reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Hyundai ix35 jakiego wybrać? Poradnik kupjącego

Hyundai ix35 jakiego wybrać? Poradnik kupjącego

>Hyundai ix35 występuje z dwoma rodzajami napędu, a w gamie dostępnych silników znalazło się pięć jednostek napędowych. Co więcej ix35 dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia. Podpowiadamy, która konfiguracja jest najbardziej optymalna.

Nadwozie

Ix35 występuje tylko w jednej wersji nadwoziowej, jako pięciodrzwiowy hatchback

Wersje silnikowe

W gamie jednostek napędowych koreańskiego SUV-a znajdziemy pięć jednostek napędowych. Dwie benzynowe oraz trzy wysokoprężne.
Podstawowym źródłem napędu jest benzynowa jednostka 1.6 GDI/135 KM. Z tym silnikiem dostępna jest tylko wersja ix35 z napędem na przednią oś. Moc maksymalna pozwala na rozpędzenie auta od 0 do 100 km/h w 11,1 s, a średnie zużycie paliwa w ruchu miejskim wynosi 8,2l/100 km.

Jeżeli chcemy kupić ix35 z napędem na obie osie i silnikiem benzynowym, musimy się zdecydować na droższy o ok. 7000 zł silnik 2.0 MPI/163 KM. W przypadku odmiany 4x4 przyspieszenie od 0 do 100 km/h według producenta wynosi 10,7 s (10,4 s 2WD), a średnie spalanie w ruchu miejskim 9,9 l/100 km (9,8 l/100 km 2WD).

Zobacz również: Opinie kierowców o Hyundai ix35

Najmniejszą jednostką wysokoprężną (jednocześnie droższą o 12 tys. zł od podstawowej jednostki benzynowej) jest silnik 1,7 CRDi/115 KM. Można go zamówić tylko z napędem na jedną oś. Według danych producenta ix35 z w.w. silnikiem Diesla przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,4 s i w cyklu mieszanym spala 5,4 l/100 km.

Mocniejsze, wysokoprężne wersje Hyundaia dostępne są z tym samym silnikiem 2.0 CRDi, ale w dwóch odmianach mocy maksymalnej 136 oraz 184 KM, obie dostępne w specyfikacji z napędem na jedną i na dwie osie.

W porównaniu do silnika 1,7 CRDi, jednostka 2.0 CRDi/136 KM jest droższa o 9 tys. zł, a 2.0 CRDI/184 KM o 12 tys. zł. Przy czym przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 11,3 s (10,8 s 2WD) dla wersji 136-konnej oraz 10 s (9,4 s 2WD) dla wersji 184-konnej.

Natomiast średnie spalanie w ruchu miejskim kształtuje się na średnim poziomie 6,7 l/100 km (6,6 l/100 km 2WD) dla silnika 2.0 CRDI/136 KM oraz 10 l/100 km (9,4 l/100 KM 2WD) dla silnika 2.0 CRDi/184 KM.

Nasz wybór:

Jeżeli jesteś w stanie zrezygnować w takim aucie z napędu na obie osie, wybierz 1.6 GDI. W przeciwnym razie 2.0 MPI 4x4.

Wersje wyposażeniowe

Classic – najuboższa wersja wyposażeniowa. Wybierając podstawową opcję Classic w wyposażeniu standardowym dostaniemy m.in. Radioodtwarzacz CD z MP3 ze sterowaniem z koła kierownicy, komputer pokładowy, aluminiowe obręcze kół, manualną klimatyzację, ABS, ESP, system kontroli zjazdu, przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne.

Comfort – wersja droższa o 6000 zł od podstawowej Classic. W ramach pakietu Comfort dostaniemy pełną listę wyposażenia zawartego w Classic, a ponadto m.in.: materiałowo skórzaną tapicerkę siedzeń, dwukolorową tablicę przyrządów, siatkę zabezpieczającą bagaż, relingi dachowe, pełnowymiarowe koło zapasowe, składany kluczyk i alarm z pilotem, regulację podparcia lędźwi fotela kierowcy.

Zobacz również: Test Hyundai ix35: dla aktywnych

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Dawid Tomaszewski

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama