REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ducati Panigale V4: premiera drogowej bestii z Bolonii

Łukasz Kuźmiuk
Ducati Panigale V4: premiera drogowej bestii z Bolonii / fot. Ducati
Ducati Panigale V4: premiera drogowej bestii z Bolonii / fot. Ducati

REKLAMA

REKLAMA

Na tę premierę czekali wszyscy Ducatisti! Panigale V4 to maszyna z korzeniami w MotoGP.
Ducati Panigale V4 / fot. Ducati

Ducati Panigale V4

Materiały prasowe

Ducati Panigale V4 to nowość na 2018 rok, która zagościła na szczycie gamy modelowej bolońskiego producenta jednośladów. Piękne nadwozie motocykla skrywa w sobie prawdziwą bestię – mowa o silniku V4 o pojemności 1.1 litra, generującym aż 214 KM (przy 13 000 obr./min) i 124 Nm (przy 10 000 obr./min). Warto dodać, że gotowy do jazdy superbike z Włoch w zależności od wersji waży 195 kg lub 198 kg. Ciekawostką jest fakt, że jednostka napędowa konstrukcyjnie jest zbliżona do motorów stosowanych w fabrycznym teamie Ducati w MotoGP.

REKLAMA

REKLAMA

W sprzedaży dostępne będą trzy warianty nowego Ducati Panigale V4 – podstawowy, S i Speciale. Podstawowe Panigale V4 wyposażono w m.in. układ Cornering ABS (ABS działający także w zakrętach) odpowiedzialny tylko za przednie koło, co jest ukłonem w stronę torowej jazdy, a także quickshifter w górę i w dół. Nie mogło również zabraknąć zmiennych trybów jazdy (Race, Sport i Street) oraz procedury startowej Ducati Power Launch.

Wersja S otrzymała elektroniczne zawieszenie Ohlins drugiej generacji z system Smart EC 2.0, kute aluminiowe felgi Marchesini oraz lżejszy, litowo-jonowy akumulator. Z kolei edycja Speciale to najwyższa możliwa liga – w tej konfiguracji superbike od Ducati posiada ponadto niektóre elementy karoserii wykonane z włókna węglowego, jednoosobową kanapę pokrytą Alcantarą, tytanowy układ wydechowy Akrapovic oraz system analizy przejazdów Ducati Data Analyzer+ z modułem GPS.

Źródło: Ducati

Ducati Panigale V4 / fot. Ducati
Ducati Panigale V4 / fot. Ducati
Ducati Panigale V4 / fot. Ducati
Ducati Panigale V4 / fot. Ducati
Ducati Panigale V4 / fot. Ducati
Ducati Panigale V4 Speciale/ fot. Ducati
Ducati Panigale V4 / fot. Ducati
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA