| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Eksploatacja > Napęd i skrzynia biegów > Oznaczenia silników Opel Astra H: trzecia generacja niemieckiego hitu

Oznaczenia silników Opel Astra H: trzecia generacja niemieckiego hitu

Opel Astra trzeciej generacji jest jednym z popularniejszych aut na polskim rynku wtórnym. Który motor wybrać podczas zakupu pojazdu? Odpowiedź na to pytanie dają m.in. oznaczenia silników Opel Astra H.

Zobacz również: Używany Opel Astra H: solidny i oszczędny

Oznaczenia diesli Opel Astra H:

  • 1.3 CDTI Z13DTH - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1248 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 90 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 200 Nm, produkowany w latach 2005 - 2010, jednostka zbudowana przez Fiata
  • 1.7 CDTI Z17DTL - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1686 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 80 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 170 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006, jednostka oparta konstrukcyjnie o diesla Isuzu
  • 1.7 CDTI Z17DTH - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1686 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 100 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 240 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006, jednostka oparta konstrukcyjnie o diesla Isuzu
  • 1.7 CDTI Z17DTJ - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1686 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 110 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 260 Nm, produkowany w latach 2007 - 2010, jednostka oparta konstrukcyjnie o diesla Isuzu
  • 1.7 CDTI Z17DTR - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1686 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 125 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2007 - 2010, jednostka oparta konstrukcyjnie o diesla Isuzu
  • 1.9 CDTI Z19DTL - 4-cylindrowy, 8-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1910 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 100 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 260 Nm, produkowany w latach 2005 - 2010, jednostka zbudowana przez Fiata
  • 1.9 CDTI Z19DT - 4-cylindrowy, 8-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1910 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 120 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2005 - 2010, jednostka zbudowana przez Fiata
  • 1.9 CDTI Z19DTJ - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1910 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 120 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006, jednostka zbudowana przez Fiata
  • 1.9 CDTI Z19DTH - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1910 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 150 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2010, jednostka zbudowana przez Fiata

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

e-file sp. z o.o.

Producent aplikacji i rozwiązań pomocnych w biznesie oraz w kontaktach z urzędami

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »