REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

REKLAMA

REKLAMA

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą polegającą na oferowaniu swoich produktów lub usług szerokiej rzeszy odbiorców, powinnaś rozważyć wykorzystanie drukowanych banerów reklamowych jako formy promocji twojej firmy.

Reklama na drukowanych banerach reklamowych ma kilka zalet. Oto one:

REKLAMA

Powierzchnię reklamową możesz mieć za darmo

Załóżmy, że zajmujesz się stylizacją paznokci. Na pewno uda ci się nawiązać dobry kontakt ze swoimi klientkami i niejedna z nich pozwoli ci, w zamian za zniżkę na twoje usługi, na powieszenie na ogrodzeniu jej posesji twojego prześlicznego drukowanego banera reklamowego. Zaleta: nie płacisz za reklamę, zachowujesz klientkę, a za powierzchnię reklamową nie płacisz. To znaczy płacisz o wiele mniej, niż gdybyś musiała zapłacić 100 zł miesięcznie za 1 metr kwadratowy wyeksponowanego banera.

Długi czas oddziaływania banera zapewnia sukces

Gdy już twój baner zawiśnie na ogrodzeniu jakiejś posesji, zaczyna się jego czas oddziaływania na potencjalnych klientów. Im dłużej wisi, tym bardziej zapada w pamięć osób pojawiających się w jego okolicy.

I to jest właśnie siła reklamy zewnętrznej. Jeżeli wymyślisz chwytliwe (czytaj łatwo zapamiętywalne) hasło, a nazwa twojej firmy wzbudza pozytywne skojarzenia, kojarzy się, zaciekawia, zachęca do poznania właścicielki, wystarczy pół roku działania banera i całą okolica będzie wiedzieć, kto jest mistrzem manicure w okolicy.

Wielokrotne wykorzystanie jednego banera

Twoja klientka, która zgodziła się na udostępnienie ci kawałka ogrodzenia swojego domu może się rozmyślić po pewnym czasie. Nie możesz dopuścić do tego, aby musiała się ona wycofać ze swojej decyzji - ludzie nie lubią poczuć się wykorzystywani. Umów się, że baner będzie wisieć tylko pół roku. A najlepiej, jeśli masz zgodę na powieszenie banera na zawsze, sama po pół roku zaproponuj jego zdjęcie. Baner spełnił swoją funkcję (wszyscy wiedzą, do kogo należy firma "Paznokcie Cezarego", a ty przez ten czas postarałaś się już o kolejny kawałek ogrodzenia, w innej atrakcyjnej części twojej okolicy. Możesz teraz śmiało zdjąć swój baner i przewiesić go w inne miejsce. Dobrze wydrukowany baner wytrzyma i 3 lata, czyli może pracować na twój sukces w 6 miejscach!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości

Każdy następny baner może mieć inną treść

Każdy następny wydrukowany przez ciebie baner reklamowy może mieć inną treść, informować o innym aspekcie prowadzonej przez ciebie działalności, odwoływać się do sezonowej specyfiki usługi, np. "Zafunduj sobie drapieżnego pazura na sylwestra - promocja w firmie Paznokcie Cezarego!". Dlatego też możesz zadbać o to, aby po jakimś czasie ponownie skorzystać z dobrego serca twojej klientki i raz jeszcze zawiesić baner na ogrodzeniu jej domu, tym razem z nowym komunikatem reklamowym. Tymczasem starszy wiekiem baner zdobywa dla ciebie klientów i klientki w innej części twojej okolicy. Ty w tym czasie zatrudniłaś już koleżankę, bo masz tak dużo zleceń!

Projekt i druk banera są stosunkowo tanie

Za druk banera o wymiarach 3x1 metr zapłacisz ok. 220 zł (cena z VAT). Projekt pierwszego banera możesz mieć już za 350 zł. Każda kolejna poprawka nie musi już być tak kosztowna.

Inwestując regularnie po 300 zł miesięcznie w reklamę z wykorzystaniem drukowanych banerów reklamowych, już po roku możesz nasycić okolicę, w której działasz, informacjami o tobie, twojej firmie i twojej działalności.

Polecamy: Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy

I jeszcze jedna rada. Zastanów się, czy chcesz inwestować w reklamę zewnętrzną i rozpocząć instalację twoich drukowanych banerów reklamowych w okolicy. Ryzykujesz tym, że będziesz mieć dużo pracy, a to grozi nagłym wzbogaceniem się i zwiększeniem poziomu życia, co może być nieprzewidywalne w skutkach.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

REKLAMA

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

REKLAMA

KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

REKLAMA