reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Na ulicach miast Audi Q3 Sportback S Line rzuca się w oczy jak gwiazda kina! A na tym nie kończą się zalety auta. SUV świetnie się prowadzi i jest piekielnie szybki. Tylko czy kierowca przełknie jego cenę? To akurat da się sprytnie obejść… Z tekstu dowiecie się jak.

Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Autor: Kuba Brzeziński

Audi chciało, aby Q3 Sportback miał dość mocno zaznaczony charakter sportowy. Stąd sztywne zawieszenie, które dodatkowo w modelu testowym zostało połączone z amortyzatorami posiadającymi regulowany stopień sztywności oraz progresywnym układem kierowniczym. Czy to wszystko działa? Gdy kierowca pokusi się o uruchomienie trybu sportowego, samochód staje się mocno agresywny. Układ kierowniczy usztywnia się, to samo dzieje się z zawieszeniem, a skrzynia zaczyna przetrzymywać biegi i zdecydowanie opóźniać czas zmiany przełożenia na wyższe.

Zobacz również: Test: Audi Q8 50 TDI - przystojny osiłek z Niemiec

Audi Q3 Sportback - sportowiec w ciele SUV-a

W trybie sportowym najlepsze jest wyczucie auta. Elektronicznie sterowana kolumna kierownicza zaczyna pracować ciasno i z wyraźnym oporem. To utrudnia manewry parkingowe, ale poprawia precyzję szybkich skrętów. Dodatkowo w połączeniu z mocą na poziomie 230 koni mechanicznych i możliwością osiągnięcia pierwszej setki już w 6,5 sekundy daje prowadzącemu poczucie prowadzenia namiastki samochodu sportowego. Wady? Niestety za sprawą np. szerokich opon i sztywnego zawieszenia, Audi Q3 Sportback nie przepada za koleinami. Wzdłużne nierówności sprawiają, że auto zaczyna się zachowywać dość nerwowo.

Nowe Audi Q3 Sportback jest prawie tak samo szerokie jak Mercedes klasy S W222, dysponuje rozstawem osi identycznym jak nowa Skoda Octavia, pojemnością bagażnika dościga Opla Insingię Tourera Country, podczas gdy urokiem osobistym zdecydowanie przebija nawet większego brata - Audi Q8. I w świecie Q3 Sportback wszystko mogłoby być idealnie, gdyby nie… cena! Prawie 330 tysięcy złotych nawet w przypadku tak świetnie wyposażonego SUV-a to po prostu dużo. Na szczęście auto można dużo bardziej rozsądnie skonfigurować - szczególnie że cennik startuje od 140 tysięcy złotych. A w takim przypadku sportowe Q3 bez żadnych wątpliwości ma szansę stać się hitem polskiej sprzedaży!

Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Autor: Kuba Brzeziński

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - dane techniczne:

  • Silnik: R4, doładowany, benzyna
  • Pojemność silnika: 1984 cm3
  • Maksymalna moc: 230 KM (przy 5000 - 6700 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 350 Nm (przy 1500 - 4400 obr./min.)
  • Prędkość maksymalna: 231 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 6,5 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, dwusprzęgłowa S tronic, 7 biegów
  • Zbiornik paliwa: 60 litrów
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 9,5 litra
  • Zużycie paliwa na 100 km - dane producenta (cykl mieszany): 9,0 litrów
  • Długość: 4500 mm
  • Szerokość: 1843 mm
  • Wysokość: 1567 mm
  • Rozstaw osi: 2680 mm
  • Pojemność bagażnika: 530/1400 litry
  • Cena: od 139 900 złotych

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - cena i wyposażenie:

  • Cena: 327 610 zł
  • przednie światła Matrix LED
  • przednie i tylne czujniki parkowania
  • kamera 360 stopni
  • szklany dach panoramiczny
  • 20-calowe felgi aluminiowe
  • sportowe fotele z przodu z elektryczną regulacją
  • aktywny tempomat do 210 km/h
  • pakiet oświetlenia konturowego Ambient
  • nawigacja satelitarna MMI
  • system nagłośnienia z brzmieniem 3D Bang & Olufsen
  • pakiet systemów wspomagających kierowcę
  • progresywny układ kierowniczy
  • zawieszenie z regulacją twardości pracy amortyzatora
  • 3-strefowa klimatyzacja

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?
Test: Audi Q3 Sportback S Line 45 TFSI Quattro - drogi, ale czy zbyt drogi?

Kodeks pracy 2020. Praktyczny komentarz z przykładami129.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Nowodworski Estates

Biuro Nieruchomości

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama