REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

ROHLIG SUUS Logistics rozwija fracht air&sea

REKLAMA

REKLAMA

Operator logistyczny ROHLIG SUUS Logistics stawia na rozwój frachtu morskiego, lotniczego i intermodalnego. Firma będzie inwestowała w infrastrukturę, zmieni struktury sprzedażowe i zacieśni współpracę z globalną grupą ROHLIG & CO.

Przez ostatnie lata Rohlig Suus Logistics skupiał się na rozwoju krajowego i międzynarodowego transportu drogowego. Teraz firma postanowiła zainwestować w lotniczy i morski obszar swojej działalności. 

REKLAMA

Za rozwój strategiczny produktu air&sea odpowiada Andrzej Kozłowski, członek zarządu ROHLIG SUUS Logistics.

Rohlig Suus Logistics: Chcemy dwukrotnie zwiększyć udziały w rynku

- Nasze plany strategiczne obejmują najbliższe 2-3 lata. W ciągu tego czasu chcemy dwukrotnie zwiększyć udziały w rynku.

Aby to zrealizować, przeprowadziliśmy szereg zmian w organizacji i zarządzaniu produktami, a nasza współpraca z grupą ROHLIG & CO oraz biurami partnerskimi na całym świecie nabrała nowej dynamiki. Idziemy krok w krok z niemieckim partnerem, który w swojej strategii rozwoju biznesu zakłada dwukrotne zwiększenie zysku brutto do roku 2018 – powiedział Tadeusz Chmielewski, Prezes ROHLIG SUUS Logistics.

Nowe osoby w zespole Rohlig Suus

Prace nad rozwojem frachtu morsko-lotniczego trwają od początku 2011 roku. W styczniu do firmy dołączył Andrzej Kozłowski, który jako członek zarządu jest odpowiedzialny za dalszy rozwój tych produktów, a także ekspansję geograficzną na rynki Rosji i Ukrainy. Przez 7 lat był dyrektorem zarządzającym w liczącej się spółce TSL na Ukrainie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Połączenia między lotniskami i portami

W co będzie inwestował Rohlig Suus Logistics? Firma chce stworzyć bezpośrednie połączenia między kluczowymi lotniskami i portami morskimi w Polsce. Chodzi o to, żeby połączyć siecią główne regiony: centralno-wschodni, północno-zachodni i południowy. W każdym będzie pracował regionalny menadżer ds. rozwoju produktu.

Co się zmieni? Już nie będzie zcentralizowanego modelu customer service. Obsługa klientów ma się odbywać na poziomie regionalnym.

Rohlig Suus przeprowadził wewnętrzny audyt funkcjonowania obszaru air&sea. Po przeanalizowaniu wniosków przeorganizowano struktury operacyjne i sprzedażowe.
Firma będzie prowadziła zcentralizowaną politykę frachtową opartą na współpracy z preferowanymi armatorami i liniami lotniczymi, z którymi ma zamiar realizować większość zleceń. 

źródło: Rohlig Suus

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

REKLAMA

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

REKLAMA

Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

REKLAMA