reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Jest pomarańczowa, uśmiechnięta i hybrydowa. Nadwozie C-HR-a było inspirowane kształtem diamentu. Czy jednak samo auto jest diamentem rynku motoryzacyjnego? To mieliśmy ostatnio okazję sprawdzić. Oto test 184-konnej wersji 2.0 Hybrid Dynamic Force.

Projektanci podczas tworzenia nadwozia Toyoty C-HR ponoć inspirowali się kształtem diamentu. Stąd duża ilość załamań zarówno w przedniej, jak i tylnej części oraz na linii bocznej. Crossoverowi z Japonii jednego nie da się odmówić. Wygląda naprawdę oryginalnie. Z tym swoim uśmiechem z przodu i przydymionymi lampami oraz efektownym połączeniem pomarańczowego koloru i czerni rzuca się w oczy i raczej nie będzie anonimowy w ruchu miejskim. A do tego jest muskularny i wygląda na dużo większego niż jest w rzeczywistości. Czy mi to auto się podoba? Nie do końca jestem przekonany do japońskich zabiegów stylistycznych. Wyniki sprzedaży pokazują jednak, że mój pogląd na design C-HR-a pozostaje w mniejszości.

Toyota C-HR: ergonomia i funkcjonalność

O kabinie pasażerskiej C-HR-a można powiedzieć chyba tylko tyle, że przedstawia koncepcję charakterystyczną dla japońskiej marki. Standardowo dla Toyoty przyciski na konsoli są czytelne i duże - przez to łatwo w nie trafić palcem nawet podczas jazdy po polnej drodze. Do tego zegary stanowią połączenie kolorowego ekranu o niewielkiej ilości pikseli z klasycznymi zegarami, a monitor systemu pokładowego działa sprawnie, choć niedługo po rozruchu nieco powolnie. Bardzo fajne jest to, że kierownica ma optymalny rozmiar i dobrze leży w dłoniach, gałka zmiany biegów jest masywna i wygląda jakby została wykonana z aluminium, na boczkach drzwi pojawia się materiał o fakturze 3D, konsola jest zwrócona w stronę kierowcy, a fotele można idealnie dopasować do ciała i są wygodne. Prowadzący czuje się dosłownie otoczony przez auto.

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Autor: Kuba Brzeziński

Testowa Toyota C-HR została wyposażona w opcjonalny system nagłośnieni markowany logo JBL. Za 8-kanałowy wzmacniacz o mocy 800 W oraz 9 głośników należy dopłacić 4 900 złotych. I system jest wart… każdej złotówki z tej kwoty! Po tygodniu jazd C-HR-em na tyle przyzwyczaiłem się do dobrej jakości dźwięku, że w kolejnym aucie testowym miałem wrażenie iż odbiornik radiowy zepsuł się. Wady? Podstawowa w przypadku crossovera Toyoty dotyczy ilości przestrzeni. Gdy w pierwszy rzędzie zasiądą dwie wysokie osoby, z tyłu nie pozostanie przesadna ilość miejsca na nogi. Poza tym bagażnik oferuje 358 litrów pojemności. A taki wynik sprawia, że C-HR sprawdzi się maksymalnie w rodzinie 2+2 przy głównie miejskiej eksploatacji.

Zobacz również: Top 10: Nowoczesne silniki muszą być awaryjne? No właśnie nie!

C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force - wtrysk pośredni i bezpośredni

Pod maską poliftingowej Toyoty C-HR pracował silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force. To układ napędowy nowej generacji, który zadebiutował w Europie pod maską Corolli. Co można o nim powiedzieć? W charakterze wprowadzenia najlepiej przytoczyć kilka najważniejszych faktów z oficjalnej specyfikacji. 2-litrowy benzyniak pracuje w cyklu Atkinsona, a do tego ma zredukowane siły tarcia wewnętrznego oraz rekordową wydajność cieplną na poziomie 41 proc. Co więcej, korzysta z układu D-4S - w ten sposób wtryskuje paliwo pośrednio i bezpośrednio. Jeżeli chodzi o agregat elektryczny, ten ma aż 109 koni mocy, może napędzać samodzielnie auto nawet do 120 km/h oraz współpracuje z akumulatorem niklowo-wodorkowym.

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu
Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 KM Selection Orange - w miejskim stylu

Tarcza antykryzysowa – pomoc dla pracodawców poszkodowanych w wyniku pandemii koronawirusa (PDF)29.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Natalia Bogdan

Założycielka agencji pracy Jobhouse, ekspertka z zakresu HR i rynku pracy. W marcu 2017 roku otrzymała nagrodę publiczności w ogólnopolskim konkursie Bizneswoman Roku, organizowanym przez kobiecy portal Sukces Pisany Szminką.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama