REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Geometria kół w 3D. Jak to działa?

Geometria kół w 3D. Jak to działa?
Geometria kół w 3D. Jak to działa?
fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Ustawianie zbieżności kół i osi jezdnych auta w technologii trójwymiarowego modelowania zapewnia, szybki (poniżej 5 minut) i dokładny pomiar w bezkablowym systemie. Klient ma możliwość obserwowania pracy mechanika przy regulacji geometrii kół w 3D i wyświetlanych na bieżąco kątów na ekranie udostępnionym w biurze serwisu.

Jeden z bardziej doświadczonych w Poznaniu samochodowych serwisów diagnostyczno-naprawczych, Auto Centrum Baranowski, oferuje swoim klientom geometrię kół 3D wykonywaną zaawansowanym technologicznie urządzeniem pomiarowym Hunter. Ustawianie zbieżności kół i osi jezdnych auta w technologii trójwymiarowego modelowania zapewnia prosty, szybki (poniżej 5 minut), niezawodny i stabilny pomiar w kompletnie bezkablowym systemie. Klient ma możliwość obserwowania pracy mechanika przy regulacji geometrii i wyświetlanych na bieżąco kątów na ekranie udostępnionym w biurze serwisu. Na jednym ekranie można śledzić aż 32 parametry, a dodatkowo automatyczne porównanie kątów zmierzonych z danymi producenta. Hunter dokona precyzyjnego pomiaru wszystkich kątów poziomych i pionowych a ponadto rozstawu osi i kół oraz obwodu kół.

REKLAMA

Zobacz też: Dlaczego Polacy nie zmieniają opon na zimowe?

Sprawdzenie symetrii kątów pozwala ocenić czy wyniki pomiarów znajdujące się poza tolerancją  spowodowane są wypadkiem lub uszkodzeniem podwozia. Pomiar kątów odbywa się za pośrednictwem nowej generacji kamer CMOS o wysokiej rozdzielczości, które w sposób ciągły mierzą pozycje tarcz oraz ich orientację w przestrzeni. Hunter pracuje niezwykle szybko i wydajnie, dystans przetaczania pojazdu w tył i z powrotem jest bardzo krótki (20 cm), dzięki czemu cała operacja pomiarowa zajmuje nie więcej niż 5 minut. W tym czasie urządzenie przeprowadza kompensację bicia oraz szereg pomiarów bez konieczności podnoszenia pojazdu. Obecnie innowacyjna geometria kół 3D w Auto Centrum Baranowski jest objęta promocyjną ceną w wysokości 65 zł netto za jedną oś i 80 zł netto za komplet. To się po prostu opłaca, nie tylko cenowo, ale także czasowo, a do tego klient ma gwarancję dokładności i niezawodności pomiaru.

Zobacz też: Jaki jest prawidłowy poziom ciśnienia w oponach i jak często kontrolować ciśnienie?

Poznańska firma Auto Centrum Baranowski powstała w 1987 roku oferując kompletną innowację na rynku diagnostyki pojazdów osobowych. Współpraca z techniką precyzyjną we Wrocławiu pozwoliła ACB zbudować nowoczesne, bogato wyposażone zaplecze, dzięki czemu firma mogła funkcjonować na najwyższych obrotach konsekwentnie budując silną markę i zyskując coraz więcej zadowolonych klientów. Od początku swojego istnienia Auto Centrum Baranowski stopniowo zwiększało zakres usług przy jednoczesnym podwyższaniu standardu pracy i udoskonalaniu parku urządzeń diagnostycznych i naprawczych. Obecnie Centrum Serwisowe z Poznania oferuje kompleksową mechanikę i elektronikę pojazdową, geometrię kół 3D, wulkanizację i wymianę opon, serwis klimatyzacji, wynajem aut (w tym wynajem długoterminowy). Oprócz obsługi klientów indywidualnych, ACB specjalizuje się w serwisowaniu firmowych flot samochodowych. Pakiet dla biznesu to szereg realnych korzyści - od finansowych (atrakcyjne warunki cenowe i rabatowe), przez wizerunkowe (świetnie zadbana, 100% sprawa flota firmowa), do organizacyjnych (dostępność serwisu przez 24h przez 7 dni w tygodniu). Warto dodać, że Auto Centrum Baranowski udziela gwarancji od 6 miesięcy do 3 lat na wszystkie wykonywane usługi. ACB to doświadczeni i kompetentni technicy, przyjazny i fachowy personel oraz nowocześnie wyposażony zakład.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Jakie opony kupują polscy kierowcy?

Więcej informacji można uzyskać:

Auto Centrum Baranowski

os. Wichrowe Wzgórze 10A

61-001 Poznań

‎tel.: 61 820 89 61

e-mail: autobar@wp.pl

www: http://www.acb24.pl/geometria-kol-3d-hunter

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA