reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Eksploatacja > Wnętrze i wyposażenie > Kino w samochodzie – na co zwrócić uwagę przed montażem?

Kino w samochodzie – na co zwrócić uwagę przed montażem?

Niewątpliwie multimedialny system poprawi komfort podróży naszych dzieci i ułatwi pokonywanie dłuższych dystansów. Nie należy do tanich inwestycji, dlatego warto dobrze się zastanowić, co chcemy uzyskać i na jak długo.

Rynek sprzętu multimedialnego oferuje kierowcom bezmiar możliwości. Z półek sklepowych (również tych internetowych) każdy może wybrać coś dla siebie i nie koniecznie straci na tym majątek. Najtańsze przenośne odtwarzacze DVD kosztują ok. 300-400 zł, stacje DVD czy system Car Entertainment ok. 1000. Ci najbardziej wymagający za możliwość oglądania filmów lub TV podczas jazdy zapłacą nawet kilkanaście tysięcy.

Zobacz również: Jak działa lusterko fotochromatyczne?

Przed zakupem i montażem kina samochodowego powinniśmy zwrócić uwagę na kilka istotnych elementów:
- wielkość samochodu,
- ilość przewożonych dzieci,
- posiadany sprzęt audio,
- możliwości techniczne montażu,
- możliwości podłączenia sprzętu do innych urządzeń audio-video,
- możliwość zasilania w samochodzie,

Zobacz również: Wygłuszenie wnętrza

- możliwości audio i warunki podłączenia dodatkowych głośników czy słuchawek,
- jakość i wykonanie wyświetlacza,
- możliwość jego obrotu,
- możliwość zabezpieczenia przed kradzieżą (demontaż, schowek, inne zabezpieczenia),
- możliwości podłączenia konsoli gier czy kamery cofania.

reklama

Czytaj także

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

fot. Hyundai
fot. Hyundai

Dokumentacja kadrowa. Zasady prowadzenia i przechowywania79.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Jankowski

Przedsiębiorca, Partner Zarządzający Cafe Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama