reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Mitsubishi ASX - którego wybrać? Poradnik kupującego

Mitsubishi ASX - którego wybrać? Poradnik kupującego

Mitsubishi ASX to przedstawiciel klasy kompaktowych SUV-ów. Występuje w jednej wersji nadwoziowej, ale w ofercie znalazły się trzy silniki. Można też wybierać spośród odmian z napędem na jedną lub dwie osie.

Wersja nadwoziowa:

Samochód występuje tylko w jednej wersji nadwoziowej.

Jednostki napędowe:

Do wyboru potencjalny nabywca ma trzy jednostki napędowe. Jedną benzynową oraz dwie wysokoprężne.

Podstawowym źródłem napędu ASX jest benzynowy silnik o pojemności 1,6 l, rozwijający moc maksymalną 117 KM. Nieco lepszą dynamikę (przyspieszenie szybsze o ok. 1 s) zapewnia silnik wysokoprężny o pojemności 1,8 l i mocy 116 KM.

Zobacz również: Opinie kierowców o Mitsubishi ASX

Przy czym różnica w zakupie tej samej wersji wyposażeniowej ASX-a z wymienionymi silnikami wynosi 10 tys. zł (diesel jest droższy). Dopłata wydaje się pozbawiona sensu ponieważ pomiędzy oboma jednostkami nie ma powalających różnic w osiągach czy zużyciu paliwa.

Najmocniejszą wersję silnikową stanowi również diesel o pojemności 1,8 l z tym, że dysponujący mocą 150 KM. W przypadku odmiany z napędem na obie osie różnica w zakupie pomiędzy słabszym silnikiem wysokoprężnym, a mocniejszym wynosi 5000 zł (napęd 4WD jest niedostępny z podstawową jednostką benzynową), przy czym silnik o mocy 150 KM gwarantuje według danych fabrycznych jedynie o 0,6 s dynamiczniejsze przyspieszenie od 0 do 100 km/h.

Nasz wybór: Z napędem na jedną oś wersja 1.6/117 KM, z napędem na obie osie wersja wysokoprężna 1.8/116 KM.

Wersja wyposażeniowa:

Mitsubishi ASX dostępny jest aż w pięciu wersjach wyposażenia – Inform, Invite, Intense, Instyle, Instyle Navi.

Dopłata do wersji Invite to około 5000 zł i trzeba przyznać, że ASX z wyposażeniem obejmującym tę odmianę ma wszystko to, czego przeciętny kierowca potrzebuje do codziennej jazdy (łącznie z dwustrefową klimatyzacją i ładnym wyświetlaczem pomiędzy „zegarami”.

Zobacz również: Mitsubishi Concept Global Small w Genewie

W droższej o kolejne 5000 zł wersji Intense dostaniemy m.in. reflektory ksenonowe, czy elektrycznie regulowane lusterka boczne z migaczami.

Wyróżnikiem wersji Instyle (dopłata 15 000 zł w stosunku do Intense) są m.in. panoramiczny dach z podświetleniem LED, czy system otwierania bezkluczykowego.

Najbogatsza odmiana Instyle Navi (dopłata 8000 zł w stosunku do Instyle) ma w wyposażeniu m.in. system nawigacji oraz tylna kamerę.

Naszym zdaniem najrozsądniejszym wyborem jest wersja Invite, ewentualnie Intense. 

Zobacz również: Test Mitsubishi ASX: wierny przyjaciel

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Wilk Latkowski Doradcy Podatkowi i Radcowie Prawni

Nowoczesna kancelaria doradztwa podatkowego i prawnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama