Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test: Audi S8 po liftingu. Przyspiesza jak RS3, jeździ jak limuzyna FOTO

Test: Audi S8 po liftingu. Choć waży 2,3 tony, sprint do 100 km/h zajmuje mu tylko 3,8 s. Choć 4.0 V8 bulgocze spod maski, to nadal prawdziwa limuzyna.

Test: Audi A8 L 60 TFSI. Bo luksus może być... intuicyjny!

Test: Audi A8 L to auto zdominowane przez ósemkę. Liczba określa ilość cylindrów, ale i od niej zaczyna się... cena tej wersji. Luksus? I to przez duże "el".

Test: Audi RS3. Shrek może być ładny. I piekielnie mocny!

Test: Audi RS3. Choć to kompakt, ma 400 koni mocy. Choć to auto rodzinne, przyspiesza jak supersamochód. Shreka da się kochać. Przynajmniej tego.

Test: DS 4 E-Tense. Przystojniak z francuskich sfer wyższych

Test: DS 4 E-Tense. To samochód, w którym musisz porzucić wszystkie dotychczasowe przyzwyczajenia. To arystokrata, ale też i typ mocno oryginalny.

Nowy Peugeot 308. Test wersji PureTech 130 Allure Pack

Nowy Peugeot 308. Test kolejnej odsłony nowego kompaktu z Francji. Po hybrydzie dostaliśmy model napędzany 130-konnym benzyniakiem.

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI R-Line. Test z haczykiem

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI R-Line. Test sportowego SUV-a czy SUV-a wyglądającego na sportowego? Oto kluczowe pytanie na dziś.

Test Polo po liftingu. Volkswagen nie urósł, ale dorósł!

Test Polo po liftingu. Nowy Volkswagen jest zaawansowany technologicznie i dobrze się prowadzi. Do tego auta pasuje wszystko, no może poza... ceną!

Test: Peugeot e-Rifter. Stylizacja GT, masa przestrzeni i 136 koni

Test: Peugeot e-Rifter, czyli mieliśmy okazję pojeździć elektryczną wersję francuskiego kombivana. Czy takie połączenie ma szansę się sprawdzić?

Nowy Peugeot 308 (2022). Test 225-konnej hybrydy

Nowy Peugeot 308 (2022). Test nowego kompaktu z Francji prowadzi przede wszystkim do jednego wniosku. To piękne auto! A uroda to dopiero początek.

Test: Nissan Qashqai Xtronic 4WD. 4x4 to zaleta dodatkowa

Test: Nissan Qashqai Xtronic 4WD, czyli lekka hybryda, 158 koni mocy, czteronapęd i... jeden z lepszych SUV-ów dostępnych obecnie na rynku.

Test: nowa Dacia Duster Blue dCi 115 4x4. Leśniczy, ale... modny!

Test: nowa Dacia Duster Blue dCi 115 4x4: jest rumuńska, tania, czteropędna, zmodyfikowana i... pomarańczowa. Kciuk w górę czy kciuk w dół?

Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i. Test "terenówki" do miasta

Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i. Test pokazał dwie rzeczy. Yariss Cross jest muskularny i spory, a do tego zwinny i oszczędny. Czy ma jakieś wady?

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4. Idealnie granatowy...

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4. To komfortowy SUV, który ma napęd na cztery koła i hybrydę plug-in. Stawia na komfort i przyspiesza jak hot-hatch.

Jeep Wrangler Sahara 4xe: terenówek już nie ma? Są!

Jeep Wrangler Sahara 4xe: co można o nim powiedzieć? Jest głośny, toporny i mało komfortowy. Tego auta nie da się lubić. Je trzeba... pokochać!

Peugeot 508 SW HYbrid: test plug-ina kombi. Brzmi obiecująco?

Peugeot 508 SW HYbrid: test dużego kombi z hybrydą plug-in sprawił, że odkryłem jedno. To nie jest żaden lew. To paw, który cię uwiedzie i rozkocha.

Jeep Compass 4xe: test amerykańskiego SUV-a z hybrydą plug-in

Jeep Compass 4xe: test ujawnił kilka słabości amerykańskiego SUV-a, ale też uwydatnił największą jego zaletę. Jak zatem ocenić tą hybrydę plug-in?

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510 KM: nie test, a randka!

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510 KM. Alfa, czyli stylowa. Giulia, czyli sedan. Quadrifoglio V6, czyli sport i silnik Ferrari. To brzmi dobrze...

Fiat 500 elektryczny: opinie po teście? Jestem na tak!

Fiat 500 elektryczny: opinie o tym aucie są różne. I choć jestem świadomy wad tego modelu, "Groszek" skradł moje serce. Ja jestem na tak.

Test: DS 9 PureTech 225 – nie premium, on ma swoją własną klasę

Test: DS9. O tym aucie można przeczytać, że na siłę pcha się do segmentu premium. Dziś wiem, że to nie jest prawda. Bo DS tworzy swoją własną klasę.

Nissan Qashqai 1.3 MHEV XTRONIC jest mocno przemyślany

Nissan Qashqai 1.3 MHEV XTRONIC, czyli lekka hybryda i automatyczna przekładnia. I choć napęd jest dobry, to nie on jest największa zaletą auta.

Test: Renault Express Van: Mikołaj ma pomocnika. Ja go poznałem

Test: Renault Express Van – ma benzynowy silnik, moc i całą masę... praktyczności. I choć jest srebrny, przysięgam że musi pomagać Mikołajowi.

Audi Q4 Sportback e-tron [test]: to jest auto kompaktowe?

Audi Q4 Sportback e-tron jest ponoć pierwszym kompaktowym elektrykiem marki. Jakim? Kompaktowym? Sam nie wiem...

Renault Megane E-Tech plug-in hybrid: test i opinia

Renault Megane E-Tech plug-in hybrid jest... zaskakujące. Ale zaskakująco dobre czy zaskakująco złe? O tym właśnie opowiemy w tym materiale.

Toyota Corolla GR Sport 2.0 Hybrid. Sportowy, ale tylko trochę

Toyota Corolla GR Sport 2.0 Hybrid – to kolejne auto, które trafiło do naszej redakcji. Corolla wygląda efektownie, a do tego ma 184 hybrydowe konie.

Test: Peugeot e-2008 - praktyczny na piątkę, a elektryczny na...

Test: Peugeot e-2008 to nic innego jak sprawdzona forma miejskiego crossovera uzupełniona 136-konnym elektrykiem. Dobre połączenie?

Test: DS 7 Crossback - francuski i mocno awangardowy!

Test: DS 7 Crossback, czyli tym razem gościliśmy w redakcji francuskiego SUV-a z zapędami sięgającymi segmentu premium. Jak się spisał?

Test: Fiat Tipo Cross – podwyższone nadwozie i... cena

Test: Fiat Tipo Cross wykorzystał format popularnego, niskobudżetowego hatchbacka i stworzył na jego bazie mini-SUV-a. Jak tym autem się jeździ?

Test: Mazda 6 2.0 SkyActiv-G: emerytura nie dla niej. I dobrze!

Test: Mazda 6 2.0 SkyActiv-G. Co można powiedzieć o tym aucie? Choć osiągnęło już wiek emerytalny, na razie nie chce udać się na spoczynek. I dobrze!

Test: Peugeot 3008 Hybrid4 GT - jest eko, ale ma też 300 koni

Test: Peugeot 3008 Hybrid4 GT, czyli francuski sposób na obecną wersję eko-mobilności. I słowo eko w tym przypadku nie wyklucza... osiągów!

Test: Audi Q4 e-tron – elektryk, którego naprawdę da się lubić

Test: Audi Q4 e-tron jest przestronny jak Q7, stylowy jak Q5 i komfortowy jak A6 Allroad. A do tego nie emituje w czasie jazdy żadnych spalin.

Test: Renault Talisman Grandtour jest jak czerwone buty. To dobrze

Test: Renault Talisman Grandtour w wersji po liftingu stanął przed naszą redakcją. Co można powiedzieć o tym kombi segmentu D? Ma swój styl!

Test hybrydowego Tiguana, czyli eHybrid, plug-in i gniazdka

Test hybrydowego Tiguana pokazał połączenie dwóch światów. Z jednej strony 245-konnego silnika, a z drugiej spalania za 10 zł.

Nissan Qashqai 2021: test japońskiej nowości z wynikiem...

Nissan Qashqai 2021: test japońskiej nowości jasno pokazał skalę postępu tego modelu. Auto stało się bardziej dojrzałe. Ale czy dojrzałość jest dobra?

Mitsubishi Eclipse Cross plug-in: test Outlandera coupe na prąd

Mitsubishi Eclipse Cross plug-in pożycza świetnie znany napęd hybrydowy w Outlandera i łączy go z dużo ciekawszą stylizacją. Co z tego wyszło?

Audi e-tron GT RS: Batman ma nowe auto. Przetestowałem je i ja!

Audi e-tron GT RS wygląda jak samochód Batmana, jest szybki jak myśliwiec i lubi ciasne zakręty jak francuski pociąg TGV. Coś tu jednak nie pasuje.

Test: Audi S3 Limousine - 4,8 s. do setki w kompakcie!

Test Audi S3 pokazał jedno. To wilk w owczej skórze. Bo choć nadwozie nie wygląda przesadnie agresywne. Układ napędowy już jest agresywny.

Audi Q5 Sportback. Sportowa sylwetka i sprawdzony SUV.

Audi Q5 Sportback trafił do naszej redakcji. Tak, SUV coupe ma dach przypominający... Garbusa. We wnętrzu to jednak cały czas sprawdzona Q-piątka.

Toyota Highlander 2.5 Hybrid. Ona nie jest duża, ona jest ogromna!

Toyota Highlander 2.5 Hybrid - myślałem, że to tylko większa RAV-ka. Myliłem się. Highlander nie jest duży. On jest olbrzymi i ma... swój styl!

Test: Renault Arkana 1.3 TCe 140 KM EDC - coupe na szczudłach

Test: Renault Arkana 1.3 TCe 140 KM EDC. Czyli przez tydzień przyglądaliśmy się francuskiemu SUV-owi coupe. Co można o nim powiedzieć?

Test: Dacia Logan TCe LPG - jest tania. I co z tego?

Test: Dacia Logan TCe LPG - auto jest tanie w zakupie i eksploatacji. Czy to źle? Niskie koszty mogą cieszyć kierowcę. Szczególnie w takim modelu.

Alfa Romeo Stelvio: test włoskiego SUV-a. Czy uroda to wszystko?

Alfa Romeo Stelvio ma spojrzenie sowy i pięknie zaprojektowane wnętrze. Czy w przypadku SUV-a z Włoch uroda to wszystko? No właśnie nie.

Volkswagen Passat GTE: test niemieckiej hybrydy plug-in

Volkswagen Passat GTE ma przestronną kabinę i duży bagażnik. Czy rodzinne nadwozie uzupełnione hybrydą plug-in sprawdza się w praktyce?

Test: Peugeot 508 SW PSE, czyli francuskie AMG w akcji

Test: Peugeot 508 PSE, czyli napęd na cztery koła, 360 koni mechanicznych i hybryda plug-in. W skrócie francuskie AMG spisało się na medal.

Nowy Opel Mokka [TEST]: ależ jak on patrzy...

Nowy Opel Mokka przywitał nas efektownym połączeniem kolorów na nadwoziu i... smutnym spojrzeniem. Nie ma jednak powodów do smutku!

Peugeot 208 [Test]: wersja GT, 130-konny benzyniak i automat

Peugeot 208 wreszcie zawitał przed naszą redakcją. Na to auto czekaliśmy naprawdę długo. Chyba było jednak warto - i to pomimo.... czerwonego lakieru.

Citroen C5 Aircross plug-in hybrid. Test francuskiego eko-SUVa

Citroen C5 Aircross plug-in hybrid: test pokazał i największe słabości, i największe zalety francuskiego SUV-a. Których jest więcej? O tym w tekście.

Peugeot 3008 Allure BlueHDi 130 EAT8 [TEST]

Peugeot 3008 niedawno przeszedł modernizację. Teraz mieliśmy okazję bliżej przyjrzeć się autu. Wnioski? Lifting chyba ponownie naostrzył pazury lwa.

Peugeot 2008 [TEST]: mały, miejski lew dorósł!

Peugeot 2008 jest miejskim crossoverem. Niech jednak ten tytuł Was nie zmyli. Bo auto jest bardziej dojrzałe, niż mogłoby się wydawać!

Cupra Ateca [TEST]: w 4,9 sek. do setki w... rodzinnym SUV-ie

Cupra Ateca choć ma typowo rodzinne ubranie, oferuje kierowcy aż 300 koni. Czy takie połączenie sprawdza się na drodze?

Test: Skoda Octavia Plug-in - nie świetna, ale zaskakująco dobra!

Skoda Octavia plug-in nie jest idealna. Mimo wszystko test zakończyłem z uśmiechem na twarzy. Powód? Nie tylko hybrydy z Japonii są oszczędne!