reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > DHL z nagrodą za najlepszą markę

DHL z nagrodą za najlepszą markę

Globalna marka DHL otrzymała status Superbrands Polska 2012. Markę DHL wyróżniono w kategorii Transport, Logistyka, Usługi Kurierskie wśród 100 najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych znaków firmowych na polskim rynku.

Superbrands, to międzynarodowa niezależna organizacja, która od 14 lat docenia solidne i wyraziste marki z 85 krajów.

W tym roku, już po raz szósty wyłoniła 100 najsilniejszych marek na polskim rynku. O wyborze tych najbardziej wyjątkowych, zdecydowała nie tylko Rada Marek, złożona z niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu, ale również po raz pierwszy grupa 2 700 osób uczestniczących w badaniu konsumenckim.

Na wysoką pozycję marki DHL wpłynęły skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów. Tym większe jest to wyróżnienie, że do tytułu Superbrands typowanych było aż 5 000 marek.

Program Superbrands oferuje znaczące emocjonalne i funkcjonalne korzyści, których pragną konsumenci i które rozpoznają. 

Usługi kurierskie: Liczy się marka

Korzyści te stanowią o trwałej przewadze marki DHL nad markami konkurencyjnymi i świadczą o wypracowanej, niezwykle silnej pozycji w swojej branży.

Konsumenci wybierający markę posiadającą tytuł Superbrands mają gwarancję, że jest ona marką silną, rozpoznawalną i wyjątkową na rynku.

„Tytuł Superbrands Polska 2012 jest szczególnym wyróżnieniem dla pracy Działu Komunikacji i PR DHL Express (Poland), przyznanym za codzienną pracę i zaangażowanie na rzecz budowania siły i wizerunku marki DHL.

To dla nas ogromna satysfakcja i szczególne wyróżnienie – powiedziała Monika Waligóra, Dyrektor ds. Komunikacji i PR w firmie. - Jednocześnie nie zapominamy o tym, że wizerunek naszej marki tworzymy wspólnie, każdego dnia i nie jest to zasługa kilku osób, lecz całego zespołu pracowników i kurierów DHL Express (Poland).”

reklama

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Radosław Michał Stępień

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama