reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Siódemka tworzy nowe Service Pointy

Siódemka tworzy nowe Service Pointy

Firma kurierska Siódemka chcąc stworzyć nowe punkty nadania przesyłek podpisała strategiczną umowę z właścicielem sieci salonów prasowych. Porozumienie dotyczy stworzenia Service Pointów w placówkach Inmedio i Relay, zarządzających przez spółkę HDS Polska Sp. z o.o.

Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Pierwszy etap wdrożenia obejmuje trzymiesięczny test, w salonach w Warszawie i okolicach. W okresie próbnym zostanie uruchomione 20 punktów w lokalizacjach takich jak, galerie handlowe, biurowce czy dworce komunikacji miejskiej. 

Współpraca z Siódemką ma dla nas strategiczne znaczenie. Dzięki niej możemy poszerzyć zakres usług dostępnych w naszych salonach prasowych, co jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Liczymy na owocną i długą współpracę z Siódemką – mówi Artur Kurzynoga, Product Manager z HDS.

Wprowadzenie nowej usługi zostanie poprzedzone szeregiem akcji promocyjnych i informacyjnych, zarówno w punkach nadania paczek, jak i w ich bezpośrednim sąsiedztwie. 

„Poprzez sieć Service Pointów chcemy ułatwić klientom nie posiadającym podpisanej z nami umowy oraz osobom indywidualnym korzystanie z naszych usług. Punkty nadań paczek są niezwykle szybkim, łatwym i tanim sposobem na zrealizowanie usługi kurierskiej. Mamy pewność, że dzięki współpracy z siecią HDS nasze Service Pointy w salonach Inmedio i Relay będą świadczyły usługi na najwyższym poziomie” – dodaje Roman Jobda Poduct Manager Siódemka S.A.

Po okresie testowym planowane jest uruchomienie punktów nadań we wszystkich salonach prasowych Relay i Inmedio, w których istnieje możliwość zapewnienia odpowiednich warunków dla lokalizacji Service Pointów. 

Usługa ta, to najbogatsza tego typu oferta dla Klientów w Polsce. W placówkach Service Point klienci mają do dyspozycji szereg dodatkowych usług, objętych standardową ceną nadania paczki, takich jak ubezpieczenie przesyłki do 5 tys. złotych, wygodne opakowanie firmowe, monitorowanie przesyłki 24h na dobę poprzez stronę www.siodemka.com, powiadomienie odbiorcy o statusie paczki za pomocą wiadomości sms bądź e-mail, a także możliwość skorzystania z informacji telefonicznej.

Paczki nadane w Service Pointach dostarczane są już na drugi dzień roboczy. Klienci mogą nadawać dokumenty oraz paczki w przedziale wagowym do 1 kg, do 30 kg o wymiarach umożliwiających umieszczenie przedmiotu w dostępnych opakowaniach firmowych.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Natalia Zawadzka

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama