REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Monitoring GPS floty połączony z "antyradarem"

transport, samochód ciężarowy
transport, samochód ciężarowy
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Najnowsze rozwiązania technologiczne z zakresu monitoringu floty poszerzają funkcjonalność urządzeń. Dziś urządzenia do monitoringu GPS mogą podawać kierowcy informacje o korkach i kontrolach radarowych.

Dlaczego monitoring GPS się opłaca?

REKLAMA

Z punktu widzenia przedsiębiorcy, monitoring GPS pojazdów wiąże się z wieloma korzyściami. Dzięki niemu można sprawdzić, w którym miejscu i na jak długo pracownik miał postój oraz sprawdzić pokonane przez niego trasy (również archiwalne). Monitoring firmy to nie tylko kontrola floty i możliwość sprawdzenia na bieżąco aktualnej pozycji auta, ale również miejsca poza pojazdem, w którym znajduje się pracownik. Pozwala to na łatwe rozliczenie go z jego obowiązków. Dzięki aplikacji Flotis Mobile można sprawować kontrolę nad swoją flotą w każdej chwili i z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności podpisywania umowy czy montażu dodatkowych urządzeń – wystarczy pobrać aplikację na smartfona.

Monitoring GPS floty połączony z "antyradarem"

REKLAMA

Ale monitoring firmy to nie tylko kontrola floty i wydatków ponoszonych z jej eksploatacją. Fleet managerowie nie powinni zapominać o odpowiednim zarządzaniu zasobami ludzkimi. Z pozoru zadanie to nie wydaję się trudne, chociażby dlatego, że na rynku znajduje się wiele firm oferujących usługę monitoringu pojazdów. Problem stanowi jednak monitoring pracownika, wypełniającego zadania poza siedzibą firmy i poza autem. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, którym zależy na optymalizacji nie tylko kosztów związanych z eksploatacją auta, ale również tych związanych z efektywnym wykorzystywaniem czasu pracy, stworzyliśmy Flotis Mobile – mówi Dawid Nowicki, członek zarządu ds. rozwoju nowych technologii Neptis S.A. – Rozwiązanie to dostępne jest w formie aplikacji przeznaczonej na smartfony. Skorzystać z niej mogą użytkownicy telefonów wyposażonych w jeden z najpopularniejszych systemów – Android. Pobranie aplikacji jest bezpłatne. – Warto podkreślić, że Flotis Mobile to aplikacja do monitoringu, dodatkowo rozbudowana o funkcje znanego już kierowcom systemu Yanosik – dodaje Dawid Nowicki.

Nowa aplikacja obok monitoringu pracowników posiada również dodatkowy moduł, który pełni funkcję asystent kierowcy. Za jego pośrednictwem kierowcy otrzymują informacje o aktualnej sytuacji na drodze. Aplikacja ostrzega o zbliżaniu się do fotoradarów stacjonarnych, kontroli policji i ITD, wypadkach oraz patrolach nieoznakowanych w okolicy. Za pomocą kilku przycisków użytkownicy mogą w czasie rzeczywistym przekazywać sobie informacje o zdarzeniach na drodze. Funkcjonalność ta nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Połączenie obu funkcji w jednej aplikacji stanowi nie lada gratkę dla przedsiębiorców otwartych na rozwiązania mobilne.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: FlotisMobile.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA