Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę
DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę
DTW Logistics
DTW Logistics
DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę w zakresie logistyki. Jest to związane z ekspansją ProDeck do krajów Europy Południowej.

DTW Logistics, DTW Logistics obsługuje ProDeck w zakresie transportu drogowego oraz magazynowania i konsolidacji ładunków. Po dwóch latach owocnej kooperacji, firmy rozważają rozszerzenie obsługi logistycznej w związku z dynamicznym rozwojem i planowaną ekspansją producenta do krajów Europy Południowej.

Współpraca ProDeck z DTW Logistics

ProDeck działa od 2010 roku i jest znanym polskim producentem desek kompozytowych łączących drewno z nowoczesnymi polimerami. Współpraca pomiędzy firmami trwa od roku 2015 i w chwili obecnej DTW Logistics zapewnia już producentowi 100 procentową obsługę transportową oraz realizuje większość potrzeb związanych z operacjami magazynowymi. Fabryka producenta znajduje się w Niepołomicach pod Krakowem. Stamtąd towary przewożone są do magazynu DTW Logistics w Kopytowie k. Błonia, bądź bezpośrednio do magazynów partnerów handlowych ProDeck na terenie całego kraju. Nierzadko DTW Logistics dostarcza również towar na życzenie klientów indywidualnych producenta w miejsce realizowanego projektu, np. na prywatne posesje czy budowy dużych obiektów mieszkaniowych lub rekreacyjnych. Dostawy obejmują w 98 procentach rynek krajowy, a w około 2 proc. trasy europejskie, np. do Chorwacji, Austrii i na Węgry. W związku z rozwojem sprzedaży, producent zamierza w tym roku zwiększyć eksport swoich towarów. ProDeck planuje ekspansję do krajów Europy Południowej i tym samym rozszerzenie współpracy z DTW Logistics zarówno w zakresie dostaw międzynarodowych jak i operacji logistycznych w drugim magazynie operatora w śląskim Będzinie.

Zobacz też: System monitorowania drogowego przewozu towarów

„Istotne we współpracy jest to, że mamy pełną kontrolę nad całym procesem dostawy. Na bieżąco otrzymujemy informacje, co dzieje się z naszym ładunkiem. DTW Logistics wykonuje wszystkie usługi zawsze terminowo i rzetelnie. Dodatkowo jest otwarty na usprawnienia, reaguje szybko i elastycznie na nasze potrzeby, proponując różnego rodzaju rozwiązania, które optymalizują koszty i procesy logistyczne. A wartością dodaną jest poczucie bezpieczeństwa i spokoju, że oddajemy nasze produkty w dobre ręce.” – mówi Pamela Janulewicz, specjalista ds. logistyki i analiz ProDeck Sp. z o.o.

Zobacz też: Zasady jazdy po węgierskich drogach - poradnik dla przewoźników

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak przewozi się towary ponadnormatywne?

Obsługa tego typu ładunku wymaga od DTW Logistics szczególnej uwagi, przygotowania oraz odpowiedniego zabezpieczenia. Należy on też do grupy towarów ponadnormatywnych. Takie produkty nie mogą być magazynowane czy transportowane z wykorzystaniem europalet. Deski z reguły mają długość od 3 do 4 metrów, lecz zamówienia kompletowane są dodatkowo również z innych elementów, takich jak, legary, listwy i zestawy montażowe, co uniemożliwia ich piętrowanie jak to jest w przypadku europalet. Waga jednej palety może sięgać nawet 1300 kg, a jej długość przy zamówieniach niestandardowych sięga aż 7 m. Dlatego przy transporcie DTW Logistics używa palet zaprojektowanych pod wymiar.

Zobacz też: Przyspieszony zwrot VAT w przedsiębiorstwie transportowym po zmianach od 1 stycznia 2017 r.

- „W sezonie liczba transportów do tzw. klientów indywidualnych waha się nawet pomiędzy 10 a 15 dziennie. DTW Logistics pomaga nam również organizować duże dostawy na inwestycje, gdzie przewożonych jest nawet 30 różnego wymiaru palet, a łączna waga ładunku sięga kilkudziesięciu ton. W trakcie przewozu towar wymaga odpowiednich mocowań, aby nie uległ uszkodzeniu i przesunięciu. DTW Logistics zapewnia nam pełne bezpieczeństwo w tym zakresie, stosując specjalne pasy mocujące i zabezpieczenia na kantach desek.” - zdradza Pamela Janulewicz, specjalista ds. logistyki i analiz ProDeck Sp. z o.o.

Aktualnie producent rozważa skorzystanie z drugiego magazynu DTW Logistics – w Będzinie na Śląsku oraz integrację swojego systemu magazynowego z systemami IT operatora. W śląskim obiekcie DTW Logistics oferuje nowoczesną powierzchnię magazynową. Z kolei jego wewnętrzna infrastruktura pozwala na obsługę zarówno towarów spaletyzowanych jak i niestandardowych, co jest bardzo istotne w tym przypadku. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów IT oraz innowacyjnej platformy integrującej, klienci mają dostęp do bieżących informacji na temat operacji logistycznych np. kompletacji, wysyłek i przyjęć towarów.

„Naszą rolą, jako operatora logistycznego jest umiejętne rozpoznanie potrzeb klienta i wykorzystanie wszystkich naszych możliwości oraz zebranego doświadczenia, by wspomóc go w rozwoju biznesu. Ważna jest także elastyczność i znalezienie wszystkich najlepszych rozwiązań. W tym przypadku dzięki wykorzystaniu potencjału lokalizacji naszego magazynu na Śląsku jesteśmy w stanie znacznie zoptymalizować koszty dostaw ProDeck, zarówno w przypadku transportu krajowego, jak i planowanych dostaw na Południe Europy. Magazyn w Będzinie jest też miejscem skąd wyruszają nasze linie drobnicowe do państw Europy Zachodniej i Południowej. Takie rozwiązanie jest idealne dla rozwoju eksportu naszego klienta.” – podsumowuje Marcin Dudek, key account manager DTW Logistics Sp. z o.o. Sp.k.

Źródło: Materiały DTW Logistics

Reklama
Zaktualizuj swoją wiedzę z naszymi publikacjami i szkoleniami
Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Opel Corsa 2023. Lifting dodaje do gamy 48-woltową hybrydę

    Opal zaprezentował poliftingowe wydanie Corsy F. Modernizacja kojarzy się z delikatnymi zmianami? Na polu stylistycznym być może i tak. Małego hatchbacka czeka jednak rewolucja technologiczna.

    Jak podróżować autem ze zwierzętami?

    Podróż autem ze zwierzęciem może być prawdziwym wyzwaniem. Co zatem zrobić, aby zadbać o komfort, ale i bezpieczeństwo czworonoga oraz zabezpieczyć auto przed zniszczeniami? Jest kilka porad, które powinniście poznać.

    DS 7 Rivoli E-Tense 4x4 300. Bo SUV może być... artystyczny!

    Czy DS 7 jest pretensjonalny? W żadnym razie! Czy jest nietuzinkowy? W stu procentach. A lifting jedynie podkreślił wartości tego rodzinnego SUV-a. Chociaż sprawdźcie na własne oczy.

    Test: DS 7 po liftingu. Wersja E-Tense 4x4 300 jest szybka jak... hot-hatch!

    Choć jest 5-osobowym SUV-em z 555-litrowym bagażnikiem, oferuje 300 koni i może jeździć... za darmo! A to dopiero początek ciekawostek dotyczących testowego przeze mnie DS 7 po liftingu w wersji E-Tense 4x4 300.

    Sejmowa komisja przeciw poprawkom do projektu zniesienia opłat za państwowe autostrady

    Sejmowa Komisja Infrastruktury nie poparła poprawek zgłoszonych podczas drugiego czytania do projektu dot. zniesienia opłat za państwowe autostrady. Jedna z nich miałby skutkować zdjęciem opłat ze wszystkich autostrad w Polsce.

    Używane Audi A4 B8. Awarie, wady, ceny, opinie

    Używane Audi A4 to marzenie przeciętnego Polaka. Szczególnie gdy mówimy o generacji B8. Auta są przystępne cenowo. Tylko czy z technologicznego punktu widzenia nie stanowią zakupowej miny? Sprawdźmy, co psuje się w używanych sedanach i kombi z Niemiec.

    Tajemnica różnic cenowych samochodów używanych. Co ma największy wpływ?

    Na cenę samochodów używanych najbardziej wpływa przebieg, historia serwisowa i historia szkodowa. Cena dwóch identycznych modeli z tego samego rocznika na rynku wtórnym bywa różna o ponad 20%.

    Używany Opel Astra K. Awarie, wady, ceny, opinie

    Kompaktowy Ople starzeje się z godnością. Przynajmniej pod względem stylistyki. Czy to samo można powiedzieć o technologii? Dziś sprawdzimy czy używany Opel Astra K psuje się i jakie ma słabe punkty.

    Auto na wodór - „elektryk” z wydajniejszym magazynem energii. Plusy i minusy wodoru w motoryzacji

    Czy samochody napędzane wodorem są realną alternatywą dla aut elektrycznych? Jakie są plusy i minusy technologii wodorowej w motoryzacji?

    Toyota Tacoma 2024. Pick-up z 331-konną hybrydą. Niestety nie dla Polski...

    Potężny pick-up z mocną hybrydą pod maską. To musi być Toyota Tacoma 2024. Dobra informacja jest taka, że auto wygląda i zapowiada się świetnie. Zła jest taka, że oficjalnie nie trafi do Polski.

    Efekt zmiany przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych? Raczej odwrotny...

    Rządzący mocno chwalili się zmianą przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszych na pasach. Tyle że czas pokazuje, iż kierunek mógł być błędny. Bo poprawy bezpieczeństwa pieszych nie widać w statystykach.

    Polski kamper jest hitem. To oczywiście Volkswagen Grand California

    Kamper Volkswagen Grand California powstaje w polskiej fabryce Volkswagena we Wrześni. I pisząc o tym, mamy spore powody do dumy. Zainteresowanie tym autem bowiem stale rośnie na całym świecie.

    Samochód dla mamy. Czyli jakie auta kupują Polki?

    Zbliżający się Dzień Matki stał się okazją do sprawdzenia, jakie są motoryzacyjne preferencje Polek kupujących używane auta. Co wynikło z analizy? Mamy w Polsce są wyjątkowo praktyczne.

    Elektryczna turbosprężarka w Mercedesach AMG. Jak działa? I co daje?

    Mercedes ma ciekawy prezent dla właścicieli nowych modeli z serii AMG. Mowa o elektrycznej turbosprężarce. Ta jest inspirowana wynalazkiem stosowanym przez zespół F1 Mercedes-AMG Petronas.

    Początek roku 2023 najbezpieczniejszy w historii. Stał się drogowy cud?

    Niecałe 3900 wypadków drogowych i 360 ofiar śmiertelnych w sytuacji, gdy jeszcze niedawno notowano dwa razy wyższe wyniki. Z czego wynikają tak optymistyczne statystyki w I kw. 2023 roku?

    Jak się kupuje auto w AAA Auto? "Nie mam Twojego samochodu. I co mi zrobisz?"

    Dziś opowiem o tym, jak się kupuje auto w AAA Auto. Będzie to jednak opowieść bez happy endu. Bo choć wybrałem pojazd i zadatkowałem go, sieci nie przeszkodziło to w jego sprzedaży innej osobie...

    UNESCO wypromuje rower jako środek transportu. Z inicjatywy Polski!

    Z inicjatywy Polski Rada Wykonawcza UNESCO przyjęła decyzję w sprawie promowania roweru jako uniwersalnego środka transportu - "Bicycle For All – Bicycle for sustainable and healthy lifestyles” ("Rower dla Wszystkich – Rower dla zrównoważonego i zdrowego stylu życia”).

    Ile kosztuje serwis klimatyzacji w 2023 roku?

    Klimatyzacja – to słowo, które na wiosnę zaczyna dominować w rozmowach kierowców. Część musi zrobić serwis klimy, a część zdiagnozować jej problemy. Ile to kosztuje? Sprawdźcie.

    Jeep Wrangler 4XE Sahara. Srebrny lakier i hybryda plug-in pod maską

    Jeep Wrangler swoim kształtem przywodzi na myśl końcówkę lat 80. XX wieku. I do twarzy mu z tym! Wersja aktualnie sprzedawana w Europie ma jednak hybrydę plug-in pod maską. Jak wygląda ten model? Sprawdźcie w naszej galerii.

    Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

    Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?

    Korytarz życia: przepisy, obowiązki i kary. Co musisz wiedzieć?

    Korytarz życia jest od grudnia roku 2019 obowiązkiem kierowców w Polsce. Tylko że jak pokazuje praktyka, z obowiązku tego kierujący nie zawsze się wywiązują... Przypomnijmy zatem, co warto widzieć w tym temacie.

    Astra kombi GSe w sprzedaży. Ma 225 koni i... tania nie jest

    W polskich salonach można już składać zamówienia na Opla Astrę Sports Tourer GSe. Przestronne kombi otrzymało nieco sportową stylizację i aż 225-konny napęd. Rodzinna Astra jest hybrydą plug-in.

    Ceny samochodów w Polsce. Wiemy, kto statystycznie wydaje najwięcej na auto!

    Osoby, które ukończyły 55 rok życia, decydują się na najdroższe auta, a utrzymująca się inflacja pogłębia różnicę w cenach wybieranych aut pomiędzy nimi i najmłodszym pokoleniem. Starsi klienci są też otwarci na bardziej nowoczesne rozwiązania.

    Używana Dacia Duster II. Awarie, wady, ceny, opinie

    Polacy go pokochali. Masowo kupują Dustery II jako nowe i używane. Czy w przypadku modeli z drugiej ręki jest się czego bać? Przyjrzymy się trwałości rumuńskiego SUV-a w dzisiejszym materiale.

    Jak dobrać opony do samochodów elektrycznych i hybrydowych?

    Samochody elektryczne i hybrydowe mają swoje wymagania. Trakcyjnie te są związane nie tylko z tarciem, ale i większą masą. Dziś opowiemy zatem jak dobrać do nich odpowiednie opony.