REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?
VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?
Infor

REKLAMA

REKLAMA

VW Digital Cockpit vs Pro. Czyli dziś nieco praktycznej wiedzy na temat współczesnych Volkswagenów. Które zegary elektroniczne wybrać?

VW Digital Cockpit vs Pro, czyli słowo o cyfrowym zestawie wskaźników

Elektronika w samochodach staje się wszechobecna. I nie mówimy w tym przypadku wyłącznie o systemach bezpieczeństwa, będących obecnie standardem w każdym segmencie rynku. Elektronika to bowiem też stopniowe odchodzenie od analogowych zegarów. Dziś w miejscu tarcz ze wskaźnikami pojawiają się ekrany. A jednym z lepszych przykładów tego procesu dotyczy Volkswagena.

REKLAMA

VW Digital Cockpit vs Pro. Różnice to kwestia funkcjonalności

Prezentacja poliftingowej wersji Volkswagena Polo wprowadziła nową jakość na rynku. Choć model pochodzi z segmentu B (czyli jest małym autem miejskim), już w standardzie jest wyposażony w elektroniczne zegary. Dokładnie takim samym tropem poszedł m.in. nowy Taigo. W ich przypadku standardem jest rozwiązanie VW Digital Cockpit. To jednak niejako półśrodek. Bo elektroniczne zegary w tym przypadku mają mocno ograniczoną funkcjonalność.

Klasyczne zegary są dostępne jeszcze w takich modelach Volkswagena jak Up!, T-Roc czy T-Cross. Reszta aut stawia na ekrany.

VW Taigo test

VW Taigo test

VW Taigo. Test i pierwsze jazdy w Polsce SUV-em coupe

Infor

Zobacz również: Test Polo po liftingu. Volkswagen nie urósł, ale dorósł!

VW Digital Cockpit. Wariant bazowy

Czym jest VW Digital Cockpit? Jest dostępny w nowym Polo i Taigo. I choć rzeczywiście oznacza ekran w miejscu klasycznych zegarów, kierowca nie ma jeszcze większych powodów do zadowolenia. To proste graficznie rozwiązanie, które pokazuje wielki prędkościomierz, aktualną prędkość, przebieg, zasięg oraz wybrane przez kierowcę wskazanie komputera pokładowego. Rozwiązanie przypomina m.in. proste ekrany stosowane m.in. w Toyotach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?

Materiały prasowe Volkswagen

VW Digital Cockpit Pro. Baza, ale w większym rozmiarze

VW Digital Cockpit Pro jest standardem mniej więcej od modelu Golf. Jest spotykany m.in. w Passacie czy Tiguanie. W tym przypadku spotykane są wersje o przekątnej 8 i 10,25-cala. Bazowe warianty w zasadniczy sposób nie różnią się od VW Digital Cockpit. Są po prostu większe.

Test Polo po liftingu

Test Polo po liftingu

Test Polo po liftingu. Volkswagen nie urósł, ale dorósł!

Infor

VW Digital Cockpit Pro personalizowany. Wybierasz co chcesz...

VW Digital Cockpit Pro w wersji 10,25 cala i przy opcji z personalizacją, pozwalają na niemalże dowolną zmianę wyglądu zegarów. Te mogą być mniejsze lub większe, pokazywać informacje o przełożeniu, spalaniu, zasięgu czy napotkanych znakach drogowych, a poza tym np. wskazówki nawigacyjne czy mapę z nawigacji satelitarnej. Kierowca dobiera opcję zgodną ze swoimi potrzebami. VW Digital Cockpit Pro personalizowany działa trochę jak Virtual Cockpit w Audi.

VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?

Infor

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

REKLAMA

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

REKLAMA

Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

REKLAMA