REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DB Schenker: Paweł Bulanda o przygotowaniach do Euro 2012

Beata Trochymiak
Paweł Bulanda, DB Schenker Sp. z o.o.
Paweł Bulanda, DB Schenker Sp. z o.o.

REKLAMA

REKLAMA

Obsługa tego typu imprez nie jest dla DB Schenker niczym nowym. Nasza firma bierze czynny udział w logistyce dużych imprez sportowych od wielu lat, a polski zespół również w tym uczestniczy i jesteśmy przygotowani do obsługi czerwcowych mistrzostw w piłce nożnej - mówi Paweł Bulanda, Dyrektor Regionów Schenker Sp. z o.o.

Czy jest Pan gotowy do obsługi mistrzostw EURO 2012?

REKLAMA

Paweł Bulanda, Dyrektor Regionów Schenker Sp. z o.o. oraz Project Manager DB SCHENKERsportsevents w Schenker Sp z .o.o.

- Tak i to od dawna. Obsługa tego typu imprez nie jest niczym nowym dla DB Schenker. Nasza firma bierze czynny udział w logistyce dużych imprez sportowych od wielu lat, a polski zespół również w tym uczestniczy i jesteśmy przygotowani do obsługi czerwcowych mistrzostw w piłce nożnej. Nie spodziewam się niczego nowego.

Na pewno niezbędne jest tutaj doświadczenie i nie ma miejsca na przypadek. Podstawą jest profesjonalizm, sprawdzone rozwiązania i doświadczenie. Posiadamy wypracowane standardy takiej obsługi.

Każdy kraj to inna specyfika, czy ma Pan jakiś swój pomysł na usprawnienie niektórych procesów podczas Euro 2012?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

- Mistrzostwa w Polsce i na Ukrainie będą bardzo podobne do mistrzostw w Austrii i Szwajcarii, a DB Schenker obsługiwał to wydarzenie, więc czerpiemy rozwiązania z tych doświadczeń. Mieliśmy okazję obserwować jak wygląda obsługa tych mistrzostw na żywo. Byliśmy obecni podczas tej imprezy u naszych kolegów w Austrii.

Braliśmy też czynny udział w obsłudze logistycznej innych wydarzeń sportowych związanych z piłką nożną tj. Finału Ligi Mistrzów w Moskwie, czy Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w RPA w 2010 r. Pomimo lokalnych, unikalnych dla każdego miejsca uwarunkowań, wszędzie specyfika pracy była bardzo podobna. Chociaz oczywiście z drugiej strony mamy przygotowane różne scenariusze.

Jak Pan odnajduje się w roli project managera zespołu do obsługi wydarzeń sportowych? 

- Sport to moja pasja. Kiedyś uprawiałem zawodowo hokej na lodzie i nadal jestem wielkim pasjonatem sportu. Funkcjonowanie zespołu DB SCHENKERsportsevents jest jak funkcjonowanie drużyny sportowej więc w tej pracy i przy tym zadaniu czuję się jak ryba w wodzie. Oczywiście jestem również kibicem piłki nożnej, co jeszcze bardziej mnie angażuje w pracę nad obsługą Euro 2012.

Co inspiruje Pana do działania?

REKLAMA

- Inspiracją jest klient, kreowanie i realizacja jego potrzeb, interaktywne współdziałanie. Staram się od samego początku współpracy być w stałym kontakcie z klientem, aby dobrze zrozumieć jego biznes. W momencie kiedy ten biznes rozumiemy, wiemy w jakim kierunku kreować rozwiązania oraz optymalizację procesów.

Inspiracją jest też ciągłe poczucie niedosytu, które staram się w sobie pielęgnować. W momencie osiągnięcia satysfakcjonującego rezultatu zawsze zastanawiam się co można udoskonalić, żeby rozwiązanie było jeszcze lepsze, bardziej efektywne. Zawsze nieocenioną inspiracją dla mnie są moi współpracownicy.

W dzisiejszych czasach klienci nie są tak lojalni wobec swoich operatorów jak było jeszcze kilka lat temu, z czego to wynika?

- Obecne czasy charakteryzują się dużą niepewnością i barkiem przewidywalności. Coraz częściej mamy do czynienia z krótkoterminowym planowaniem ze strony klientów a to największy wróg długofalowej współpracy. Ponadto mamy do czynienia z wyrównywaniem się poziomu świadczonych przez operatorów usług, tak jak to dzieje się w innych branżach.

Mając na uwadze ten trend, utrzymanie wysokiej lojalności klienta oraz oczekiwanej rentowności wymaga coraz więcej nakładów.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

REKLAMA

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

REKLAMA