REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rohlig Suus Logistics buduje kompleks logistyczny w Poznaniu

REKLAMA

REKLAMA

Rohlig Suus Logistics realizuje kolejną inwestycję build-to-suit. W okolicach Poznania powstaje kompleks logistyczny o powierzchni około 12 500 m2.

Poznański oddział ROHLIG SUUS Logistics już w październiku przeniesie się do nowej lokalizacji. Inwestycja została zaprojektowana pod indywidualne wymagania operatora (tzw. obiekt build-to-suit), co pozwoli firmie zoptymalizować procesy logistyczne oraz lepiej spełniać indywidualne potrzeby klientów.

REKLAMA

W nowym obiekcie wdrażany jest nowoczesny system WMS (Warehouse Management System) firmy RedPrairie do zarządzania operacjami w magazynach, zaś operacje przewozowe i terminalowe będą prowadzone w oparciu o system TMS (Transport Management System) Speed.


REKLAMA

Całkowita powierzchnia obiektu wynosi 12 478 m2, z czego ponad 1/4 stanowi terminal przeładunkowy. W porównaniu z dotychczasową siedzibą znacząco wzrośnie powierzchnia terminalowa, a liczba doków zostanie podwojona. Nowy obiekt będzie posiadał 27 doków w części terminalowej, z dodatkową zewnętrzną rampą dla samochodów dystrybucyjnych, oraz 12 doków załadowczych w części magazynu wysokiego składowania. W jednym momencie do rozładunku i załadunku może podjechać nawet 45 aut ciężarowych. Oznacza to, że możliwości jednoczesnej obsługi samochodów wzrosną o blisko 240%. 

Istotną część inwestycji stanowi także magazyn o powierzchni 8 855 m2. Podczas jego budowy zastosowano nowoczesne rozwiązania technologiczne, które wpłyną na niższe koszty utrzymania obiektu, jak np. grubsza warstwa izolacyjna oraz oszczędnościowy system oświetleniowy (m.in. energooszczędne źródła światła i czujniki ruchu sterujące oświetleniem). Wymienione działania wpiszą się w proekologiczną postawę ROHLIG SUUS Logistics. Obiekt przewiduje także dodatkowe powierzchnie na biura.

- Obiekt w okolicach Poznania jest po inwestycji w Czeladzi naszym drugim tak znaczącym przedsięwzięciem budowlanym, które jest „szyte na miarę” i przystosowane do dalszego wzrostu wolumenu przeładunków w przyszłości. Zdecydowaliśmy się na obiekt typu build-to-suit, gdyż takie rozwiązanie umożliwiło nam lepsze dostosowanie powierzchni do charakteru przeprowadzanych przez nas operacji logistycznych, a tych w Poznaniu z roku na rok mamy coraz więcej. Poznań jest jednym z naszych strategicznych punktów przeładunkowych, połączeniem z Europą Zachodnią.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

To tutaj prowadzi większość linii drobnicowych z zachodu, a potem przesyłki są przeładowywane i dystrybuowane do punktów docelowych w różnych miejscach w Polsce. Na rynku poznańskim prosperujemy już od 12 lat. To oddział z tradycjami, a tym samym bogatą wiedzą i doświadczeniem. Patrząc na duży potencjał tego regionu i obserwując nasz stabilny na nim rozwój, budowa nowego i większego obiektu była tylko kwestią czasu – powiedział Daniel Franke, członek zarządu odpowiedzialny za logistykę kontraktową, dystrybucję krajową i rozwiązania IT w firmie ROHLIG SUUS Logistics. 

Prace wykonawcze rozpoczęły się w 1. kwartale 2012 roku, natomiast zakończenie oraz przeniesienie operacji do nowej lokalizacji planowane jest w październiku br.

Rohlig Suus Logistics
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Za 175 niezapłaconych mandatów skonfiskowali mu SUV-a. Choć dalej nim jeździ...

    60-latek z Florencji idzie na rekord. W ostatnich latach dostał 175 mandatów. Opiewają one na kwotę ponad 30 tys. euro. Żadnej z grzywien jednak nie opłacił. Dlatego skonfiskowali mu SUV-a.

    Rowerzyści boją się jeździć po ulicy. Powód? Tym są zachowania kierowców

    Rowerzyści boją się jeździć po ulicy. Czasami jednak nie mają innego wyjścia... Dobra informacja mimo wszystko jest taka, że jazda rowerem w Polsce staje się coraz bezpieczniejsza. Tak przynajmniej twierdzą statystyki.

    Dziś jest statystycznie najbardziej "wypadkowy" dzień tygodnia. To w piątki na drogach ginie nawet 270 osób

    Piątek, piąteczek, piątunio? Ukochany dzień Polaków niestety bezpieczny nie jest. W 2023 r. w każdy piątek miało miejsce średnio 3555 wypadków. W zdarzeniach tych ginęło średnio 268 osób, a 4091 odnosiło obrażenia. Czemu tak się dzieje?

    Mandaty dla kierowców po nowemu. Pojawi się możliwość wznowienia postępowania. Dziś to niemożliwe

    Dziś mandatu karnego praktycznie nie da się uchylić. Po podpisaniu staje się ostateczny. Od lat mówiono o tym, że sytuacja odbiera kierowcom prawo do obrony. MS wreszcie wysłuchało apeli i zapowiada zmiany. Pojawi się możliwość wznawiania postępowania mandatowego.

    REKLAMA

    Ten Opel spala tylko 5 litrów benzyny na 100 km. Ruszają zamówienia na hybrydową Astrę. Ile kosztuje?

    Opel Astra L wykonuje kolejny krok w stronę eko-mobilności. Właśnie stała się hybrydą, a właściwie to lekką hybrydą. Oferuje 136 koni mocy i spalanie wynoszące tylko 5 litrów. Ile kosztuje Astra Hybrid w Polsce?

    Nie tylko na pasach. Tu pieszy ma pierwszeństwo... wszędzie. Niebieski znak zmienia wszystko. Lepiej go poznaj

    Niebieski znak informuje kierowcę o tym, że wjechał właśnie do strefy zamieszkania. A tu reguła jest jedna. To królestwo pieszego. To on ma pierwszeństwo. Choć szczególne zasady ruchu nie ograniczają się tylko do tego wymogu.

    "Rzucimy jeszcze okiem na oponki" Od tych słów często zaczyna się poważny problem kierowców. Mandaty za opony do 3 tys. zł

    Policjant podczas kontroli drogowej może sprawdzić nie tylko dokumenty pojazdu. Równie dobrze może przyjrzeć się oponom. Co to jednak oznacza w praktyce? To ważne pytanie w momencie, w którym rozpoczyna się sezon wymiany opon na letnie.

    Stan techniczny roweru. Za jakie usterki kierowca może dostać mandat w 2024 r.?

    Koła się kręcą, a więc rower jest sprawny? No właśnie nie. Cykliści przed rozpoczęciem sezonu powinni sprawdzić stan techniczny pojazdu. Przy czym kluczowy jest jeden element. Wyładowana bateria może bowiem kosztować kierującego nawet 3000 zł.

    REKLAMA

    Tracą prawo jazdy za prędkość w mieście, ale nie mają go jak odzyskać przez długie miesiące. Paradoks po wyroku TK

    Kierowca za przekroczenie prędkości w mieście o więcej niż 50 km/h stracił prawo jazdy. Teoretycznie, bo decyzji nie potwierdził starosta. W takim przypadku kierujący trafia w próżnię. Bo prawa jazdy nie ma i nie wiadomo, kto miałby mu oddać dokument. W efekcie zakaz obowiązuje dużo dłużej, niż zakładane w prawie 3 miesiące.

    Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł. Sprzedaż właśnie ruszyła

    Trzecia generacja Dacii Duster oficjalnie wchodzi do polskiej sieci sprzedaży. Marka wskazała cennik dla roku 2024. Za rumuńskiego SUV-a trzeba zapłacić minimum 79 900 zł. Od tej wartości zestawienie jednak dopiero startuje.

    REKLAMA