Test Hyundai i30 1.6 GDI 135 KM 3d Premium: nadwozie
Koreański Hyundai sukcesywnie wdraża do produkcji modele, które oprócz zaawansowanej mechaniki oferują coraz to ciekawszy styl i wygląd. Dowodem tego może być Hyundai i30 w debiutującej na rynku 3-drzwiowej wersji nadwoziowej. Zgrabna sylwetka auta wzbogacona półchromowanymi alufelgami, efektownymi reflektorami ksenonowymi, czarny lakierem oraz masywną atrapą chłodnicy wbudowaną w przedni zderzak powodują, że pierwsze wrażenie jakie sprawia to auto jest bardzo dobre. Co więcej aspiracje Hyundaia okazują się na tyle wysokie, że wyposażył ten model nawet w podświetlane klamki i lusterka boczne, co nawet dziś nie zawsze można spotkać w autach z wyższych segmentów.
reklama
reklama
Zobacz też: Test KIA Cee'd 1.6 GDI 135 KM - leży jak ulał!
Test Hyundai i30 1.6 GDI 135 KM 3d Premium: wnętrze
Pozytywne nastawienie nie mija także przy pierwszym kontakcie z wnętrzem trzydrzwiowego Hyundaia i30. Szeroko otwierane drzwi ukazują naprawdę bogato wyposażone wnętrze. Pomarańczowa, półskórzana tapicerka (skóra ekologiczna), świetnie kontrastująca z czarnym lakierem nadwozia, podgrzewane przednie fotele oraz panoramiczny szklany dach nadają autu splendoru. Do tego duży ekran systemu multimedialnego wyposażonego w przejrzystą nawigację GPS (jedna z najczytelniejszych na rynku), kamerę cofania i odtwarzacz plików MP3 (USB/AUX), podgrzewana kierownica (rzadkość w segmencie), liczne lampki doświetlające wnętrze i ciekawe wykończenie niektórych detali kabiny (posrebrzane klamki drzwi czy daszek zegarów pokryty skórą) pozytywnie nastawiają do jazdy.
Zobacz też: Test Honda Civic 1.6 i-DTEC