REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oznaczenia silników Volvo V70 II - diesel czy benzyna?

Oznaczenia silników Volvo V70 II - diesel czy benzyna?
Oznaczenia silników Volvo V70 II - diesel czy benzyna?
Materiały prasowe Volvo

REKLAMA

REKLAMA

Początek nowego millenium przyniósł ważną premierę w gamie szwedzkiej marki. Zadebiutowało Volvo V70 II. Auto przez 7 lat obecności rynkowej doczekało się szerokiej palety silnikowej.

Volvo V70 drugiej generacji było tym modelem, któremu w roku 2000 Szwedzi powierzyli zadanie kontynuowania niezwykle ważnej tradycji. Mowa o oferowaniu klientom geometrycznie wystylizowanego kombi segmentu E. Być może auto nie porywało stylizacją nadwozia czy kabiny pasażerskiej. Mimo wszystko cechowała je rodzinna praktyczność. W we wnętrzu zasiąść mogło czterech pasażerów. Jeżeli chodzi o kufer, ten liczy od 485 do 1641 litrów. Auto było parowane z serią 5-cylindrowych jednostek napędowych. Ich siła trafiała na przednie lub wszystkie koła za pośrednictwem manualnej lub automatycznej skrzyni biegów.

REKLAMA

Oznaczenia silników Volvo V70 II - diesle:

  • 2.4 D - D5244T2 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2401 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 130 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2002 - 2006
  • 2.4 D - D5244T7 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2401 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 126 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 300 Nm, produkowany w latach 2005 - 2008
  • 2.4 D - D5244T5 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2401 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 340 Nm, produkowany w latach 2005 - 2008
  • D5 - D5244T - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2401 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 340 Nm, produkowany w latach 2002 - 2006
  • D5 - D5244T4 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2401 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 185 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 400 Nm, produkowany w latach 2005 - 2007
  • 2.5 D - D5252T - 5-cylindrowy, 10-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2460 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompę wtryskową, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 290 Nm, produkowany w latach 2000 - 2001

Oznaczenia silników Volvo V70 II - motory benzynowe:

  • 2.0 T - B5204T - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 240 Nm, produkowany w latach 2000 - 2007
  • 2.0 T - B5204T5 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 180 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 240 Nm, produkowany w latach 2000 - 2007
  • 2.4 - B5244S2 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, wolnossący, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2435 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 220 Nm, produkowany w latach 2001 - 2008
  • 2.4 - B5244S - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, wolnossący, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2435 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 230 Nm, produkowany w latach 2001 - 2008
  • 2.4T - B5244T3 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2435 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 200 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 285 Nm, produkowany w latach 2000 - 2003
  • 2.5T - B5254T2 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2521 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 210 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 320 Nm, produkowany w latach 2003 - 2008
  • T5 - B5234T3 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2319 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 250 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 330 Nm, produkowany w latach 2000 - 2004
  • T5 - B5244T5 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2401 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 260 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 350 Nm, produkowany w latach 2005 - 2007
  • R - B5254T4 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2521 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 300 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 350 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006
  • R - B5254T4 - 5-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 2521 cm3 z wielopunktowym układem wtryskowym pośrednim typu MPI, dysponujący mocą 300 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 400 Nm, produkowany w latach 2006 - 2007

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

REKLAMA

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

REKLAMA