reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Eksploatacja > Wnętrze i wyposażenie > Umowa Seata z Samsungiem

Umowa Seata z Samsungiem

Seat rozszerza swoją współpracę z Samsungiem. Na mocy zawartego porozumienia, koreański koncern dostarczy hiszpańskiemu producentowi samochodów m.in. oprogramowanie, które umożliwi tworzenie aplikacji obsługiwanych z poziomu smartfona.

Porozumienie Samsunga i Seata

Firmy Samsung i Seat zawarły porozumienie, na mocy którego opracują rozwiązania technologiczne, które zapewnią pełną łączność we wszystkich modelach aut marki Seat. W najbliższych miesiącach na rynek wejdzie rodzina samochodów wyposażonych w nowe funkcje technologiczne Samsung, które będą stopniowo rozszerzane na pozostałe modele marki. Jedną z nich jest aplikacja Seat ConnectApp, która głośno odczytuje tweety, posty na Facebooku i e-maile ze smartfona podczas jazdy.

Umowa z firmą Samsung obejmuje wszystkie 75 rynków, na których sprzedawane są auta Seat. Oprócz zapewniania łączności w autach hiszpańskiego producenta, wzajemne porozumienie umożliwia firmie Samsung dostarczanie do aut marki Seat podstawowego oprogramowania, które pozwoli hiszpańskiemu producentowi tworzyć własne aplikacje samochodowe obsługiwane z poziomu telefonów Samsung.

Zobacz też: Test Toyota Aygo 1.0 VVT-i 69 KM

Naszym celem jest wspólna praca i połączenie fachowej wiedzy obu marek, których wynikiem będzie opracowanie bezpiecznych pokładowych rozwiązań technologicznych, ułatwiających życie kierowcom. Pragniemy w ten sposób zapewnić naszym konsumentom stałą łączność - powiedział Rick Segal, Vice-prezes w Enterprise Business Team, IT & Mobile Communications Division w  Samsung Electronics.

Pojazdy będą wyposażone w technologię MirrorLink oraz w system informacyjno-rozrywkowy łączący je z urządzeniami Samsung za pośrednictwem aplikacji opracowanych przez markę Seat. MirrorLink to odpowiedź na problem łączności między autem a inteligentnym urządzeniem. Treści ze smartfona są pokazywane na wyświetlaczu samochodowym w sposób bezpieczny, który nie rozprasza kierowcy. Tym samym prowadzący pojazd może mieć dostęp do aplikacji, nie spuszczając oczu z drogi. Możliwe jest także dodanie akcesoriów do noszenia, które będą obsługiwały dodatkowe funkcje.

W 2015 roku w pełni weszliśmy do Internetu rzeczy, który w tej chwili obejmuje 6 miliardów przedmiotów podłączonych do ogólnoświatowej sieci. Jednym z głównych celów firmy Seat jest zaspokojenie pojawiających się potrzeb i oczekiwań naszych klientów marki. W tym celu chcemy podnieść konkurencyjność naszych produktów, a Samsung jest dla nas idealnym partnerem do realizacji tego nowego, globalnego zadania – mówi Jürgen Stackmann, przewodniczący komitetu wykonawczego firmy Seat.

Zobacz też: Jak samodzielnie aktualizować nawigację?

Seat Leon z technologiami Samsung

Już na Mobile World Congress 2015 w Barcelonie firmy Samsung i Seat prezentowały model Leon wyposażony w technologie Samsung, które za kilka miesięcy pojawią się w nowej linii modeli. Koncepcje przyszłości, nad którymi pracują obie marki, zaprezentowano zarówno podczas jazdy, jak i zdalnie.

Firmy zaprezentowały takie funkcje jak:

  • Wybieranie oświetlenia samochodu, ustawień klimatyzacji, ulubionej muzyki, a nawet komunikatu powitalnego podczas wsiadania do samochodu,
  • Odblokowywanie i zamykanie drzwi auta marki Seat za pomocą zegarka typu smartwatch,
  • Nowa aplikacja Seat ConnectApp zapewniająca skuteczność, wydajność (odczytywanie i pisanie e-maili) oraz przyjemność podczas jazdy, np. poprzez interakcję z danymi samochodu. Może nawet sprawdzać tętno użytkownika w trakcie prowadzenia auta.

Źródło: Materiały prasowe Samsung

reklama

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Biuro rachunkowe AGbiuro Adam Giedrojć

Nowoczesne biuro rachunkowe z profesjonalną obsługą małych i dużych firm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama