REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle częściej wybierane!

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle częściej wybierane!
Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle częściej wybierane!
Fot. Audi

REKLAMA

REKLAMA

Trzecia odsłona sedana segmentu E z Ingolstadt była montowana od roku 2004 do 2011. W tym czasie pod maską auta lądowało aż 19 motorów. Jakie są oznaczenia silników Audi A6 C6?

Audi A6 C6 zostało zaprezentowane w roku 2004 podczas paryskich targów motoryzacyjnych. Niemcy być może nie bez przyczyny wybrali francuską stolicę mody na miejsce debiutu nowej limuzyny segmentu E. W końcu nadwozie samochodu prezentowało nową jakość stylistyczną stworzoną przez mistrza - Waltera de Silvę. Audi A6 trzeciej generacji nie miałoby szans na sukces, gdyby nie zaawansowana technologia. Ta objawia się m.in. zastosowaniem opcjonalnych reflektorów LED-owych czy paletą nowoczesnych jednostek napędowych. W sumie pod maską limuzyny, kombi i wersji Allroad montowanych było aż 19 silników.

REKLAMA

Zobacz również: 2.7 V6 TDI VAG - awarie, problemy, opinie

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - benzyniaki:

  • 2.0 TFSI - BPJ, BYK - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w rzędzie, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2005 - 2011
  • 2.4 V6 - BDW - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2393 cm3 z układem wtryskowym pośrednim typu MPI i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 177 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 230 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.8 V6 FSI - CCDA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2773 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.8 V6 FSI - BDX - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2773 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 210 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2006 - 2008
  • 2.8 V6 FSI - CCEA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2773 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 220 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 3.0 TFSI - CAJA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 2995 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 290 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 420 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 3.2 V6 FSI - AUK, BKH - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 3123 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 255 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 330 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 4.2 V8 - BAT - 8-cylindrowy, 40-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym pośrednim typu MPI i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 335 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 420 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006
  • 4.2 V8 FSI - BVJ - 8-cylindrowy, 32-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 350 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 440 Nm, produkowany w latach 2006 - 2010
  • 5.2 V10 FSI - BXA - 10-cylindrowy, 40-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 5204 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 435 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 540 Nm, produkowany w latach 2006 - 2011 w modelu S6
  • 5.0 V10 TFSI - BUH - 10-cylindrowy, 40-zaworowy, podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 4991 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 580 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 650 Nm, produkowany w latach 2008 - 2010 w modelu RS6

Zobacz również: Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,0 TDI Volkswagen AG

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle:

  • 2.0 TDI - CAGB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 136 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 320 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.0 TDI - BLB, BRE - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.0 TDI - CAHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 350 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.7 V6 TDI - BPP - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 180 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 380 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.7 V6 TDI - CANA, CANC - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 400 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 3.0 V6 TDI - BMK - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 224 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 450 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006
  • 3.0 V6 TDI - ASB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 233 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 450 Nm, produkowany w latach 2006 - 2008
  • 3.0 V6 TDI - CDYA, CDYC - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 240 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 500 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wielki potencjał zielonej logistyki, na który długo jeszcze poczekamy [ESG w logistyce 2024-2030]
Będą nowe stawki za badania psychologiczne kierowców

Ministerstwo Zdrowia chce podnieść stawkę za badania psychologiczne kierowców. Aktualna stawka obowiązuje już dekadę. Ile ma wynosić nowa?  

Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

REKLAMA

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

REKLAMA

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

REKLAMA