| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Wygląda jakby zaprojektowała go Coco Chanel, a do tego ma w miarę rozsądną cenę. Czy to jednak oznacza, że francuski hit sprzedaży można kupić niemalże w ciemno? Chyba nie do końca…

Crossovery segmentu C stały się łakomym kąskiem dla Francuzów już w roku 2007. Wtedy jednak Renault nie do końca przemyślało podjęte kroki. Na rynku pojawił się bowiem Koleos, który miał nie tylko specyficzną nazwę, ale i mocno specyficzny wygląd. Samochodu nie uratowało nawet dopracowanie technologiczne. W roku 2015 światło dzienne ujrzał model Kadjar. Auto zaprezentowało całkowicie nowe podejście do tematu projektowania crossovera. I choć okazało się naprawdę dużym hitem sprzedaży, już po trzech latach doczekało się liftingu. Wersja po modernizacji trafiła w ręce naszej redakcji.

Na pierwszy rzut oka można powiedzieć tylko jedno - Renault Kadjar Intens wygląda świetnie! Nadwozie jest pełne muskularnych przetłoczeń, ma ogromne, 19-calowe felgi aluminiowe, a do tego fajnie wyglądające lampy i przednie, i tylne. Bardzo ciekawie prezentuje się plastikowa wstawka w dolnej części drzwi. Sprawia, że crossover nie wygląda ciężko czy topornie. Kabina pasażerska stawia na niższy poziom wyszukania i finezji. Jest prosta, a wręcz chciałoby się powiedzieć spartańska. Ilość elementów jest ograniczona do minimum, ale nie brakuje np. srebrnych wstawek, które rozjaśniają ciemne wnętrze.

Zobacz również: Test Renault Koleos 2.0 dCi 4x4

Autor: Kuba Brzeziński

Źródło: Infor.pl

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - drobiazgi warte przemyślenia

A więc może nieco o ergonomii. Konsola jest wybitnie prosta. Tak, nie brakuje tu ekranów. Te są jednak mało skomplikowane i raczej przeciętnie dopracowane graficznie. Przykład? Przed oczami kierowcy pojawia się duży wyświetlacz. To jednak nie przeszkodziło Francuzom w ulokowaniu komputera pokładowego w niewielkim polu na samym dole tablicy zegarów. Testowy Renault Kadjar posiadał np. kamerę cofania. Obraz pokazywany przez nią wieczorem stawał się mocno zapikselowany.

Widzicie plus i minus na kierownicy? Nie, przyciski te nie służą do przyciszenia lub podgłaszania muzyki czy radia, a obsługi... ogranicznika prędkości. Nie wiem po co Francuzom jest potrzebnych aż tyle przycisków do sterowania tempomatem (4 na kierownicy i 2 na konsoli centralnej). Wiem natomiast, że joystick obsługujący radio został bardzo skutecznie ukryty pod kierownicą. Widać go głównie podczas bardzo mocnych skrętów. Ale także i wtedy ciężko sprawdzić któremu klawiszowi przypisana jest jaka funkcja.

Codzienną funkcjonalność Renault Kadjara ogranicza również wąski otwór tworzący się po otwarciu tylnych drzwi. Miejsca jest na tyle mało, że wsadzenie dziecka do fotelika na zapchanym parkingu może być delikatnie mówiąc mało komfortowe. Jeżeli jednak pasażer już przedrze się przez wąski otwór, odkryje sporą ilość przestrzeni na tylnej kanapie. Poza tym kobiety już podczas pierwszych zakupów przekonają się o tym, że klapa bagażnika jest nie tylko obszerna i daje swobodny dostęp do 472-litrowej przestrzeni załadunkowej, ale też okazuje się niezwykle ciężka. Panie z całą pewnością będą miały problem z jej dźwignięciem do dołu.

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?
Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków Praktyczne wskazówki59.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Wojciech Szlawski

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »