reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie flotą > Kia Soul doceniona przez J. D. Power

Kia Soul doceniona przez J. D. Power

Kia Soul otrzymała w badaniu J. D. Power & Associates Automotive Performance, Execution and Layout najwyższy ranking w kategorii pojazdów wielofunkcyjnych (MPV).

Kia Motors America (KMA) to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm motoryzacyjnych w USA na przestrzeni ostatnich lat, a trzy reprezentowane przez nią pojazdy – Optima, Rio i Soul MY 2013 znalazły się zgodnie z wynikami badań J. D. Power & Associates Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study 2013 na szczycie lub w czołówce swoich segmentów rynkowych.

Kolejny drugi już rok z rzędu, najwyższy ranking w kategorii kompaktowych pojazdów wielofunkcyjnych (MPV) uzyskała Kia Soul. Kia Optima i Rio natomiast – zajęły drugie miejsca w segmencie pojazdów klasy średniej i klasy sub-kompaktowej. Badania J. D. Power APEAL Study mają na celu określenie stopnia satysfakcji konsumenckiej w poszczególnych segmentach i klasach rynku motoryzacyjnego na podstawie oceny designu, osiągów, komfortu, wyposażenia i ogólnego stylu oferowanych pojazdów.

Wyniki J. D. Power APEAL Study 2013 oparte są na odpowiedziach ponad 83.000 nabywców i leasingobiorców udzielonych w okresie luty-marzec 2013 po pierwszych 90 dniach eksploatacji pojazdów (Initial Quality). Pojazdy oceniane były według 77 różnorodnych kryteriów, m.in. ogólnej jakości mechanicznej i osiągów oraz walorów praktyczno-estetycznych.

Wyniki tegorocznych badań J. D. Power akcentują znaczenie technologii we współcześnie produkowanych samochodach. I to właśnie za sprawą bogatego wyposażenia nie tylko w bazowych lecz i wyższych wersjach modelowych, Kia Soul zdobyła najwyższą pozycję w segmencie pojazdów MPV klasy kompaktowej.

Źródło: Materiały prasowe Kia

„Ranking uzyskany przez Kia w J. D. Power APEAL Study to znakomite świadectwo znaczenia i potencjału naszej oferty modelowej.” – mówi Michael Sprague, wiceprezes KMA ds. marketingu i komunikacji – „Kia stała się liderem w dziedzinie designu, jakości, bezpieczeństwa i przyjaznych użytkownikowi technologii, stąd też dostępność tego rodzaju atrybutów klasy światowej za prawdziwie rozsądną cenę stanowi centralny punkt naszej filozofii markowej. Uzyskane wyróżnienia w APEAL Study są czytelnym sygnałem dla naszych klientów, iż Kia oferuje rzeczywiście właściwy model mix z odpowiednim wyposażeniem.”

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Mycka

ekspert specjalizujący się w tematyce samorządowej, działacz polityczny. Specjalizuje się głównie w polityce społecznej oraz ekonomice pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama