Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Hatchbacki marzeń

Audi RS3. Jest to długo wyczekiwany model. Ciekawość fanów motoryzacji była co jakiś czas podsycana pojawiającymi się zdjęciami szpiegowskimi testowanego przez inżynierów Audi koncepcyjnego modelu RS3. Długie oczekiwanie opłaciło się. Samochód wygląda świetnie i tak samo się prowadzi. Jego motor to dobrze znany z modelu TT-RS silnik o pojemności 2.5 litra w technologii TFSi. Z pięciu rzędowo umieszczonych cylindrów konstruktorzy wykrzesali 340 KM i 450 Nm. Moc i moment obrotowy przekazywane są na wszystkie koła za pośrednictwem 7 stopniowej skrzyni biegów i napędu Quattro.
Audi RS3. Jest to długo wyczekiwany model. Ciekawość fanów motoryzacji była co jakiś czas podsycana pojawiającymi się zdjęciami szpiegowskimi testowanego przez inżynierów Audi koncepcyjnego modelu RS3. Długie oczekiwanie opłaciło się. Samochód wygląda świetnie i tak samo się prowadzi. Jego motor to dobrze znany z modelu TT-RS silnik o pojemności 2.5 litra w technologii TFSi. Z pięciu rzędowo umieszczonych cylindrów konstruktorzy wykrzesali 340 KM i 450 Nm. Moc i moment obrotowy przekazywane są na wszystkie koła za pośrednictwem 7 stopniowej skrzyni biegów i napędu Quattro.
newspress.co.uk
Chyba każdy kierowca popularnego auta kompaktowego np. Golfa marzy o tym aby poczuć chociażby namiastkę emocji, których doznać mogą najbogatsi tego świata poruszający się po drogach takimi dobrodziejstwami motoryzacji jak Lamborghini Gallardo czy Ferrari Italia. Właśnie dla ludzi pragnących mocnych wrażeń i dysponujących bardziej ograniczonym budżetem powstały te auta. W pełni funkcjonalne, ale dysponujące ponadprzeciętną mocą.
Audi RS3. Jest to długo wyczekiwany model. Ciekawość fanów motoryzacji była co jakiś czas podsycana pojawiającymi się zdjęciami szpiegowskimi testowanego przez inżynierów Audi koncepcyjnego modelu RS3. Długie oczekiwanie opłaciło się. Samochód wygląda świetnie i tak samo się prowadzi. Jego motor to dobrze znany z modelu TT-RS silnik o pojemności 2.5 litra w technologii TFSi. Z pięciu rzędowo umieszczonych cylindrów konstruktorzy wykrzesali 340 KM i 450 Nm. Moc i moment obrotowy przekazywane są na wszystkie koła za pośrednictwem 7 stopniowej skrzyni biegów i napędu Quattro.
newspress.co.uk
Audi RS3. Jest to długo wyczekiwany model. Ciekawość fanów motoryzacji była co jakiś czas podsycana pojawiającymi się zdjęciami szpiegowskimi testowanego przez inżynierów Audi koncepcyjnego modelu RS3. Długie oczekiwanie opłaciło się. Samochód wygląda świetnie i tak samo się prowadzi. Jego motor to dobrze znany z modelu TT-RS silnik o pojemności 2.5 litra w technologii TFSi. Z pięciu rzędowo umieszczonych cylindrów konstruktorzy wykrzesali 340 KM i 450 Nm. Moc i moment obrotowy przekazywane są na wszystkie koła za pośrednictwem 7 stopniowej skrzyni biegów i napędu Quattro.
newspress.co.uk
Opel Astra OPC/Vauxhall Astra VRX. Samochód na znany jest na świecie pod dwiema nazwami. W Polsce Astra występuje jako Opel Astra OPC. Auto jest już na rynku dłuższy czas, lecz nadal jest pojazdem godnym uwagi. Astra wyposażona jest w silnik o pojemności 2.0 litrów. Motor ten generuje 240 KM i 320 Nm. Nie jest to wiele jak na dzisiejsze czasy, aczkowiek do dynamicznej jazdy wystarczy. Należy tutaj wspomnieć, że model ten był projektowany w czasach kiedy pokutował jeszcze przesąd, że przednionapędowe samochody nie powinny bysponować mocą przekraczająca 200 KM co auktualnie można uznać za absurd.
newspress.co.uk
Opel Astra OPC/Vauxhall Astra VRX. Samochód na znany jest na świecie pod dwiema nazwami. W Polsce Astra występuje jako Opel Astra OPC. Auto jest już na rynku dłuższy czas, lecz nadal jest pojazdem godnym uwagi. Astra wyposażona jest w silnik o pojemności 2.0 litrów. Motor ten generuje 240 KM i 320 Nm. Nie jest to wiele jak na dzisiejsze czasy, aczkowiek do dynamicznej jazdy wystarczy. Należy tutaj wspomnieć, że model ten był projektowany w czasach kiedy pokutował jeszcze przesąd, że przednionapędowe samochody nie powinny bysponować mocą przekraczająca 200 KM co auktualnie można uznać za absurd.
newspress.co.uk
Citroen C4 by Loeb. Francuska marka postanowiła wykorzystać rozgłos jaki towarzyszył ich sukcesom w rajdowych samochodowych mistrzostwach świata (WRC). Powstał model C4 by Loeb którego zadziorny wygląd i nazwa nawiązująca do kierowcy który już za życia stał się legendą w żaden sposób nie koresponduje z mocą generowaną przez silnik. Zaledwie 188 KM i 202 Nm to wartości którymi Citroen rynku nie zawojuje. Samochody w tym segmencie dysponują mocami o około 100 koni większymi. Dodatkowo Citroen wyposażył ten model w pięciobiegową skrzynię manualną.
newspress.co.uk
Citroen C4 by Loeb. Francuska marka postanowiła wykorzystać rozgłos jaki towarzyszył ich sukcesom w rajdowych samochodowych mistrzostwach świata (WRC). Powstał model C4 by Loeb którego zadziorny wygląd i nazwa nawiązująca do kierowcy który już za życia stał się legendą w żaden sposób nie koresponduje z mocą generowaną przez silnik. Zaledwie 188 KM i 202 Nm to wartości którymi Citroen rynku nie zawojuje. Samochody w tym segmencie dysponują mocami o około 100 koni większymi. Dodatkowo Citroen wyposażył ten model w pięciobiegową skrzynię manualną.
newspress.co.uk
Honda Civic Type R. Słysząc tą nazwę każdemu miłośnikowi motoryzacji pojawi się dreszcz na ciele. Hasło Type R momentalnie kojarzy się z wysoko kręcącymi się silnikami ze zmiennymi fazami rozrządu. Jest to technologia opanowana przez Hondę do perfekcji. Niestety Civic dysponuje mocą 201 KM i mało imponującą wartościa momentu obrotowego wynoszącą 193 Nm. Dla bardziej wymagających jest mocniejsza wersja Mugen od nadwornego tunera Hondy.
newspress.co.uk
Honda Civic Type R. Słysząc tą nazwę każdemu miłośnikowi motoryzacji pojawi się dreszcz na ciele. Hasło Type R momentalnie kojarzy się z wysoko kręcącymi się silnikami ze zmiennymi fazami rozrządu. Jest to technologia opanowana przez Hondę do perfekcji. Niestety Civic dysponuje mocą 201 KM i mało imponującą wartościa momentu obrotowego wynoszącą 193 Nm. Dla bardziej wymagających jest mocniejsza wersja Mugen od nadwornego tunera Hondy.
newspress.co.uk
Honda Civic Type R. Słysząc tą nazwę każdemu miłośnikowi motoryzacji pojawi się dreszcz na ciele. Hasło Type R momentalnie kojarzy się z wysoko kręcącymi się silnikami ze zmiennymi fazami rozrządu. Jest to technologia opanowana przez Hondę do perfekcji. Niestety Civic dysponuje mocą 201 KM i mało imponującą wartościa momentu obrotowego wynoszącą 193 Nm. Dla bardziej wymagających jest mocniejsza wersja Mugen od nadwornego tunera Hondy.
newspress.co.uk
Ford Focus RS. W momencie premiery nikt nie wierzył, że to auto będzie w stanie pokonywać zakręty w sposób w pełni kontrolowany. 305 KM i 440 Nm miały powodować podsterowność tak dużą jaką tylko można sobie wyobrazić. Wbrew wszystkim sceptykom Ford stanął na wysokości zadania projektując układ przeniesienia napędu który potrafi w efektywny sposób przenieść tą ogromną moc na asfalt zapewniając przy tym pełną sterowność auta w zakrętach. Moc ta jest generowana przez pięciocylindrowy turbodoładowany silnik o pojemności 2.5 litra.
newspress.co.uk
Ford Focus RS. W momencie premiery nikt nie wierzył, że to auto będzie w stanie pokonywać zakręty w sposób w pełni kontrolowany. 305 KM i 440 Nm miały powodować podsterowność tak dużą jaką tylko można sobie wyobrazić. Wbrew wszystkim sceptykom Ford stanął na wysokości zadania projektując układ przeniesienia napędu który potrafi w efektywny sposób przenieść tą ogromną moc na asfalt zapewniając przy tym pełną sterowność auta w zakrętach. Moc ta jest generowana przez pięciocylindrowy turbodoładowany silnik o pojemności 2.5 litra.
newspress.co.uk
Ford Focus RS500. Jest to limitowana wersja pięciuset sztuk. Występowała jedynie w kolorze czarnym matowym. Moc była podniesiona do 350 PS, a moment obrotowy do 460 Nm.
newspress.co.uk
Volkswagen Golf R. Model ten miał zastąpić mocarny model R32. Jedno jest pewne. Dźwięk silnika czterocylindrowego motoru nigdy nie dorówna temu pochodzącemu z niewielkiego V6 z modelu R32. Wielką zaletą Golfa R jest napęd na cztery koła 4motion. Za jego pośrednictwem na koła przenoszona jest moc 271 KM i 350 Nm momentu obrotowego.
newspress.co.uk
Volkswagen Golf R. Model ten miał zastąpić mocarny model R32. Jedno jest pewne. Dźwięk silnika czterocylindrowego motoru nigdy nie dorówna temu pochodzącemu z niewielkiego V6 z modelu R32. Wielką zaletą Golfa R jest napęd na cztery koła 4motion. Za jego pośrednictwem na koła przenoszona jest moc 271 KM i 350 Nm momentu obrotowego.
newspress.co.uk
Volkswagen Golf R. Model ten miał zastąpić mocarny model R32. Jedno jest pewne. Dźwięk silnika czterocylindrowego motoru nigdy nie dorówna temu pochodzącemu z niewielkiego V6 z modelu R32. Wielką zaletą Golfa R jest napęd na cztery koła 4motion. Za jego pośrednictwem na koła przenoszona jest moc 271 KM i 350 Nm momentu obrotowego.
newspress.co.uk
Seat Leon Cupra R. Samochód technologicznie bliźniaczy z Golfem R. Jedynie jego moc jest mniejsza i wynosi 265 KM. Cupra została wyposażona jedynie w napęd na przednią oś.
newspress.co.uk
Seat Leon Cupra R. Samochód technologicznie bliźniaczy z Golfem R. Jedynie jego moc jest mniejsza i wynosi 265 KM. Cupra została wyposażona jedynie w napęd na przednią oś.
newspress.co.uk
Seat Leon Cupra R. Samochód technologicznie bliźniaczy z Golfem R. Jedynie jego moc jest mniejsza i wynosi 265 KM. Cupra została wyposażona jedynie w napęd na przednią oś.
newspress.co.uk
Mazda 3 MPS. Konstruktorzy tego samochodu kierowali się trochę inną filozofią przy projektowaniu. Zamiast silnika o pojemności 2.0 litrów jak u większości konkurentów japońscy inżynierowie postanowili użyć motoru o pojemności 2.3 litra z turbosprężarką. Rozwiązanie to powinno sprawdzić się przy większych przebiegach gdyż silnik nie jest bardzo wysilony. Legitymuje się mocą 260 KM i ogromnym momentem obrotowym o wartości 380 Nm.
newspress.co.uk
Mazda 3 MPS. Konstruktorzy tego samochodu kierowali się trochę inną filozofią przy projektowaniu. Zamiast silnika o pojemności 2.0 litrów jak u większości konkurentów japońscy inżynierowie postanowili użyć motoru o pojemności 2.3 litra z turbosprężarką. Rozwiązanie to powinno sprawdzić się przy większych przebiegach gdyż silnik nie jest bardzo wysilony. Legitymuje się mocą 260 KM i ogromnym momentem obrotowym o wartości 380 Nm.
newspress.co.uk
Mazda 3 MPS. Konstruktorzy tego samochodu kierowali się trochę inną filozofią przy projektowaniu. Zamiast silnika o pojemności 2.0 litrów jak u większości konkurentów japońscy inżynierowie postanowili użyć motoru o pojemności 2.3 litra z turbosprężarką. Rozwiązanie to powinno sprawdzić się przy większych przebiegach gdyż silnik nie jest bardzo wysilony. Legitymuje się mocą 260 KM i ogromnym momentem obrotowym o wartości 380 Nm.
newspress.co.uk
Renault Megane III Coupe GT. W aucie tym mieliśmy do dyspozycji dwa silniki do wyboru: 2.0 TCe (180 KM) i 2.0 dCi (160 KM). Poprzez zastosowanie dwóch silników o tak małej mocy Renault próbuje trafić do trochę innej klienteli niż konkurencja. Najprawdopodobniej po to auto sięgną ludzie szukający auta o ciekawych liniach nadwozia, trochę szybszego niż przeciętny kompakt lecz tak samo oszczędnego.
newspress.co.uk
Renault Megane III Coupe GT. W aucie tym mieliśmy do dyspozycji dwa silniki do wyboru: 2.0 TCe (180 KM) i 2.0 dCi (160 KM). Poprzez zastosowanie dwóch silników o tak małej mocy Renault próbuje trafić do trochę innej klienteli niż konkurencja. Najprawdopodobniej po to auto sięgną ludzie szukający auta o ciekawych liniach nadwozia, trochę szybszego niż przeciętny kompakt lecz tak samo oszczędnego.
newspress.co.uk
Chcesz dowiedzieć się więcej, sięgnij po nasze publikacje
KOMPLET: VAT zmiany od 1 lipca 2021 + JPK_VAT +  VAT w e-commerce
KOMPLET: VAT zmiany od 1 lipca 2021 + JPK_VAT + VAT w e-commerce
Tylko teraz
99,00 zł
119,70
Przejdź do sklepu
Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    1 sty 2000
    20 paź 2021
    Zakres dat:
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Homologacja LPG: zmiany to problem dla 2,5 mln osób
    Homologacja LPG ulegnie zmianom od 1 stycznia 2022 roku. Nowe przepisy będą oznaczać problem dla 2,5 miliona kierowców.
    Volkswagen ID.3 stał się sukcesem w Europie!
    Volkswagen ID.3 jest chętnie wybierany przez Europejczyków. To raz. Dwa przyciągają do marki przede wszystkim nowych klientów.
    Test: Peugeot 3008 Hybrid4 GT - jest eko, ale ma też 300 koni
    Test: Peugeot 3008 Hybrid4 GT, czyli francuski sposób na obecną wersję eko-mobilności. I słowo eko w tym przypadku nie wyklucza... osiągów!
    Poziom oleju: na zimnym czy ciepłym silniku?
    Poziom oleju: na zimnym czy ciepłym silniku? Odpowiedź może być jedna. Pomiar poziomu środka smarnego można wykonywać...
    Jaki powinien być poziom oleju na bagnecie?
    Jaki powinien być poziom oleju na bagnecie? To jedna kwestia. Drugą jest to, jak sprawdzić poziom oleju na bagnecie.
    Zmiana opon na zimowe: Polacy o niej pamiętają?
    Zmiana opon na zimowe? Aż 83,5 proc. polskich kierowców zmienia opony sezonowo. Tylko co czwarty wie, kiedy powinno się to robić.
    Inteligentna fabryka Nissana: zobacz jak wygląda!
    Inteligentna fabryka Nissana, czyli Japończycy zaprezentowali linię produkcyjną w Tochigi wypełniającą założenia inicjatywy Nissan Intelligent Factory.
    Opony zimowe: co Polacy o nich wiedzą? Niestety... za mało!
    Opony zimowe stają się must have w Polsce. I choć kierowcy chętnie je stosują, nadal powinni nieco więcej wiedzieć na ich temat.
    Mandat za jazdę na zderzaku. Jak policja sprawdzi kierowców?
    Mandat za jazdę na zderzaku wynosi 500 zł. W tym punkcie powstaje jednak ważne pytanie. Jak policja chce sprawdzać kierowców? Ma swoje sposoby.
    Ubezpieczenie samochodu, czyli jesień bez poślizgu
    Ubezpieczenie samochodu ma szereg zadań. Chroni kierowcę przed skutkami odpowiedzialności i zdarzenia, ale też chroni jego mienie.
    Nowa Astra w Polsce. Widzieliśmy generację L na żywo.
    Nowa Astra przyjechała do Polski. To na razie tylko model pokazowy, ale przy okazji jego prezentacji zdobyliśmy szereg informacji o generacji L.
    Ferrari Roma i... opony Bridgestone. Utrzymają 620 koni!
    Ferrari Roma otrzymała opony stworzone przez Bridgestone. Model powstał z myślą o tylnonapędowym coupe napędzanym 620-konnym V8.
    Test: Audi Q4 e-tron – elektryk, którego naprawdę da się lubić
    Test: Audi Q4 e-tron jest przestronny jak Q7, stylowy jak Q5 i komfortowy jak A6 Allroad. A do tego nie emituje w czasie jazdy żadnych spalin.
    Jak sprawdzić poziom oleju w silniku? 12 proc. kierowców nie wie
    Jak sprawdzić poziom oleju w silniku? To pierwsze z ważnych pytań. Bo drugie dotyczy regularności kontroli. Co kierowcy wiedzą na ten temat?
    Zatrzymanie przed znakiem STOPu
    Zatrzymanie przed znakiem STOPu: czy jest obowiązkowe? Oczywiście. A zignorowanie tego wymogu oznacza wysoki mandat.
    Pierwszeństwo przy zmianie pasa ruchu
    Pierwszeństwo przy zmianie pasa ruchu, czyli dziś porozmawiamy o tym jak bezpiecznie zmienić pas ruchu i nie narazić się na kolizję.
    Volkswagen... sadzi lasy! Nie, to nie żart, a nowa akcja marki
    Volkswagen uruchomił projekt kompensacji śladu węglowego samochodów testowych z parku dziennikarskiego. Marka posadzi w sumie ponad 8 ha lasów.
    Czy na drodze jednokierunkowej trzeba włączać kierunkowskaz?
    Czy na drodze jednokierunkowej trzeba włączać kierunkowskaz? Pytanie wydaje się mocno podchwytliwe. Jak zatem brzmi odpowiedź?
    Omijanie a kierunkowskaz. Co musisz wiedzieć?
    Omijanie a kierunkowskaz, czyli dziś zastanowimy się nad tym kiery manewr warto sygnalizować, a kiedy nie jest to konieczne.
    Jak hamować przed skrzyżowaniem?
    Jak hamować przed skrzyżowaniem? To niezwykle ważne. Zbyt późne wciśnięcie sprzęgła sprawi, że samochód może zgasnąć.
    Jak puszczać sprzęgło żeby nie szarpało?
    Jak puszczać sprzęgło żeby nie szarpało? To pytanie, które zadać mogą nie tylko młodzi kierowcy, ale także ci z kilkuletnim stażem.
    Produkcja Astry w Gliwicach. Powstał półmilionowy Opel
    Produkcja Astry w Gliwicach trwa. To półmilionowy model tej generacji i jedno z nieco ponad 2 750 000 samochodów wyprodukowanych na Śląsku.
    Polskę czeka brak paliwa jak w Wielkiej Brytanii?
    Polskę czeka brak paliwa jak w Wielkiej Brytanii? A może kierowcy "jedynie" muszą się pogodzić z myślą, że paliwo będzie kosztować grubo powyżej 6 zł?
    Tani kredyt na samochód? Płać mniej przez ecodriving
    Tani kredyt na samochód? Kluczem do sukcesu jest oferta, ale i... dodatkowe oszczędności. Ecodriving sprawia, że auto staje się eko i kosztuje mniej.
    Co robić w razie wypadku z obcokrajowcem?
    Co robić w razie wypadku z obcokrajowcem? Specjaliści UFG podpowiadają jak postępować w sytuacji, w której sprawca pochodzi spoza Polski.