| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Eksploatacja > Napęd i skrzynia biegów > Oznaczenia silników: Audi A4 B7 - hit polskiego rynku wtórnego

Oznaczenia silników: Audi A4 B7 - hit polskiego rynku wtórnego

Audi A4 B7 jest modelem niezwykle popularnym na polski rynku wtórnym. Którą wersję napędową powinien wybrać kierowca? Dziś opiszemy wszystkie oznaczenia silników i wskażemy jakie jednostki się pod nimi ukrywają.

Audi A4 generacji B7 zostało zaprezentowane w roku 2004. I tak właściwie nie była to nowa odsłona niemieckiego sedana i kombi, a raczej gruntownie zmodyfikowana wersja poprzednika. Najwięcej zmian pojawiło się w obrębie stylizacji przedniego pasa (projekt samego Waltera de`Silvy) i palecie silnikowej. Niemcy zaczęli wprowadzać do oferty nie tylko diesle oparte o najnowszy krzyk motoryzacyjnej mody - układ typu common rail, ale również benzyniaki dysponujące bezpośrednim wtryskiem. Produkcja Audi A4 B7 oficjalnie zakończyła się w roku 2008. Następca - generacja B8 - nie był już jedynie kolejną wersją rozwojową, a całkowicie nowym projektem.

Zobacz również: Oznaczenia silników Audi A4 B6: pełna paleta silników diesla i benzynowych

Oznaczenia silników: Audi A4 B7 z dieslem

  • 1.9 TDI - BKE, BRB - 4-cylindrowy, 8-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1896 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 116 koni mechanicznych i momentem obrotowym 285 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.0 TDI - BLB, BRE - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2005
  • 2.0 TDI - BPW - 4-cylindrowy, 8-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.0 TDI - BRD - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.5 V6 TDI - BCZ, BDG, BFC - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2496 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompę wtryskową i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym 310 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006
  • 2.7 V6 TDI - BPP, BSG - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 180 koni mechanicznych i momentem obrotowym 380 Nm, produkowany w latach 2006 - 2008
  • 3.0 V6 TDI - BBJ, BKN, ASB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 204 koni mechanicznych i momentem obrotowym 450 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

SANPRO

Doradztwo personalne, rekrutacja, organizacja zatrudnienia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »