REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak firma DSV przetransportowała elementy generatorów eletrowni z Polski do Libanu

REKLAMA

REKLAMA

Case study DSV Air & Sea: Transport ładunku ponadgabarytowego, uzwojeń generatorów elektrowni drogą lotniczą.

Firma, duży producent z branży energetycznej zlecił przetransportowanie nowego uzwojenia, służącego do przezwajania stojanów generatorów w elektrowniach. Transport odbył się na trasie Warszawa – Bejrut (Liban).

REKLAMA

Dlaczego DSV? 

Współpraca pomiędzy klientem, a DSV sięga kilkunastu lat wstecz. Dzięki usługom świadczonym w tym czasie udało się nam wypracować wzajemne zaufanie. Kiedy więc pojawiła się potrzeba realizacji nietypowego transportu klient postawił na znaną sobie jakość serwisu – mówi Łukasz Wojciechowski z Air Freight Export Department w DSV Air & Sea.

Wybór part charteru był podyktowany głównie krótkim terminem dostawy, który by wiążący dla tego transportu. Droga morska nie wchodziła w tym przypadku w grę. Dodatkowym atutem drogi powietrznej była atrakcyjna cenowo oferta frachtu lotniczego, jaką byliśmy w stanie zapewnić.

Transport krok po kroku

REKLAMA

27-tonowy ładunek uzwojenia to zadanie dla czterech tirów i Boeinga 747F. Procedura celna została otworzona w wyznaczonej przez klienta agencji celnej, ze względu na bezpośrednie połączenie ciężarówkami linii lotniczej, po czym zamknięta w biurze DSV w Poznaniu. Towar został zapakowany łącznie w siedem skrzyń, z czego cztery o wymiarach 770x230x220cm.

Aby sprostać wymaganiom załadunku, konieczne było wykorzystanie czterech ciągników z naczepami 13,6m o rozsuwanym dachu oraz specjalnych suwnic. Cały proces załadunku i transportu został skoordynowany i nadzorowany przez DSV Air & Sea w Warszawie. Part charter leciał z ładunkiem na odcinku Bruksela – Bejrut i został zrealizowany przez linię Cargolux – podsumowuje Łukasz Wojciechowski z Air Freight Export Department w DSV Air & Sea.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Kiedy pojawiają się niestandardowe oczekiwania, mamy okazję wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie. Coraz częściej obsługujemy zlecenia, przy których nie można załadować towaru na samolot rejsowy, a klient oczekuje doskonałego serwisu z dostarczeniem od drzwi do drzwi, wraz z obsługą celną i monitoringiem transportu – dodaje Krzysztof Suchodoła, zastępca dyrektora zarządzającego w DSV Air & Sea.

fot. DSV
fot. DSV
fot. DSV
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

REKLAMA

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

Kolejne podwyżki dla kierowców. Po cichu zmieni się stawka za psychotesty. Co z badaniami lekarskimi i przeglądami?

Do listy zmian, którą można zatytułować "seria podwyżek dla kierowców", spokojnie da się dopisać kolejną. Ministerstwo zdrowia planuje właśnie zmianę ceny badań psychologicznych. Ta wzrośnie o jedną trzecią. Ile zapłacą kierowcy? I kiedy stawka wzrośnie?

Test: Nissan Ariya e-4ORCE 394 KM. To hot-SUV o napędzie elektrycznym

Elektryczny SUV nie kojarzy się z emocjami? Pomyślicie tak tylko dlatego, że jeszcze nigdy nie jeździliście prawie 400-konną Ariyą. Z tym autem niewiele modeli sportowych ma szansę podczas startu spod świateł. A to nie koniec jej zalet.

Wielki potencjał zielonej logistyki, na który długo jeszcze poczekamy [ESG w logistyce 2024-2030]

REKLAMA

Będą nowe stawki za badania psychologiczne kierowców

Ministerstwo Zdrowia chce podnieść stawkę za badania psychologiczne kierowców. Aktualna stawka obowiązuje już dekadę. Ile ma wynosić nowa?  

Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

REKLAMA