reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama

Opisy silników

Z tymi silnikami mogą być problemy: Isuzu 3.0 CDTI, 3.0 TiD, 3.0 dCi.

Aktualizacja: 14.03.2014

3-litrowy turbodiesel firmy Isuzu okazał się wyjątkowo problematyczny dla posiadaczy aut, które zostały w niego wyposażone. Wada konstrukcyjna tego silnika zadecydowała o bardzo słabej renomie japońskiej jednostki napędowej. Co gorsza, silnik ten wykorzystywany był przez trzech dużych producentów samochodów: Opla, Renault i Saaba. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: VW 2.0 TFSI 211KM

Aktualizacja: 11.09.2012

Przy wyborze samochodu dużą wagę przykładamy do zastosowanego w nim silnika. Jednostka 2.0 TFSI 211KM zapewnia świetne osiągi, jednak jak się okazuje boryka się z pewnymi problemami, które wyraźnie podnoszą koszty jej eksploatacji. »

2UR-GSE: 5-litrowe serce Lexusa IS-F

Aktualizacja: 04.07.2012

Model IS-F był pierwszym prawdziwie sportowym modelem ze stajni Lexusa. Ile tak naprawdę jest motorsportu pod jego maską? »

Eksploatacja silników Forda: Zetec 1.6 16V, 1.8 16V, 2.0 16V

Aktualizacja: 20.11.2012

Silniki Forda o nazwie Zetec, mimo niektórych swoich wad, są trwałe i niezawodne nawet po upływie kilkunastu lat. Jak wygląda eksploatacja Zetec-ów? Dowiesz się o tym w naszym poradniku. »

Silnik 5.0 V10 KM w BMW M5 - czym zyskał uznanie wśród miłośników marki?

Aktualizacja: 22.04.2013

Gdy na rynku pojawiło się BMW M5 (E60) z 5-litrowym silnikiem V10, niemieckie auto imponowało osiągami. Nawet dziś trudno o mocniejsze auto, pełniące rolę rodzinnego sedana i sportowej maszyny na tor. Czym charakteryzuje się zastosowana w tym modelu jednostka napędowa o fabrycznym oznaczeniu S85? »

Silnik 4,4l Twin Turbo w BMW M5 - jak działa?

Aktualizacja: 12.04.2012

O wysokich parametrach nowego silnkia BMW M5 nie decydują tylko dwie turbosprężarki. Na czym polega tajemnica silnika S63TU? »

Silnik 2.0 TDI – nowoczesny i kapryśny

Aktualizacja: 15.03.2012

2.0 TDI - jednostka, którą Volkswagen zastąpił legendarny, lecz już mocno wysłużony silnik 1.9 TDI. Nowa konstrukcja, mimo niewątpliwego zaawansowania technicznego, nie zbiera takich samych pochwał jak jej poprzedniczka. Po kilku latach od wprowadzenia, okazuje się, że silnik ten jest dość awaryjny, a naprawy mogą pochłonąć sporą część budżetu właściciela. »

Rodzaje układów zasilania silnika w paliwo: rodzaje wtrysku

Aktualizacja: 07.03.2012

Wtrysk paliwa jest sposobem dostarczenia paliwa do silnika spalinowego - tak można to określić ogólnie rzecz ujmując. W silnikach wysokoprężnych stosuje się układ hydraulicznego systemu wtrysku paliwa, natomiast w silnikach o zapłonie iskrowym (zasilane benzyną, CNG, LPG, etanolem itp.) sprawa ma się nieco inaczej. »

Nowy silnik Forda - 1.0 Ecoboost

Aktualizacja: 03.02.2012

Zaostrzające się normy emisji spalin w sposób kluczowy wpływają na rozwój nowoczesnych technologii w motoryzacji, kreując nowe trendy na rynku samochodowych. Wielkie koncerny walcząc o jak najefektywniejsze wykorzystanie paliwa w produkowanych przez siebie silnikach, starają się wprowadzać coraz to nowsze rozwiązania w ich budowie. Najlepszym tego przykładem jest nowy silnik Forda 1.0 Ecoboost. »

Fordowski silnik Ecoboost 1.6

Aktualizacja: 03.02.2012

Silniki z rodziny Ecoboost są jednymi z najnowszych i najbardziej wydajnych jednostek napędowych, skonstruowanych w myśl down-sizingu. Konstrukcja ta jest dziełem inżynierów z europejskich oddziałów Forda, jednak Ecoboost montowany ma być do aut sprzedawanych na całym świecie. »

TwinAir - dwucylindrowy silnik Fiata

Aktualizacja: 26.03.2012

Silnik TwinAir jest odpowiedzią Fiata na wymagania współczesnego świata. Drogie paliwo, ekologia, koszty produkcji - to główne czynniki, które motywują producentów do tworzenia coraz to nowszych rozwiązań, mających na celu dostosowanie technologii do sytuacji na rynku. »

Eksploatacja silnika 2.0 dCi

Aktualizacja: 03.02.2012

Silniki diesla słyną z niezawodnej kultury pracy, gorzej jednak bywa z ich trwałością. W motorach 1.9 dCi padają turbiny, natomiast w 1.5 dCi szwankują wtryskiwacze. Zobaczmy jak to się ma do wersji 2.0 dCi. »

Wady i zalety silnika 1.9 TDI

Aktualizacja: 14.03.2014

Najpopularniejszym z silników diesla jest jednostka o pojemności 1,9 litra o oznaczeniu TDI. »

Eksploatacja silnika 2.0 HDI

Aktualizacja: 03.02.2012

Silnik 2.0 HDI jest motorem najdłużej oferowanym przez koncern PSA. Jest to także najbardziej popularna i najmniej awaryjna jednostka. »

Eksploatacja silnika 1.6 T

Aktualizacja: 03.02.2012

Doładowana jednostka 1.6 Turbo postała przy współpracy koncernów PSA, oraz BMW. Motor ten zdobył wiele nagród i wydawałoby się, że jest idealny. Niestety tak nie jest, ponieważ wyróżnia się dużą usterkowością. »

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Marcin Groński

Radca prawny i Partner Zarządzający (komplementariusz) w kancelarii LEXBRIDGE Groński Adwokaci i Radcowie Prawni sp. k. we Wrocławiu. 

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama