REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polski dealer zajął pierwsze miejsce w Bitwie Królów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej!

Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson

REKLAMA

REKLAMA

Polacy zdominowali tegoroczną edycję Bitwy Królów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zajmując całe podium! Oby Polakom poszło równie dobrze na etapie globalnym konkursu!
Harley-Davidson Szczecin

Harley-Davidson

Harley-Davidson

Regionalny finał konkursu na najlepszą modyfikację motocykla Harley-Davidson z rodziny Dark Custom rozstrzygnięty! Ace of Spades - zmodyfikowany Softail Street Bob z roku modelowego 2018 – najlepszym projektem Bitwy Królów 2018 w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Głosy można było oddawać od połowy stycznia. Ze zgłoszonych motocykli w Europie Środkowo-Wschodniej wybrano sześć najlepszych w publicznym głosowaniu (cztery spośród nich zostały zbudowane przez polskie salony Harley-Davidson), które zakwalifikowały się do finału regionalnego gdzie międzynarodowe jury złożone z wybranych specjalistów Harley-Davidson z Milwaukee, Singapuru i Oxfordu wybrało ekipę szczecińskiego salonu Harley-Davidson na Króla Custom w Europie Środkowej i Wschodniej.

Laureaci w regionie CEE (w kolejności zajętego miejsca):

  1. H-D Szczecin                        Polska
  2. H-D Rzeszów                        Polska
  3. H-D Łódź                              Polska
  4. H-D Praha                            Czechy
  5. H-D Kraków                          Polska
  6. H-D Pilzno                           Czechy

Warto przypomnieć, iż celem konkursu Bitwa Królów było zbudowanie zmodyfikowanego motocykla Harley-Davidson na bazie modelu z rodziny Dark Cutom oraz dowiedzenie swych umiejętności, kreatywności i talentu w sztuce customizacji motocykli. Budowa motocykli pochłonęła tygodnie żmudnej pracy, od poszukiwania inspiracji i pomysłów, wykonania szkiców i zebrania zespołu, po wykonanie poszczególnych maszyn, obejmujące cięcie, modyfikacje instalacji, spawanie i malowanie.

Harley-Davidson Szczecin

Harley-Davidson

Harley-Davidson

Przed nami jeszcze ostateczna Bitwa Królów. W finale, który odbędzie się w listopadzie podczas motorshow EICMA w Mediolanie, wezmą udział zwycięskie motocykle custom z innych krajów i regionów Europy, a także Afryki i Bliskiego Wschodu. Tam też będzie wybrany, ogłoszony i koronowany Król Custom 2018.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Motocykle biorące udział w konkursie można zobaczyć na specjalnej stronie internetowej https://customkings.harley-davidson.com/pl_pl

ACE OF SPADES - Softail Street Bob by Harley-Davidson Szczecin

Kilka słów o projekcie od zwycięskiej ekipy:

W tym roku wzięliśmy na warsztat maszynę Softail 2018 Street Bob, który w najnowszym wydaniu to motocykl z całkowicie nowym zawieszeniem Softail. Postanowiliśmy wykorzystać ten fakt i pokazać jak genialnie może wyglądać tył motocykla. Customowy tylny błotnik wraz z customowym uchwytem siedziska tworzą nieskazitelny i niczym nie zaburzony tył maszyny. Dopełnieniem są schowane pod siedziskiem lampy tylne oraz niska kierownica. Dodatki Harley-Davidson z serii Defiance tworzą jeszcze bardziej customowy wygląd i stawiają ten motocykl na czele customowej stawki, tak jak As Pik który jest najwyższą kartą w tali.

Harley-Davidson Szczecin

Harley-Davidson

Harley-Davidson

Źródło: Harley-Davidson

Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Harley-Davidson Ace of Spades / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

REKLAMA

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

REKLAMA