Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid
Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid
Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską
Kuba Brzeziński
Infor

Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?

rozwiń >

Jeep Wrangler 4XE nie jest duży. On jest po prostu olbrzymi! A do tego bez wątpienia majestatyczny i staromodny. Ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Okrągłe oczy sympatycznie spoglądają na miejskie wozidełka stojące przed światłami, a 7-szparowy grill przyjaźnie uśmiecha się do przechodniów. Oczywiście nie wspomniałem jeszcze o wszystkich urokach amerykańskiego nadwozia. Bo antena radiowa wygląda trochę jak piorunochron, a do tego Wranglera Saharę można rozebrać prawie do rosołu. Ma zdejmowany dach, tylną część nadwozia, drzwi oraz szybę.

W kabinie pasażerskiej Jeepa pojawia się dosłownie orgia przycisków. Tych jest co niemiara na konsoli, po boku kolumny kierowniczej i na kierownicy. Mnie to jednak nie przeszkadzało. Tak samo jak fakt, że mimo iż do niskich nie należę, do kabiny Wranglera musiałem się wspinać. Taki jego urok! Ale gdy już zasiadłem za kierownicą, moim oczom ukazywała się ogromna gałka automatycznej skrzyni z symbolem Jeepa oraz przekładnia sterująca pracą napędu.

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Co oznacza 4XE w nazwie Jeepa Wranglera?

4XE to oznaczenie układu napędowego Wranglera. Tyle że tu znaczy on coś innego, niż w przypadku ostatnio testowanego Compassa. W Compassie rola elektryka i benzyniaka została rozdzielona pomiędzy osie. We Wranglerze 4x4 nie jest sterowane kablem, a nadal za pomocą wału i mechanizmów różnicowych. Ale może zacznę od początku. Wrangler 4XE ma aż trzy silniki. Jeden jest benzynowy, a dwa elektryczne. Co ciekawe, wszystkie trzy trafiły wprost pod przetłoczoną maskę amerykańskiej terenówki.

Silnik benzynowy Wranglera 4XE ma pojemność 2-litrów, 4 cylindrową głowicę, bezpośredni wtrysk paliwa i turbosprężarkę typu Twin Scroll zamontowaną bezpośrednio przy głowicy cylindrów. Oferuje też imponujące osiągi. Generuje 272 konie mocy przy 5250 obr./min. oraz moment obrotowy o wartości aż 400 Nm dostępnych przy 3000 obr./min.

Jeden benzyniak i aż dwa elektryki. Napęd Wranglera Sahara

Pierwszy z elektryków (61 KM, 53 Nm) montowany jest z przodu silnika, zastępując tradycyjny alternator. Drugi (145 KM, 245 Nm) jest zamontowany z przodu obudowy skrzyni biegów, zastępując tradycyjny konwerter momentu obrotowego. Kluczowym elementem tej układanki okazuje się podwójne sprzęgło. Pozwala przekazać moc i moment z silnika elektrycznego i spalinowego. W efekcie za jego sprawą w jednej chwili Wrangler może być wyłącznie spalinowy, aby za chwilę stać się klasyczną hybrydą lub poruszać się za sprawą napędu elektrycznego. Przy czym w trybie elektrycznym wyraźnie słychać silniki zasilane prądem, które pracują zupełnie jak... żarna w młynie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Hybrydowy Jeep Wrangler jest naprawdę mocny!

Ciekawie zaprojektowany układ napędowy przynosi Jeepowi Wranglerowi Saharze trzy spore zalety. Po pierwsze sprawia, że auto ma 381 koni mocy i aż 637 Nm momentu obrotowego. W efekcie ważący przeszło 2,3 tony kolos jest w stanie osiągnąć pierwszą setkę już w 6,4 sekundy. Po drugie zestawienie benzyniaka, który budzi się dopiero przy 3000 obr./min. z elektrykiem sprawia, że Jeep może oferować pełną dynamikę jazdy już od pierwszej sekundy po starcie z miejsca.

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Po trzecie Wrangler posiada "prawdziwy" napęd na cztery koła Selec-Trac. Ten jest wyposażony w elektroniczne blokady przedniej i tylnej osi Tru-Lock oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok. To napęd, który sprawdzi się dużo dalej, niż na usłanej kwiatami wiosennej łące. To układ, który trochę sprawia, że aktualny Wrangler może być prawdziwym Wranglerem. A o możliwościach terenowych auta świadczą też inne wartości, w tym kąt najazdu wynoszący 35,8 stopnia, kąt zjazdu sięgający 30,8 stopnia czy kąt rampowy oszacowany na 20,2 stopnia. Prześwit poprzeczny sięga 242 mm, podczas gdy głębokość brodzenia przy 8 km/h to aż 760 mm.

Jeep Wrangler 4XE Sahara: bateria i... spalanie

Wrangler 4XE jest hybrydą. Nawet hybrydą plug-in. Dodatkowy przydomek zyskuje bowiem za sprawą 400-woltowego, 96-ogniwowego pakietu akumulatorów litowo-jonowych o pojemności wynoszącej dokładnie 17,3 kWh. Zdaniem producenta w pełni naładowana bateria oznacza zasięg zeroemisyjny w mieście sięgający 50 km. Ja akurat tej wartości nie sprawdziłem. Dbając o spalanie, włączyłem tryb hybrydowy tak, aby dwa elektryki tonowały apetyt mocnego benzyniaka Jeepa. Jak to wyszło? Względnie mało skutecznie. Bo mi w teście Wrangler spalał średnio 11 litrów benzyny. Nie, ewidentnie nie potrafi jeździć na kropelce. Tylko w takim aucie kto by się tym przejmował...

Ważne

Hybryda plug-in pod maską Wranglera 4XE bez wątpienia dobrze wpisuje się w potrzeby europejskiego kierowcy. Ja mimo wszystko nieco z zazdrością patrzę w stronę Stanów Zjednoczonych. Tam Jeep jest dostępny m.in. z 3,6-litrową V-szóstką Pentastar. To dopiero byłby napęd dla takiego auta...

Jak się prowadzi Jeep Wrangler 4XE Sahara?

Przy pierwszym kontakcie Wrangler wydaje się toporny w prowadzeniu. Zawieszenie raz buja, a raz podskakuje na nierównościach, układ kierowniczy pracuje bez czucia, a hamulce... trzeba wdusić do dechy, żeby w porę zatrzymać drogowego kolosa. Tak jest jednak przy pierwszym kontakcie. Bo po kilku dniach Wrangler się cywilizuje. A właściwie to nie on się zmienia, a sposób percepcji kierującego. Jeep staje się łatwiejszy w prowadzeniu i łatwiejszy w manewrowaniu nawet na ciasnych, miejskich arteriach. Po tygodniu kierowca może dojść do wniosku, że Wrangler wprost idealnie nadaje się w charakterze daily cara.

Ważne

Tak, mógłbym jeździć Jeepem Wranglerem na co dzień. I pewnie nie sprzedałbym go przez dobre kilka lat. No może jedynie dorobiłbym sobie podkładkę pod lewą stopę. Tego nawet i po tygodniu bardzo mi brakowało w czasie jazdy.

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Ile kosztuje Jeep Wrangler 4XE Sahara?

Mógłbym jeździć Wranglerem, ale pewnie nigdy nie będzie mnie na niego stać. Zakup Jeepa stanowi bowiem spory wydatek. Model testowy zostanie wyceniony przez polski oddział na prawie 381 tys. zł. I nie myślcie sobie, że kwota stanowi wynik przebrnięcia przez przepastną listę opcji. Bazowo Wrangler kosztuje bowiem prawie 373 tys. zł, a przecież trzeba jeszcze dopłacić za lakier. Dodatków zbyt wielu tu zatem nie ma. Powiecie, że cena jest wysoka. I muszę się z wami zgodzić. Tyle że to relatywnie dużo pieniędzy. Bo na tle konkurentów Wrangler już taki drogi nie jest.

Bezpośrednim rywalem Jeepa jest m.in. Defender. Ten w wersji bazowej z dłuższym rozstawem osi kosztuje jednak co najmniej 402 tys. zł. To ponad 20 tys. zł więcej od amerykańskiej terenówki. W skrócie, w tym segmencie tanio być nie może. To nie Suzuki Jimny. Wrangler nie będzie kosztował blisko 109 tys. zł, bo jest większy, mocniejszy, bardziej zaawansowany technologicznie i przepastnie wyposażony. Bez dopłaty oferował nawigację, świetny system audio, system monitorowania martwego pola, kamerę 360 stopni, skórzaną tapicerkę i LED-owe światła.

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara – podsumowanie:

Jeep Wrangler 4XE Sahara to nie samochód, który można rozpatrywać w kategoriach dobrego i złego auta. Ten model nigdy nie był i nigdy nie będzie zero-jedynkowy. On wyrywa się utartym schematom. Więc albo poruszy twoje serce, albo go nigdy nie polubisz. Moje poruszył. Powiem więcej, wzbudził też moją sympatię. Bo pomijając cały etos i legendę, Wrangler okazał się fajnym kumplem codziennych przejazdów. Nie przeszkadzała mi ani jego toporność, ani rozmiary. Za to za każdym razem idąc na parking, cieszyłem się jak dziecko. Cieszyłem się, bo tam czekały na mnie uśmiechnięte oczy i wyszczerzony grill.

Jeep Wrangler 4XE Sahara – dane techniczne:

  • Silnik: R4, doładowany, benzyna
  • Pojemność silnika: 1995 cm3
  • Maksymalna moc: 272 KM (przy 5250 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm (przy 3000 obr./min.)
  • Silnik elektryczny nr 1: 145 KM, 245 Nm
  • Silnik elektryczny nr 2: 61 KM, 53 Nm
  • Moc układu hybrydowego: 381 KM
  • Moment obrotowy układu: 637 Nm
  • Prędkość maksymalna: 177 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 6,4 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 42 litry
  • Pojemność baterii: 17,3 kWh
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 11,0 litrów
  • Długość: 4882 mm
  • Szerokość: 1894 mm
  • Wysokość: 1838 mm
  • Rozstaw osi: 3008 mm
  • Pojemność bagażnika: 533/1910 litrów
  • Masa własna: 2348 kg
  • Cena: od 372 700 zł
Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test Jeep Wrangler 4XE Sahara, Jeep Wrangler 4XE Sahara, test Jeep Wrangler 4XE, Jeep Wrangler plug-in, hybrydowy Jeep Wrangler, Jeep Wrangler plug-in hybrid

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Infor

 

Reklama
Zaktualizuj swoją wiedzę z naszymi publikacjami i szkoleniami
Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    DS 7 Rivoli E-Tense 4x4 300. Bo SUV może być... artystyczny!

    Czy DS 7 jest pretensjonalny? W żadnym razie! Czy jest nietuzinkowy? W stu procentach. A lifting jedynie podkreślił wartości tego rodzinnego SUV-a. Chociaż sprawdźcie na własne oczy.

    Test: DS 7 po liftingu. Wersja E-Tense 4x4 300 jest szybka jak... hot-hatch!

    Choć jest 5-osobowym SUV-em z 555-litrowym bagażnikiem, oferuje 300 koni i może jeździć... za darmo! A to dopiero początek ciekawostek dotyczących testowego przeze mnie DS 7 po liftingu w wersji E-Tense 4x4 300.

    Sejmowa komisja przeciw poprawkom do projektu zniesienia opłat za państwowe autostrady

    Sejmowa Komisja Infrastruktury nie poparła poprawek zgłoszonych podczas drugiego czytania do projektu dot. zniesienia opłat za państwowe autostrady. Jedna z nich miałby skutkować zdjęciem opłat ze wszystkich autostrad w Polsce.

    Używane Audi A4 B8. Awarie, wady, ceny, opinie

    Używane Audi A4 to marzenie przeciętnego Polaka. Szczególnie gdy mówimy o generacji B8. Auta są przystępne cenowo. Tylko czy z technologicznego punktu widzenia nie stanowią zakupowej miny? Sprawdźmy, co psuje się w używanych sedanach i kombi z Niemiec.

    Tajemnica różnic cenowych samochodów używanych. Co ma największy wpływ?

    Na cenę samochodów używanych najbardziej wpływa przebieg, historia serwisowa i historia szkodowa. Cena dwóch identycznych modeli z tego samego rocznika na rynku wtórnym bywa różna o ponad 20%.

    Używany Opel Astra K. Awarie, wady, ceny, opinie

    Kompaktowy Ople starzeje się z godnością. Przynajmniej pod względem stylistyki. Czy to samo można powiedzieć o technologii? Dziś sprawdzimy czy używany Opel Astra K psuje się i jakie ma słabe punkty.

    Auto na wodór - „elektryk” z wydajniejszym magazynem energii. Plusy i minusy wodoru w motoryzacji

    Czy samochody napędzane wodorem są realną alternatywą dla aut elektrycznych? Jakie są plusy i minusy technologii wodorowej w motoryzacji?

    Toyota Tacoma 2024. Pick-up z 331-konną hybrydą. Niestety nie dla Polski...

    Potężny pick-up z mocną hybrydą pod maską. To musi być Toyota Tacoma 2024. Dobra informacja jest taka, że auto wygląda i zapowiada się świetnie. Zła jest taka, że oficjalnie nie trafi do Polski.

    Efekt zmiany przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych? Raczej odwrotny...

    Rządzący mocno chwalili się zmianą przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych na pasach. Tyle że czas pokazuje, iż kierunek mógł być błędny. Bo poprawy bezpieczeństwa pieszych nie widać w statystykach.

    Polski kamper jest hitem. To oczywiście Volkswagen Grand California

    Kamper Volkswagen Grand California powstaje w polskiej fabryce Volkswagena we Wrześni. I pisząc o tym, mamy spore powody do dumy. Zainteresowanie tym autem bowiem stale rośnie na całym świecie.

    Samochód dla mamy. Czyli jakie auta kupują Polki?

    Zbliżający się Dzień Matki stał się okazją do sprawdzenia, jakie są motoryzacyjne preferencje Polek kupujących używane auta. Co wynikło z analizy? Mamy w Polsce są wyjątkowo praktyczne.

    Elektryczna turbosprężarka w Mercedesach AMG. Jak działa? I co daje?

    Mercedes ma ciekawy prezent dla właścicieli nowych modeli z serii AMG. Mowa o elektrycznej turbosprężarce. Ta jest inspirowana wynalazkiem stosowanym przez zespół F1 Mercedes-AMG Petronas.

    Początek roku 2023 najbezpieczniejszy w historii. Stał się drogowy cud?

    Niecałe 3900 wypadków drogowych i 360 ofiar śmiertelnych w sytuacji, gdy jeszcze niedawno notowano dwa razy wyższe wyniki. Z czego wynikają tak optymistyczne statystyki w I kw. 2023 roku?

    Jak się kupuje auto w AAA Auto? "Nie mam Twojego samochodu. I co mi zrobisz?"

    Dziś opowiem o tym, jak się kupuje auto w AAA Auto. Będzie to jednak opowieść bez happy endu. Bo choć wybrałem pojazd i zadatkowałem go, sieci nie przeszkodziło to w jego sprzedaży innej osobie...

    UNESCO wypromuje rower jako środek transportu. Z inicjatywy Polski!

    Z inicjatywy Polski Rada Wykonawcza UNESCO przyjęła decyzję w sprawie promowania roweru jako uniwersalnego środka transportu - "Bicycle For All – Bicycle for sustainable and healthy lifestyles” ("Rower dla Wszystkich – Rower dla zrównoważonego i zdrowego stylu życia”).

    Ile kosztuje serwis klimatyzacji w 2023 roku?

    Klimatyzacja – to słowo, które na wiosnę zaczyna dominować w rozmowach kierowców. Część musi zrobić serwis klimy, a część zdiagnozować jej problemy. Ile to kosztuje? Sprawdźcie.

    Jeep Wrangler 4XE Sahara. Srebrny lakier i hybryda plug-in pod maską

    Jeep Wrangler swoim kształtem przywodzi na myśl końcówkę lat 80. XX wieku. I do twarzy mu z tym! Wersja aktualnie sprzedawana w Europie ma jednak hybrydę plug-in pod maską. Jak wygląda ten model? Sprawdźcie w naszej galerii.

    Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

    Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?

    Korytarz życia: przepisy, obowiązki i kary. Co musisz wiedzieć?

    Korytarz życia jest od grudnia roku 2019 obowiązkiem kierowców w Polsce. Tylko że jak pokazuje praktyka, z obowiązku tego kierujący nie zawsze się wywiązują... Przypomnijmy zatem, co warto widzieć w tym temacie.

    Astra kombi GSe w sprzedaży. Ma 225 koni i... tania nie jest

    W polskich salonach można już składać zamówienia na Opla Astrę Sports Tourer GSe. Przestronne kombi otrzymało nieco sportową stylizację i aż 225-konny napęd. Rodzinna Astra jest hybrydą plug-in.

    Ceny samochodów w Polsce. Wiemy, kto statystycznie wydaje najwięcej na auto!

    Osoby, które ukończyły 55 rok życia, decydują się na najdroższe auta, a utrzymująca się inflacja pogłębia różnicę w cenach wybieranych aut pomiędzy nimi i najmłodszym pokoleniem. Starsi klienci są też otwarci na bardziej nowoczesne rozwiązania.

    Używana Dacia Duster II. Awarie, wady, ceny, opinie

    Polacy go pokochali. Masowo kupują Dustery II jako nowe i używane. Czy w przypadku modeli z drugiej ręki jest się czego bać? Przyjrzymy się trwałości rumuńskiego SUV-a w dzisiejszym materiale.

    Jak dobrać opony do samochodów elektrycznych i hybrydowych?

    Samochody elektryczne i hybrydowe mają swoje wymagania. Trakcyjnie te są związane nie tylko z tarciem, ale i większą masą. Dziś opowiemy zatem jak dobrać do nich odpowiednie opony.

    Europejczycy chcą elektryków. Tylko czy rynek sprosta zainteresowaniu?

    Wielkie ambicje, gorzej z możliwościami. Tak można podsumować rynek aut elektrycznych. Zapotrzebowanie na surowce niezbędne do ich produkcji wzrośnie do 2030 roku nawet 14-krotnie! Dziś nie jesteśmy w stanie zapewnić takich dostaw.

    Czy tu można wyprzedzić? Odpowiedź daje sygnalizator S-4

    Linia przerywana, a do tego dwa czerwone iksy i zielona strzałka. Czy kierujący widząc takie zestawienie znaków drogowych, może wyprzedzić inny pojazd? To bardzo dobre pytanie. Odpowiedź nie jest taka oczywista.