| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Wybór nazwy domeny

Aktualizacja: 19.01.2012

Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami. »

Uważaj na cybersquatting

Aktualizacja: 19.01.2012

Potencjał, jaki posiadają inwestycje w domeny, nie zawsze wykorzystywany jest zgodnie z prawem oraz w dobrej wierze. Coraz częściej na rejestracji adresów WWW z użyciem nazw popularnych produktów, przedsiębiorstw czy inicjatyw próbują wzbogacić się cyberprzestępcy. »

Jak przygotować należycie stronę do kampanii w wyszukiwarkach

Aktualizacja: 19.01.2012

 Zaplanowanie skutecznej reklamy w wyszukiwarkach to nie tylko odpowiednie skonfigurowanie kampanii linków sponsorowanych, ale również właściwe przygotowanie strony internetowej, na którą ma być kierowana promocja. »

Wizerunek firmy w sieci - firmowa domena

Aktualizacja: 05.04.2012

Rejestracja firmowej domeny to pierwszy krok do zbudowania wizerunku przedsiębiorstwa w Sieci. Ważne jest, by wszystkie elementy składowe adresu internetowego były odpowiednio dobrane. Zakup domeny u rejestratora to czynność zajmująca jedynie kilka minut. Jednak warto poświęcić trochę więcej czasu i odpowiednio się do tego przygotować. »

Marketing w wyszukiwarkach – jak może pomóc wypromować firmę w internecie

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama w wyszukiwarkach jest doskonałą formą promocji dla małych i średnich firm, zarówno pod względem skuteczności i efektywności pozyskania nowych klientów, jak i niskich kosztów związanych z ceną reklamy. »

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Aktualizacja: 24.08.2010

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. »

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Aktualizacja: 15.12.2010

Organizacja, która chce sprostać pojawiającym się wyzwaniom rynkowym, musi poznać swojego klienta wraz z jego potrzebami i oczekiwaniami. Ich przełożenie na decyzje firmy tworzy fundament do budowy trwałej przewagi konkurencyjnej. Dlatego zwrócenie się firmy w kierunku marketingu relacji rozpoczyna nową drogę działalności, której celem jest satysfakcja i lojalność klientów, a także rozwój zyski. Firmy wykorzystują w tym celu różne strategie – autorzy opisali je w tej książce. »

Miliony na reklamy ze św. Mikołajem

Aktualizacja: 05.09.2011

W okresie przedświątecznym w telewizji wyemitowano 15 246 spotów reklamowych, w których został wykorzystany motyw św. Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów ponad 68,5 mln zł - podaje TNS OBOP. »

UOKiK obserwuje reklamy internetowe

Aktualizacja: 02.12.2010

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wziął pod lupę nachalne reklamy przesłaniające pożądane treści, wyskakujące znienacka i nie dające się zamknąć okienka. »

Reklama na budynku nadal legalna

Aktualizacja: 26.01.2011

Ministerstwo Infrastruktury przygotowało projekt, który miał wprowadzić ograniczenia co do umieszczenia reklam na budynkach mieszkalnych. Obecnie sytuacja mieszkańców, którzy mają zasłonięte okna przez ogromnej wielkości billboardy jest nie do pozazdroszczenia. Mieszkańcy skarżą się, że w dzień muszą świecić światło, zaś w nocy nie mogą spać z powodu iluminacji, która towarzyszy umieszczonym na blokach reklamom. »

Niezwykle popularna reklama Kasperskiego

Aktualizacja: 05.09.2011

Marketing wirusowy, poparty szczyptą humoru jest jak widać najlepszym sposobem na reklamę. W sieci pojawiła się bardzo zabawna reklama aplikacji Kaspersky Internet Security. Nawiązuje do przerwanego przemówienia prezydenta USA. »

Jak może reklamować się przedsiębiorca?

Aktualizacja: 09.12.2011

Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym wprowadziła nowy standard w ochronie praw konsumentów na linii przedsiębiorca - konsument. Jeżeli konsument stanie się ofiarą nieuczciwej praktyki rynkowej, może podjąć odpowiednie kroki w celu ochrony swoich uprawnień. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Maciej Kafliński

Radca prawny. Ekspert w zakresie prawa kapitałowego, funduszy inwestycyjnych oraz prawa korporacyjnego i cywilnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »