reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Leasing > Pytania i odpowiedzi > Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu

Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu

Jakie formalności wiążą się z umową leasingu? Jakie dokumenty są wymagane przy ubieganiu się o leasing? Ekspert wyjaśnia jakie formalności łączą się z leasingiem.

Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu są zróżnicowane w zależności od firmy leasingowej, z usług której zamierzamy skorzystać.

Liczba i rodzaj dokumentów wymaganych do zawarcia umowy leasingu zależą od kondycji finansowej przedsiębiorstwa wnioskującego o leasing, a także od wartości i rodzaju przedmiotu.

Podstawą jest wypełnienie wniosku leasingowego

W procedurach uproszczonych wymagane jest zwykle dostarczenie dokumentów rejestrowych, niektóre firmy leasingowe wymagają też udokumentowania przychodów i zysków za poprzedni oraz bieżący rok podatkowy.

Przy bardziej skomplikowanych transakcjach niezbędne mogą okazać się inne dokumenty dotyczące firmy i przedmiotu leasingu.

Polecamy: Czym jest wysoki wykup w leasingu?

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Ekspert:

Zbigniew Szczygielski

 Ekspert rynku leasingowego.

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu
Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu

Tarcza antykryzysowa – pomoc dla pracodawców poszkodowanych w wyniku pandemii koronawirusa (PDF)29.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Patforma dla frachtu morskiego, kolejowego i lotniczego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama