Kategorie

Nowe

21 maja 2021
17 cze 2021
Zakres dat:

Cupra Ateca [TEST]: w 4,9 sek. do setki w... rodzinnym SUV-ie

Cupra Ateca choć ma typowo rodzinne ubranie, oferuje kierowcy aż 300 koni. Czy takie połączenie sprawdza się na drodze?

Test: Skoda Octavia Plug-in - nie świetna, ale zaskakująco dobra!

Skoda Octavia plug-in nie jest idealna. Mimo wszystko test zakończyłem z uśmiechem na twarzy. Powód? Nie tylko hybrydy z Japonii są oszczędne!

Test: Nissan Leaf 62 kWh: 217-konny elektryk z dużym zasięgiem

Nissan Leaf 62 kWh pojawił się przed naszą redakcją. Pierwsze wrażenie? Wydaje się taki zwykły jak na elektryka. Czy to dobrze? Naszym zdaniem...

Test: Volkswagen Tiguan po liftingu. Jest jak kumpel. Dobry kumpel

Volkswagen Tiguan po liftingu zagościł u nas w teście. Auto ma 200-konnego diesla, napęd 4x4 i długą listę... opcji. Jest jakby luksusowe, ale czy fajne?

Test: Mazda CX-3 SkyJoy SkyActiv-G - Mazda dla Kowalskiego?

Mazda CX-3 jest lepiej wykonana od Forda Pumy, mniej azjatycka od Kii Stonic i bardziej finezyjna od T-Crossa. Czy to Mazda dla Kowalskiego?

Test: Opel Insignia kombi po liftingu. Królowa flot ciągle w formie?

Opel Insignia po liftingu: Niemcy reanimowali staruszka czy jedynie usprawnili kilka drobiazgów w aucie, które jest nadal godne uwagi? Sprawdziliśmy to.

Test: Audi Q2 po liftingu. Recepta jest prosta: benzyniak i automat

Audi Q2 po liftingu w czerwonym kolorze stanęło przed redakcją. Recepta na sukces? Półtoralitrowy benzyniak, automatyczna skrzynia i wyposażenie.

Test: Toyota Land Cruiser - w starym stylu, ale nadal urzeka!

Toyota Land Cruiser jest bardziej terenówką czy rodzinnym SUV-em? A może jednym i drugim? Sprawdziliśmy to w czasie naszego testu.

Test: Nowa Dacia Sandero LPG - kciuk w górę czy w dół?

Nowa Dacia Sandero LPG to sposób na tanie auto i tanią jazdę. Tylko czy słowo tani za bardzo nie dominuje konstrukcji tego auta? Sprawdziliśmy to.

Test: Alfa Romeo Giulia nie jest premium. Ona ma swoją ligę!

Alfa Romeo Giulia: myślałem, że jest przestarzała, słabo wykonana i powolna. Myliłem się. Julii nie ocenia się za pomocą wskaźników, a emocjomierzem!

Test: Nowy Citroen C4 - awangarda i... komfort w jednym!

Nowy Citroen C4 wygląda nietuzinkowo! To trochę kompakt, a trochę crossover, który przyciąga spojrzenia. A od tego dopiero zaczynają się jego zalety.

Test: Audi Q5 po liftingu - 204-konny diesel i... wybitna poprawność

Audi Q5 po liftingu stało się stylistycznie bardziej drapieżne. Otrzymało też kilka nowych gadżetów. Na szczęście zmiany jedynie wzmocniły zalety SUV-a.

Test: Renault Espace Initiale 2.0 DCi: luksusowa kanapa na kołach!

Test Renault Espace, czyli dziś opowiemy o minivanie, który pomieści całą rodzinę, jest wyposażony jak Mercedes i wygląda jak... milion dolarów!

Test: Volkswagen T-Roc R: nie powala urodą, ale siłę ma!

Volkswagen T-Roc R choć otrzymał pomarańczowy lakier, nadal ma doładowany silnik, 300 koni mocy i napęd 4Motion. Oto hot-hatch na szczudłach!

Test: Nowy Seat Leon - tańszy od Golfa. Czy lepszy od Golfa?

Nowy Seat Leon ma czarujące spojrzenie i ponętne kształty nadwozia. Poza tym stawia na minimalizm konsoli i świetne prowadzenie. A jakie ma wady?

Mazda CX-30. To kompakt, crossover, a może kompaktowy SUV?

Mazda CX-30 wygląda jak crossover, jak SUV-y może mieć czteronapęd, a na drodze zachowuje się jak kompakt. Ile jeszcze osobowości ma CX-30?

Opel Combo 1.5 Diesel: trochę cargo, a trochę załogowy

Opel Combo to koleje auto, które zagościło u nas. To ciekawa wersja - trochę dostawcza, trochę osobowa i wyposażona w... automatyczną skrzynię.

Test: Mercedes GLA 220d 4MATIC - modny SUV z dieslem

Mercedes GLA 220d choć jest najmniejszym z niemieckich SUV-ów, robi wrażenie masywnego i muskularnego. Jakie jeszcze zalety ma nowy GLA?

Test: BMW 118i M Sport - najlepiej prowadzący się kompakt?

Test BMW 118i zaskoczył nas. Powód? Auto nie ma napędu na tył i dysponuje silnikiem… 3-cylindrowym. Na szczęście pozostało w nim bawarskie DNA.

Fiat 500 Hybrid: lata mijają, a zmarszczek nie widać!

Fiat 500 Hybrid jest na wskroś modny! Wygląda tak, jakby był dzieckiem Armaniego, Dolce & Gabbany, Gucciego i Versace. A do tego ma eko-akcent.

Audi e-tron Sportback 55 quattro: SUV też może być... elektryczny!

Audi e-tron Sportback 55 quattro - bo elektryczny nie znaczy ani brzydki, ani ciasny, ani mało komfortowy, ani powolny. Czy jednak e-Audi to nadal Audi?

Volkswagen ID.3: test elektryka dla ludu w wersji 1ST

Volkswagen ID.3: test redakcyjny trwał tydzień. Czy podczas 7-dniowych jazd elektryczny Volkswagen pokazał więcej zalet, czy wad? Sprawdźcie.

Nissan Juke N-Design DIG-T 117 KM MT - wkurzony transformers?

Nissan Juke wygląda jak rzeźba nowoczesna, ma konsolę wyłożoną alkantarą i świetnie czuje się w zakrętach. Jakie ma wady? Poszukajmy ich!

Volkswagen Arteon R-Line: krewniak Passata? Jakiego Passata?

Volkswagen Arteon R-Line sprawi, że za ćwierć miliona poczujecie się jak… gwiazda! Od tego auta nie da się oderwać wzroku. A to nie koniec jego zalet.

Seat Tarraco: test wersji FR z napędem 4Drive i dieslem 2.0 TDI

Seat Tarraco ma wściekłe spojrzenie oraz przytulną i bezpieczną kabinę. Czy tak wygląda idealne połączenie dla rodzinnego SUV-a? Sprawdziliśmy to.

Nissan X-Trail 1.3 DIG-T: test z wynikiem pozytywnym?

Nissan X-Trail to spore auto. Czy zatem silnik 1.3 DIG-T gwarantuje mu wystarczające osiągi? To właśnie postanowiliśmy sprawdzić w czasie testu.

Audi RS Q8 jest jak Bond. Będziesz wstrząśnięty, a nie zmieszany!

Audi RS Q8 stanowi dość nietuzinkowe połączenie elementów. Jest zdecydowanie zbyt duży, zdecydowanie za ciężki i... idealnie za mocny!

Test: Seat Ateca FR Black - rodzinny SUV i... sportowe akcenty

Krwista czerwień, czarne dodatki, wściekłe spojrzenie, 190 koni pod maską i… 5-letnia gwarancja! W skrócie dziś test Seata Ateca FR Black.

Volvo XC90 B5: test rodzinnego... autobusu!

Przestrzeń to jego drugie imię. A jakie ma wady Volvo XC90 B5? Test rodzinnego SUV-a z dieslem typu mild hybrid opowie o naszych wrażeniach.

Renault Captur Hybryda Plug-in, czyli tym razem eko-test!

Renault Captur Hybryda Plug-in to dowód na to, że e-technologie zaglądają do coraz mniejszych aut. A ten model jest dodatkowo rynkowym... pionierem!

Tanio, taniej, Dacia. Czyli efektowny Duster LPG w teście.

Duster jest nawet dwukrotnie tańszy od konkurentów, a do tego w wersji LPG ma symboliczne koszty eksploatacji. Tylko czy cena kasuje wady tego auta?

Test: Opel Astra Sports Tourer - nie liczy godzin i lat…

Silnik ma tylko 3 cylindry, przy tylnej osi pracuje prosta belka skrętna, a sama Astra ma już 5 lat. Na ile znaczące to wady? Sports Tourer w wersji testowej zamienił część z nich w… zalety!

Test: Toyota Yaris 1.5 Hybrid 116 KM - czy to naprawdę segment B?

Przed naszą redakcją pojawił się nowy Yaris. Kolejne, miejskie wozidełko z Japonii pomyślicie? Nie, nie tym razem. Czwarta odsłona to nie wynik ewolucji, a… rewolucji! Ten samochód w niczym nie przypomina poprzednika.

Test: Audi A3 Limousine S Line 35 TFSI S tronic - niemiecko nudny? Nic z tych rzeczy!

Audi A3 Limousine w wersji S Line ma wściekłe spojrzenie i sporą ilość uroku. Tylko czy czar tego samochodu nie pryśnie, gdy kierowca odkryje, że ten osiłek ma tylko… 150 koni mocy? Sprawdźmy.

Test: Mazda 2 Skyactiv-G 1.5 M Hybrid - naprawdę przemyślane modern-art!

Jest krwiście czerwona i… typowo miejska! Tym razem przed naszą redakcją stanęła Mazda 2 Skydream wyposażona w silnik Skyactiv-G 1.5 M Hybrid. Jak sprawdziła się lekka hybryda z Japonii? O tym w naszej relacji.

Test: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style - wybór rozsądny, ale nie nudny!

Jest niebieska i ma czarne felgi, może zaimponować poziomem wyposażenia, a do tego pod jej maską pracuje oszczędny, doładowany silnik. Czy Fabia to lider segmentu B? Skoda bez wątpienia ma dość poważnego asa w rękawie. Sprawdźcie jakiego.

Test: Opel Grandland X Hybrid4 300 KM - SUV dosłownie mocno ekologiczny!

Ma malowanie inspirowane umaszczeniem borsuka, patrzy się na innych użytkowników dróg groźnym spojrzeniem, a do tego… okazuje się wyjątkowo szybki. Czy tak właśnie powinien wyglądać opis hybrydy plug-in? Zdaniem Opla tak.

Test: Mitsubishi Space Star Insport 1.2 CVT - żółty maluch z karbonowym urokiem

Jest typowo miejski, a do tego żółty i niczym auta sportowe ma karbonowe wstawki. Czy zatem Mitsubishi Space Star Insport to auto z agresywnym zacięciem? To postanowiliśmy sprawdzić w czasie naszego testu.

Test: Mercedes GLB 250 4MATIC - rodzinny SUV z urokiem G klasy

Biały perłowy lakier, czarne felgi z logo AMG i fotele z czerwonymi przeszyciami. Czy tak brzmi opis idealnego samochodu rodzinnego? Zdaniem Mercedesa tak. My postanowiliśmy to sprawdzić. Właśnie dlatego przed naszą redakcją stanął model GLB 250 AMG Line.

Test: Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 EAT8 - przemyślany i… komfortowy!

Być może Citroen C5 Aircross nie jest motoryzacyjnym odpowiednikiem Jamesa Deana. W oryginalnej stylizacji jest jednak pewna metoda. Metoda, która wsparta pozostałymi zaletami sprawia, że francuski SUV może naprawdę pozytywnie zaskoczyć!

Test: Seat Arona Xcellence 1.0 TSI 115 KM DSG - może się podobać, ale czy da się lubić?

Rudy lakier, srebrne dodatki i 18-calowe, piękne felgi. Seat Arona Xcellence z pakietem Outdoor Edition bez wątpienia rzuca się w oczy. Tylko na czy na tym kończą się zalety małego crossovera? To postanowiliśmy sprawdzić.

Test: Volkswagen Golf VIII Style 1.5 TSI EVO 130 KM - ewolucja czy rewolucja?

Nowy Golf stanowi zestawienie sprzeczności. Choć to rodzinny kompakt, ma limonkowy, krzykliwy lakier, choć funkcjonuje w segmencie C, technologicznie oferuje wynalazki znane z limuzyn. Jaki zatem jest nowy Golf? Sprawdziliśmy to.

Test: Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC CVT Insport - wymierający gatunek…

Testowy ASX był nie tylko idealnie niebieski i nie tylko miał sportowe dodatki. To też wersja niezwykle limitowana. Zostanie bowiem sprzedana na polskim rynku zaledwie w ilości 100 sztuk. Czy warto kupić japońskiego rodzynka?

Test: Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 155 KM ST-Line - niebieski z… pomarańczowym

Nowy Ford Puma wygląda obłędnie - szczególnie z dużymi felgami i niebieskim lakierem. A do tego prowadzi się jak gorący hatchback i jest wystarczająco dynamiczny. Z tym modelem wszystko byłoby dobrze, gdyby nie kolor pomarańczowy…

Test: Dacia Lodgy 1.3 TCe 130 KM Stepway - mało płacisz, skandalicznie mało!

Choć auto pochodzi z Rumunii, tak naprawdę jest zestawem elementów znanych ze starszych modeli Renault. Czy to uwłacza Dacii Lodgy Stepway? W żadnym razie. Szczególnie że minivan ma asa w rękawie. Jest wybitnie tani!

Test: Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Plus - elektryk dodaje mu charakteru!

Ekologiczny znaczy mało pociągający? No właśnie nie. Mitsubishi Outlander PHEV udowadnia, że napęd spalinowo-elektryczny jest wyłącznie dodatkiem do całkiem przystojnego, rodzinnego krążownika. Zobaczcie relację z naszej jazdy.

Test: Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i - czteropędna i hybrydowa

Mieliśmy w zeszłym roku okazję jeździć nową Toyotą RAV4. Czemu zatem auto powróciło na plac przed naszą reakcją? Bo ta wersja jest mocniejsza i… czteropędowa. Czy to oznacza, że stała się lepsza? To właśnie sprawdzaliśmy.

Test: Renault Koleos dCi 190 X-Tronic 4x4 Initiale Paris - stary niedźwiedź… głośno brzmi!

Jest potężny, luksusowy i przestronny. A czy da się oczekiwać czegoś więcej od SUV-a? To postanowiliśmy sprawdzić podczas testu Renault Koleosa dCi 190 X-Tronic 4x4 Initiale Paris.

Test: Volkswagen T-Roc 1.5 TSI 150 KM DSG - racjonalny, ale… nie do końca!

Testowy Volkswagen T-Roc to nic innego jak… sportowy Golf na szczudłach w żółtym kolorze. Brzmi to dość dziwnie? Bez wątpienia tak. Jak takie połączenie sprawdza się na drodze? To wyjaśni nasz raport.

Test: Opel Astra 1.2 Turbo 130 KM M6 - nie tylko czerwona, a biało-czerwona!

Tak, Astra ma już 5 lat. I tak, to tylko hatchback segmentu C. Czy wiecie jednak, że ten niemiecki kompakt produkowany pod szyldem francuskiego koncernu tak naprawdę jest… polskim samochodem? Zobaczcie raport z naszej jazdy, a wszystko się wyjaśni.