Na początku przestrzegamy przed stosowaniem tej metody do cofania przebiegu. Niezależnie od tego, ile samochód ma lat, możemy zostać pociągnięci do odpowiedzialności. Kiedy kupimy nowe zegary możemy przystąpić do wymiany: odpinamy linkę licznika wsadzając rękę za zegary, od dołu całej deski. Dokładnie mamy na myśli miejsce nad pedałami. Następnie odkręcamy dwie śrubki po bokach zegarów i odchylamy je, a później odpinamy kostki.
Zobacz też: Jak uruchomić samochód „na pych”?
reklama
reklama
Wyjmujemy zegary i kładziemy na stole. Demontujemy 3 żarówki podświetlające zegary. Odpinamy folię z obwodem drukowanym i podważamy 2 górne i 4 dolne ucha obudowy zegarów. Teraz odkręcamy 2 śrubki od maskownicy przedniej i od licznika kilometrów. Wyjmujemy licznik z obudowy, następnie podważamy ośkę, na której znajdują się cyfry przebiegu.
Ustawiamy wartość przebiegu widniejącą na uszkodzonych zegarach. Wciskamy ośkę i możemy złożyć wszystko w odwrotnej kolejności. Zwracamy uwagę na to, żeby wszystkie cyfry znajdowały się równo w jednej linii.