| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Leasing > Pytania i odpowiedzi > Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu

Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu

Jakie formalności wiążą się z umową leasingu? Jakie dokumenty są wymagane przy ubieganiu się o leasing? Ekspert wyjaśnia jakie formalności łączą się z leasingiem.

Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu są zróżnicowane w zależności od firmy leasingowej, z usług której zamierzamy skorzystać.

Liczba i rodzaj dokumentów wymaganych do zawarcia umowy leasingu zależą od kondycji finansowej przedsiębiorstwa wnioskującego o leasing, a także od wartości i rodzaju przedmiotu.

Podstawą jest wypełnienie wniosku leasingowego

W procedurach uproszczonych wymagane jest zwykle dostarczenie dokumentów rejestrowych, niektóre firmy leasingowe wymagają też udokumentowania przychodów i zysków za poprzedni oraz bieżący rok podatkowy.

Przy bardziej skomplikowanych transakcjach niezbędne mogą okazać się inne dokumenty dotyczące firmy i przedmiotu leasingu.

Polecamy: Czym jest wysoki wykup w leasingu?

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Chałas i Wspólnicy

Kancelaria Prawna

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »