REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Monitoring samochodu

Monitoring w prywatnym samochodzie
Monitoring w prywatnym samochodzie
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

System monitoringu pojazdu jest pomocny w kontroli kosztów eksploatacji floty. Jednak monitoring może być przydatny także w przypadku samochodów prywatnych. Tym bardziej, że na rynku są dostępne systemy, których montaż nie jest skomplikowany.

Korzyści wynikające z użytkowania monitoringu pojazdu

REKLAMA

Udostępnianie swej pozycji na drodze poprzez system monitoringu służy w obecnych czasach nie tylko kontroli kosztów lecz również wygodzie. Szef sprawniej koordynuje działania zespołu, klient wie, jak długo ma czekać na dostawę i czy może spodziewać się opóźnień. Poprawia się przez to komunikacja, ale też wzrasta bezpieczeństwo. Kierowca tira, jadąc z monitoringiem, jest na bieżąco w kontakcie z rodziną bez wykonywania zbędnych telefonów przed powrotem z trasy, a rodzic mniej martwi się o syna, który właśnie uzyskał prawo jazdy i zaczyna znikać z domu wraz z kluczami do auta. Przede wszystkim z tych względów monitoring budzi coraz większe zainteresowanie wśród osób prywatnych.

Instalacja monitoringu nie jest skomplikowana

REKLAMA

Monitoring zaczyna być postrzegany wśród klientów nie jako zło konieczne, ale jako pożyteczne narzędzie także w użytku prywatnym. Producenci systemów monitoringu GPS wychodzą naprzeciw nowym potrzebom konsumenckim. Firma Neptis S.A. wzbogaca ofertę o usługi, które z powodzeniem można stosować nie tylko w firmowej flocie. Jednocześnie dostosowuje do klientów detalicznych model dystrybucji produktów, uwzględniając w nim kanał sprzedaży bezpośredniej.

W sklepach motoryzacyjnych jest dostępne niewielkie urządzenie FlotisGO. Nabycie go na miejscu zastąpi procedurę, z którą zwykle wiąże się zakup systemu monitoringu. - Chcemy zwiększyć dostępność naszych urządzeń i skrócić czas dostawy. Dlatego też rozwijamy współpracę z partnerami. Dzięki temu Klient będzie mógł zadecydować o kupnie "tu i teraz", bez zbędnych formalności i czekania na przesyłkę. Nasze urządzenia stanowią świetne rozwiązanie nie tylko dla zawodowych kierowców. Specjalnie dla sieci sprzedaży uruchomiliśmy produkt FlotisGO - monitoring bez montażu, który można wykorzystywać zarówno w firmie, jak i w rodzinnej flocie – mówi Jakub Wesołowski z firmy Neptis S.A., producenta systemów Flotis i Yanosik. Zarówno Yanosik jak i FlotisGO dostępne będą odtąd w salonach i serwisach samochodowych, w sklepach z akcesoriami motoryzacyjnymi i w salonach Car Audio.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Monitoring w aucie prywatnym - wystarczy wpiąć urządzenie do gniazda OBD

- Główne kryteria przy wyborze monitoringu to dla klientów prostota, funkcjonalność i cena. Przywiązują oni dużą wagę do tego, by podłączenie urządzeń było bezproblemowe i nie wymagało specjalistycznej wiedzy. Właśnie brak montażu i konieczności zakupu oprogramowania wyróżnia proukty Flotis, a możliwość zakupu FlotisGO "od ręki" czyni z niego rozwiązanie idealne dla osób fizyczynych – dodaje Wesołowski. Podłączenie sprzętu do gniazda OBD w aucie jest dziecinnie proste i zajmuje kilkanaście sekund. Z pobraną dodatkowo bezpłatnie aplikacją FlotisManager pojazd z wpiętym urządzeniem monitorującym można śledzić z poziomu telefonu w dowolnym miejscu i czasie. Przebyte trasy są archiwizowane, można zapisywać je na dysku i przeglądać w formie graficznej na mapie. Monitoring prywatny przydaje się jednak też wtedy, gdy auto znajdzie się chwilowo w rękach osób trzecich i poza zasięgiem wzroku – np. w myjni lub w warsztacie.

Źródło: flotis.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA