach sprzedaży. Nadal także jest oferowana w wersji LPG – instalację zaprojektowała specjalnie do tego modelu firma BRC. Gaz można zamontować w silniku 1.2 DPI. Pod tym oznaczeniem ukrywa się 84-konny, wolnossący i 4-cylindrowy motor. I choć na razie wszystko prezentuje się w dość jasnych barwach, ta informacja ma też i ciemniejszą stronę. A ta dotyczy głównie ceny. Wybór LPG do Rio oznacza dopłatę wynoszącą 5,5 tys. zł. W efekcie bazowa Kijanka z przeciętnym wyposażeniem przekroczy 60 tys. zł.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: test Kia Rio

Dacia Sandero z LPG

Nowa Dacia Sandero LPG

Nowa Dacia Sandero LPG

Test: Nowa Dacia Sandero LPG - kciuk w górę czy w dół?

Sandero to po rumuńsku znaczy chyba tani... Zanim pojawi się czytelnik, który te słowa weźmie na poważnie, muszę dodać że to oczywisty żart. Skąd się wziął? Bo Dacia tym modelem na nowy poziom wynosi znaczenie pojęcia tanie auto. Ładnie wyglądający i nieźle wyposażony hatchback kosztuje 53 900 zł. A to w segmencie B... grosze! Szczególnie że doładowany, 100-konny benzyniak został sparowany z instalacją gazową. Poza tym posiadać nowe Sandero to żaden wstyd. Auto jest miliard razy lepsze od poprzednika.

Zobacz również: test Dacia Sandero LPG

Dacia Logan z LPG

Test Dacia Logan TCe LPG

Test Dacia Logan TCe LPG

Test: Dacia Logan TCe LPG - jest tania. I co z tego?

Logan to takie Sandero, jednak z dużo mniejszą dozą uroku, ale i większym bagażnikiem. Pod tylną klapą wykonaną z cienkiej blachy ukrywa się 528-litrowy kufer. A pod jego podłogą schowana jest butla LPG. Ciekawostka dotycząca Logana jest taka, że jest on oferowany tylko w napędzie z gazem. Poza tym kosztuje minimum 54 800 zł. Tak, być może nie porusza emocji. Mimo wszystko dziś nie da się chyba kupić większego sedana za podobne pieniądze. A to przemówi do osób, które potrzebują nie pasji, a po prostu auta.

Zobacz również: test Dacia Logan LPG

Renault Captur z LPG

Test: Renault Captur Intens TCE 130 EDC - i czego więcej potrzeba?

Test: Renault Captur Intens TCE 130 EDC - i czego więcej potrzeba?

Test: Renault Captur Intens TCE 130 EDC - i czego więcej potrzeba?

Renault Captur, identycznie jak reszta gamy Renault-Dacia, może być zasilany 100-konnym benzyniakiem. A to dało podstawę do wyposażenia crossovera w instalację LPG. Captur jest dużo bardziej cywilizowany od braci z Rumunii. Jest też i nieco droższy. Za samochód posiadający instalację gazową trzeba zapłacić co najmniej 78 400 zł. To na szczęście w obecnych realiach nie jest żadna kwota zaporowa.

Zobacz również: test Renault Captur TCe

Dacia Jogger z LPG

Dacia Jogger z LPG

Dacia Jogger z LPG

Dacia Jogger z LPG

Materiały prasowe Dacia

Dacia Jogger na zdjęciach prasowych jest przedstawiana z fajnym, pomarańczowym lakierem. A do tego nazwa Jogger kojarzy się z pewnym Mickiem (mam nadzieję, że nie tylko mi). Tylko czy zwiastuje dobrą zabawę? Z całą pewnością nie. Szczególnie że Dacia nie powstała po to, aby bawić. Ona jest po to, aby przewozić. I w tej roli z pewnością sprawdzi się świetnie. Auto ma konfigurację 5- lub 7-osobową a do tego bagażnik o pojemności od 607 do 1819 litrów. Tak, jest oferowana z LPG. W tej wersji kosztuje minimum 63 400 zł, czyli skandalicznie mało!

Reklama
Zaktualizuj swoją wiedzę z naszymi publikacjami i szkoleniami
Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    DS 7 Rivoli E-Tense 4x4 300. Bo SUV może być... artystyczny!

    Czy DS 7 jest pretensjonalny? W żadnym razie! Czy jest nietuzinkowy? W stu procentach. A lifting jedynie podkreślił wartości tego rodzinnego SUV-a. Chociaż sprawdźcie na własne oczy.

    Test: DS 7 po liftingu. Wersja E-Tense 4x4 300 jest szybka jak... hot-hatch!

    Choć jest 5-osobowym SUV-em z 555-litrowym bagażnikiem, oferuje 300 koni i może jeździć... za darmo! A to dopiero początek ciekawostek dotyczących testowego przeze mnie DS 7 po liftingu w wersji E-Tense 4x4 300.

    Sejmowa komisja przeciw poprawkom do projektu zniesienia opłat za państwowe autostrady

    Sejmowa Komisja Infrastruktury nie poparła poprawek zgłoszonych podczas drugiego czytania do projektu dot. zniesienia opłat za państwowe autostrady. Jedna z nich miałby skutkować zdjęciem opłat ze wszystkich autostrad w Polsce.

    Używane Audi A4 B8. Awarie, wady, ceny, opinie

    Używane Audi A4 to marzenie przeciętnego Polaka. Szczególnie gdy mówimy o generacji B8. Auta są przystępne cenowo. Tylko czy z technologicznego punktu widzenia nie stanowią zakupowej miny? Sprawdźmy, co psuje się w używanych sedanach i kombi z Niemiec.

    Tajemnica różnic cenowych samochodów używanych. Co ma największy wpływ?

    Na cenę samochodów używanych najbardziej wpływa przebieg, historia serwisowa i historia szkodowa. Cena dwóch identycznych modeli z tego samego rocznika na rynku wtórnym bywa różna o ponad 20%.

    Używany Opel Astra K. Awarie, wady, ceny, opinie

    Kompaktowy Ople starzeje się z godnością. Przynajmniej pod względem stylistyki. Czy to samo można powiedzieć o technologii? Dziś sprawdzimy czy używany Opel Astra K psuje się i jakie ma słabe punkty.

    Auto na wodór - „elektryk” z wydajniejszym magazynem energii. Plusy i minusy wodoru w motoryzacji

    Czy samochody napędzane wodorem są realną alternatywą dla aut elektrycznych? Jakie są plusy i minusy technologii wodorowej w motoryzacji?

    Toyota Tacoma 2024. Pick-up z 331-konną hybrydą. Niestety nie dla Polski...

    Potężny pick-up z mocną hybrydą pod maską. To musi być Toyota Tacoma 2024. Dobra informacja jest taka, że auto wygląda i zapowiada się świetnie. Zła jest taka, że oficjalnie nie trafi do Polski.

    Efekt zmiany przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych? Raczej odwrotny...

    Rządzący mocno chwalili się zmianą przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych na pasach. Tyle że czas pokazuje, iż kierunek mógł być błędny. Bo poprawy bezpieczeństwa pieszych nie widać w statystykach.

    Polski kamper jest hitem. To oczywiście Volkswagen Grand California

    Kamper Volkswagen Grand California powstaje w polskiej fabryce Volkswagena we Wrześni. I pisząc o tym, mamy spore powody do dumy. Zainteresowanie tym autem bowiem stale rośnie na całym świecie.

    Samochód dla mamy. Czyli jakie auta kupują Polki?

    Zbliżający się Dzień Matki stał się okazją do sprawdzenia, jakie są motoryzacyjne preferencje Polek kupujących używane auta. Co wynikło z analizy? Mamy w Polsce są wyjątkowo praktyczne.

    Elektryczna turbosprężarka w Mercedesach AMG. Jak działa? I co daje?

    Mercedes ma ciekawy prezent dla właścicieli nowych modeli z serii AMG. Mowa o elektrycznej turbosprężarce. Ta jest inspirowana wynalazkiem stosowanym przez zespół F1 Mercedes-AMG Petronas.

    Początek roku 2023 najbezpieczniejszy w historii. Stał się drogowy cud?

    Niecałe 3900 wypadków drogowych i 360 ofiar śmiertelnych w sytuacji, gdy jeszcze niedawno notowano dwa razy wyższe wyniki. Z czego wynikają tak optymistyczne statystyki w I kw. 2023 roku?

    Jak się kupuje auto w AAA Auto? "Nie mam Twojego samochodu. I co mi zrobisz?"

    Dziś opowiem o tym, jak się kupuje auto w AAA Auto. Będzie to jednak opowieść bez happy endu. Bo choć wybrałem pojazd i zadatkowałem go, sieci nie przeszkodziło to w jego sprzedaży innej osobie...

    UNESCO wypromuje rower jako środek transportu. Z inicjatywy Polski!

    Z inicjatywy Polski Rada Wykonawcza UNESCO przyjęła decyzję w sprawie promowania roweru jako uniwersalnego środka transportu - "Bicycle For All – Bicycle for sustainable and healthy lifestyles” ("Rower dla Wszystkich – Rower dla zrównoważonego i zdrowego stylu życia”).

    Ile kosztuje serwis klimatyzacji w 2023 roku?

    Klimatyzacja – to słowo, które na wiosnę zaczyna dominować w rozmowach kierowców. Część musi zrobić serwis klimy, a część zdiagnozować jej problemy. Ile to kosztuje? Sprawdźcie.

    Jeep Wrangler 4XE Sahara. Srebrny lakier i hybryda plug-in pod maską

    Jeep Wrangler swoim kształtem przywodzi na myśl końcówkę lat 80. XX wieku. I do twarzy mu z tym! Wersja aktualnie sprzedawana w Europie ma jednak hybrydę plug-in pod maską. Jak wygląda ten model? Sprawdźcie w naszej galerii.

    Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

    Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?

    Korytarz życia: przepisy, obowiązki i kary. Co musisz wiedzieć?

    Korytarz życia jest od grudnia roku 2019 obowiązkiem kierowców w Polsce. Tylko że jak pokazuje praktyka, z obowiązku tego kierujący nie zawsze się wywiązują... Przypomnijmy zatem, co warto widzieć w tym temacie.

    Astra kombi GSe w sprzedaży. Ma 225 koni i... tania nie jest

    W polskich salonach można już składać zamówienia na Opla Astrę Sports Tourer GSe. Przestronne kombi otrzymało nieco sportową stylizację i aż 225-konny napęd. Rodzinna Astra jest hybrydą plug-in.

    Ceny samochodów w Polsce. Wiemy, kto statystycznie wydaje najwięcej na auto!

    Osoby, które ukończyły 55 rok życia, decydują się na najdroższe auta, a utrzymująca się inflacja pogłębia różnicę w cenach wybieranych aut pomiędzy nimi i najmłodszym pokoleniem. Starsi klienci są też otwarci na bardziej nowoczesne rozwiązania.

    Używana Dacia Duster II. Awarie, wady, ceny, opinie

    Polacy go pokochali. Masowo kupują Dustery II jako nowe i używane. Czy w przypadku modeli z drugiej ręki jest się czego bać? Przyjrzymy się trwałości rumuńskiego SUV-a w dzisiejszym materiale.

    Jak dobrać opony do samochodów elektrycznych i hybrydowych?

    Samochody elektryczne i hybrydowe mają swoje wymagania. Trakcyjnie te są związane nie tylko z tarciem, ale i większą masą. Dziś opowiemy zatem jak dobrać do nich odpowiednie opony.

    Europejczycy chcą elektryków. Tylko czy rynek sprosta zainteresowaniu?

    Wielkie ambicje, gorzej z możliwościami. Tak można podsumować rynek aut elektrycznych. Zapotrzebowanie na surowce niezbędne do ich produkcji wzrośnie do 2030 roku nawet 14-krotnie! Dziś nie jesteśmy w stanie zapewnić takich dostaw.

    Czy tu można wyprzedzić? Odpowiedź daje sygnalizator S-4

    Linia przerywana, a do tego dwa czerwone iksy i zielona strzałka. Czy kierujący widząc takie zestawienie znaków drogowych, może wyprzedzić inny pojazd? To bardzo dobre pytanie. Odpowiedź nie jest taka oczywista.