REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

A2 do Europy - aplikacja dla zmotoryzowanych

A2 do Europy - aplikacja dla zmotoryzowanych
A2 do Europy - aplikacja dla zmotoryzowanych
Autostrada Wielkopolska SA

REKLAMA

REKLAMA

Autostrada Wielkopolska wprowadziła nowe funkcje w swojej aplikacji A2 do Europy, przeznaczonej dla zmotoryzowanych turystów. Firma rozpoczęła jednocześnie kampanię promującą Polskę wśród zagranicznych turystów.

Aplikacja A2 do Europy od momentu pojawienia się w sieci w 2014 roku zyskuje coraz większą popularność.  Mobilny przewodnik od Autostrady Wielkopolskiej SA został m.in. wyróżniony w rankingu „Najlepszych aplikacji 2014”, jako narzędzie pozwalające kompleksowo zaplanować podróż.

REKLAMA

A2 do Europy - aplikacja stworzona przez Autostradę Wielkopolską

REKLAMA

A2 do Europy jest mobilnym kompendium wiedzy, które pozwala na kompleksowe przygotowanie się do podróży – od poznania przebiegu trasy, poprzez koszty, czas przejazdu aż do listy niezbędnego wyposażenia samochodu i wysokości mandatów w danym kraju. Mechanizm aplikacji ma wbudowany system geolokalizacji, dzięki któremu aplikacja przesyła pakiet informacji dotyczących prowadzenia pojazdu w kraju, w którym aktualnie znajduje się użytkownik. Narzędzie podaje szacunkowy czas przejazdu na podstawie danych z Google Maps, pokazuje także ile procent trasy (wraz z liczbą kilometrów) przebiega przez autostrady oraz wyświetla szczegóły dotyczące płatnych odcinków dróg. „A2 do Europy” udostępnia także wirtualny alkomat.

Ostatnio, Autostrada Wielkopolska wprowadziła udogodnienia w aplikacji. Od czerwca tego roku podróż w 46 krajach Europy można zaplanować aż w 7 językach do wyboru: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, włoskim oraz rosyjskim.

Zobacz też: Będą ułatwienia przy zwrocie VAT

Kampania społeczno-edukacyjna „Visit Poland with A2 to EUROPE

Wprowadzeniu udogodnień w aplikacji towarzyszy kampania społeczno-edukacyjna „Visit Poland with A2 to EUROPE”, której celem jest promocja turystycznych walorów naszego kraju.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Patronat honorowy nad kampanią sprawują: Minister Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyki. Patronami akcji są miasta: Poznań, Łódź, Kraków, Szczecin, Gdańsk, Olsztyn, Kazimierz Dolny oraz Zakopane. 

Zobacz też: Ograniczenia karty EKUZ - nie zawsze pomoże w podróży

REKLAMA

Przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnych wyjazdów dane aplikacji zostały zaktualizowane także o najnowsze, dostępne informacje na temat wysokości opłat na wszystkich europejskich autostradach oraz uzupełnione o nowe trasy – objęte wyłącznie elektronicznym poborem opłat.

- Tegoroczna edycja kampanii skupia się na promocji ciekawych wydarzeń oraz turystycznych walorów Polski zarówno wśród rodzimych jak i zagranicznych turystów. Wprowadzając na początku tego roku dwujęzyczną komunikację w mediach społecznościowych, otworzyliśmy się na europejski dialog poszerzając grono zagranicznych odbiorców. Konsekwencją proeuropejskiej komunikacji jest podzielenie się zasobami i możliwościami jakie zapewnia aplikacja A2 DO EUROPY. Wierzymy, że dzięki udostępnieniu aplikacji w aż 7 wersjach językowych podniesiemy znacznie komfort korzystania z tego narzędzia. W tym roku aplikacja zyskuje prawdziwie europejski wymiar stając się uniwersalnym narzędziem dla wszystkich kierowców z zagranicy – mówi Zofia Kwiatkowska, rzeczniczka AWSA.

Źródło: Materiały prasowe Autostrady Wielkopolskiej

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA