| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test: Ford EcoSport ST-Line 1.0 EcoBoost 140 KM

Test: Ford EcoSport ST-Line 1.0 EcoBoost 140 KM

Ford EcoSport jest kolejnym w gamie Forda crossoverem debiutującym na rynku europejskim. Choć w polskich salonach sprzedaży Ecosport pojawił się po raz pierwszy, to jest on drugą generacją tego modelu, która w 2016 roku przeszła gruntowny facelifting.

Ford EcoSport Prowadzenie

Właściwości jezdne Forda EcoSport zasługują na pochwalę. Inżynierowie Forda dołożyli wszelkich starań aby samochód świetnie się prowadził. Układ kierowniczy jest wspomagany elektrycznie. Działa precyzyjnie i szybko reaguje na ruchy kierownicą. Zawieszenie jest sztywne, ale dobrze wybiera nierówności. Wysoko umieszczony środek ciężkości sprawia, że samochód potrafi delikatnie wychylać się na zakrętach, a szybki start spod świateł powoduje dziwne uczucie „unoszenia przodu”. Podobnie sprawa wygląda w czasie mocnego hamowania, przód ma tendencje do nurkowania. Do tego trzeba się już przyzwyczaić bo to już chyba norma w tego typu samochodach. Układ hamulcowy działa bez zastrzeżeń. Siła hamowania jest odpowiednia dla masy pojazdu. W odróżnieniu od tradycyjnych, większych pojazdów typu SUV, nowy Ford EcoSport ma bardzo mały promień skrętu: 10,6 m od krawężnika do krawężnika. Dzięki temu zawracanie na ruchliwej ulicy odbywa się szybko i sprawnie.

Ford EcoSport – Cena

Cena Forda EcoSport startuje od 58 650zł za podstawową wersję Trend z silnikiem 1.0 Ecoboost (100km), manulną sześciobiegową skrzynią biegów i napędem na przednie koła. Najdroższa konfiguracja ST-Line z silnikiem 1.5 TDCI (125km), napędem na cztery koła i sześciobiegową manualną skrzynią biegów kosztuje 94 050zł. Testowany egzemplarz posiadał silniki 1.0 (140km), manualną sześciobiegową skrzynię, napęd na koła przednie i skonfigurowany był w werjsi ST-Line i posiadał niemal pełne wyposażenie dodatkowe. Tak doposażony model konfigurator wycenił na ok. 106 000zł.

Podsumowanie Ford EcoSport

Ford EcoSport to bardzo udany samochód. Przekonuje do siebie przede wszystkim dobrymi właściwościami jezdnymi, bo zastosowano w nim świetną skrzynię biegów, precyzyjny układ kierowniczy i dobre zawieszenie, a to wszystko dopełnia 140 konny zrywny silnik. EcoSport stworzony został przede wszystkim dla osób, które szukają samochodu do codziennych przepraw przez trudności miejskiej dżungli, a w tym przypadku sprawuje się znakomicie.

Silnik/Wersja

Trend

Navi Edition

Titanium

ST-Line

1.0 EcoBoost - 100 KM, M6, FWD

58 650zł

68 650zł

72 650zł

75 650zł

1.0 EcoBoost - 125 KM,M6,FWD

63 700zł

72 650zł

76 650zł

79 650zł

1.0 EcoBoost - 125 KM,A6,FWD

_

79 850zł

83 850zł

86 850zł

1.0 EcoBoost - 140 KM,M6,FWD

_

_

79 050zł

82 050zł

1.5 TDCi - 100 KM,M6,FWD

_

75 850zł

79 850zł

82 850zł

1.5 EcoBlue - 125 KM,M6,FWD

_

79 850zł

83 850zł

86 850zł

1.5 EcoBlue - 125 KM,M6,AWD

_

87 050zł

91 050zł

94 050zł

Silnik

1.0 EcoBoost

Pojemność silnika

998ccm

Rodzaj paliwa

benzyna

Moc maksymalna przy obrotach (KM/rpm)

140/6300

Maks moment obrotowy (Nm/rpm)

180/1500-5000

Prędkość maksymalna

185km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h

10,2s

Skrzynia biegów

M6

Napęd

FWD

Zbiornik paliwa

52l

Katalogowe zużycie paliwa
(miasto/trasa/średnie)

6,3/4,9/5,4

Długość

4096mm

Szerokość całkowita bez lusterek

1765mm

Wysokość

1653mm

Rozstaw osi

2519mm

Masa własna

1285kg

Pojemność bagażnika

356l

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

FORD Ecosport
FORD Ecosport

VAT 2020. Komentarz199.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Narkiewicz-Tarłowska

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »