| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Toyota RAV4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Toyota konsekwentnie rozszerza swoje portfolio modeli z napędem hybrydowym. Obecnie najmocniejszą, bo 197 konną wersją popularnego SUV-a - RAV4, jest właśnie odmiana hybrydowa. W teście sprawdziliśmy, jak się sprawuje w codziennym użytkowaniu.

Dla nas pozytywnym zaskoczeniem podczas jazd Toyotą była praca zawieszenia. Choć hybrydowy SUV jest ciężki (waży 1690 kg) zawieszenie dobrze radzi sobie z tłumieniem nierówności. Jest sprężyste, a nieprzyjemnych odgłosów akustycznych nie stwierdziliśmy nawet po kontakcie z większą niedoskonałością nawierzchni.

Test Toyota RAV4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Autor: Tomasz Korniejew

Zobacz też: Test Toyota Avensis Touring Sports 2.0 D-4D 143 KM

Choć opisywana RAV4 Hybrid jest samochodem dość dynamicznym, „charakter” układu jezdnego nie zachęca do dynamicznej jazdy. Wszystko za sprawą przekładni E-CVT, która świetnie sprawdza się podczas jazdy z umiarkowaną dynamiką. Za to skutecznie zniechęca do nagłego zwiększania prędkości. Za każdym razem gdy zdecydujemy się zwiększyć prędkość Toyoty poprzez wciśnięcie pedału przyspieszania do końca, silnik „wkręca się” na optymalne obroty, jego dźwięk staje się zbyt donośny, a dopiero po chwili auto zaczyna przyspieszać. Trzeba bardzo chcieć, by korzystać z pełnego potencjału dynamiki drzemiącego w tym aucie.

  1. bardziej, że specyficzna praca układu hybrydowego zachęca do delektowania się ciszą i ciągłych prób uzyskania możliwie najmniejszego zużycia paliwa.

Test Toyota RAV4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Autor: Tomasz Korniejew

Podsumowanie

Hybrydowa Toyota RAV4 ma bardzo przestronne wnętrze, bogate wyposażenie, napęd na obie osie i napęd, który oprócz tego że jest ponadprzeciętnie trwały to jeszcze doskonale sprawdza się w codziennym miejskim użytkowaniu. Choć 197 KM wystarczy do sprawnego napędu sporego SUVa, tryb pracy układu nie zachęca do dynamicznej jazdy. W tym przypadku, oprócz możliwości przewozowych liczy się przede wszystkim komfort jazdy osłodzony niskim zużyciem paliwa.

Toyota RAV4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT – dane techniczne

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT
Test Toyota RAV-4 Hybrid 2,5 (197 KM) E-CVT

Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków Praktyczne wskazówki59.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Golińska

aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »