| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - jeżeli pytasz ile kosztuje…

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - jeżeli pytasz ile kosztuje…

Ma nieco uroku A-szóstki, na drodze jest stabilne zupełnie jak A-czwórka, podczas gdy elementami wyposażenia dościga nawet A-ósemkę. Sprawdźcie test Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI i zobaczcie jak brzmi dokończenie zdania z tytułu.

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Autor: Kuba Brzeziński

Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - lista wyposażenia z… A6!

Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI zachowuje się na drodze stabilnie, rzuca się w oczy i świetnie wygląda, a do tego… imponuje poziomem wyposażenia. O cudownym ekranie nawigacji już wspominałem, a poza nim kierowca może skorzystać z aktywnego tempomatu, wyświetlacza zamiast standardowych zegarów czy idealnie oświetlających drogę świateł LED-owych. To lista, którą dużo częściej spotkać można np. w Audi A6, a nie miejskim hatchbacku. Niestety u przedstawiciela niemieckiej marki wszystko ma swoją cenę…

Zobacz również: Test: Audi Q8 50 TDI - przystojny osiłek z Niemiec

Podsufitka w kolorze czarnym oznacza dopłatę 1010 złotych, kontrastowy dach winduje rachunek o 2010 złotych, nawigacja satelitarna kosztuje 9 760 złotych, podczas gdy białe felgi są wycenione na astronomiczną sumę 13 770 złotych. Pełna lista opcji sprawia, że testowy model A1 oznacza w salonie wydatek na poziomie - uwaga! - 187 tysięcy złotych. Cena jest wysoka? To mało powiedziane. Szczególnie że za identyczną kwotę kupujący może sobie pozwolić nie na jednego, a dwa Volkswageny Polo GTI napędzane 200-konnym, 2-litrowym benzyniakiem!

Metka z wartością wynoszącą 187 tysięcy złotych sprawia, że dość długo patrzyłem na Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI i zastanawiałem się jaki tak właściwie sens ma to auto. Wniosek może być tylko jeden. Nie rozumiem jak można zapłacić tyle pieniędzy za hatchbacka segmentu B, bo po prostu… nie jestem bogaczem. Skutek? Podczas zakupu nowego A1 powinna obowiązywać identyczna zasada jak w salonie Rolls Royce`a. Konkretnie, jeżeli pytasz ile kosztuje, to znaczy że cię nie stać!

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Autor: Kuba Brzeziński

Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - podsumowanie:

Im dłużej myślałem nad ceną nowego A1 i im bardziej podobał mi się ten hatchback, tym dłużej szukałem powodu, dla którego warto zapłacić za to auto astronomiczną sumę. I wiecie co, chyba mi się udało. Bo tylko zastanówcie się… Gdy kupujecie topową wersję Audi Q8, cena modelu będzie podobna do ceny samochodów konkurencyjnych. W przypadku A1 jest całkowicie inaczej, bo hatchback okaże się mniej więcej trzykrotnie droższy od rynkowych rywali. Skutek? Zakup małego Audi to sposób na podkreślenie wysokiego statutu społecznego i pokazanie, że kierowcę po prostu stać. Tak, to trochę zawiłe. Mimo wszystko w tym szaleństwie może być metoda.

Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - dane techniczne:

  • Silnik: R3, doładowany, benzynowy
  • Pojemność silnika: 999 cm3
  • Maksymalna moc: 116 KM (przy 5000 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 200 Nm (przy 2000 - 3500 obr./min.)
  • Prędkość maksymalna: 203 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 9,4 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna S-Tronic, 7 biegów
  • Zbiornik paliwa: 40 litrów
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 6,7 litra
  • Zużycie paliwa na 100 km - dane producenta (cykl mieszany): 6,1 litra
  • Długość: 4028 mm
  • Szerokość: 1740 mm
  • Wysokość: 1409 mm
  • Rozstaw osi: 2563 mm
  • Pojemność bagażnika: 335/1090 litrów
  • Cena: od 89 000 złotych

Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - cena i wyposażenie:

  • Cena: 187 000 zł
  • Automatyczna klimatyzacja
  • Czujnik światła i deszczu
  • Przednie światła Full LED
  • Światła tylne LED
  • Adaptacyjny asystent jazdy
  • Audi Pre Sense
  • Audi Drive Select
  • System kontroli ciśnienia w oponach
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • Kamera cofania
  • Fotele przednie podgrzewane
  • Stylizacyjny pakiet sportowy
  • Dwukolorowe nadwozie
  • Przyciemniane tylne szyby
  • 18-calowe felgi aluminiowe
  • System nagłośnienia Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D
  • MMI Navigation
  • Czerwone zaciski hamulców
  • Sportowe zawieszenie z regulowanymi amortyzatorami

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI
Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI

Potrącenia komornicze i administracyjne z wynagrodzeń69.30 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kadry dla Każdego

Strona poświęcona aktualnościom kadrowo-płacowym.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »