REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Płatności w chmurze. Przewaga nowoczesnych technologii w e-commerce na przykładzie Paynow

Paynow to zaawansowana technicznie bramka płatności od mBanku – wcześniej dostępna dla małych graczy, a od stycznia br. także dla klientów bankowości korporacyjnej.
Paynow to zaawansowana technicznie bramka płatności od mBanku – wcześniej dostępna dla małych graczy, a od stycznia br. także dla klientów bankowości korporacyjnej.
shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Elastyczność, wysoka wydajność przy dużej liczbie transakcji i najbardziej popularne metody płatności – takie korzyści z płatności w chmurze zapewnia Paynow.
.

.

Materiały prasowe

Paynow to zaawansowana technicznie bramka płatności od mBanku – wcześniej dostępna dla małych graczy, a od stycznia br. także dla klientów bankowości korporacyjnej. To jednocześnie pierwszy integrator wykorzystujący rozwiązania chmurowe. Tyle teoria.

REKLAMA

Elastyczne dopasowanie do biznesu

REKLAMA

W praktyce oznacza to elastyczność, szybkość dostosowaniu do indywidualnych wymogów i stabilność w obsłudze dowolnego wolumenu płatności – także w okresach wzmożonych zakupów. Innymi słowy: dopasowanie nie tylko do rodzaju biznesu, ale i jego sezonowości. Bo niezależnie od tego, czy w danym okresie firma przyjmie kilkaset czy kilka tysięcy wpłat od klientów, bramka płatnicza Paynow zawsze będzie funkcjonować tak samo.

– Bardzo wysoką stabilność bramki płatniczej bezpośrednio przekłada się na to, jakie doświadczenie płatności ma kupujący. A to jest przecież w sercu biznesu e-commerce, bo wpływa na percepcję marki, powrót klienta do e-sklepu i konwersję – zauważa Jarosław Stefański, prezes mElements, spółki z Grupy mBanku, która odpowiada za Paynow.

Podkreśla przy tym, że dodatkowo zdejmuje to z firmy planowanie zwiększonego ruchu.  – Bramka ma bardzo wysoką wydajność zawsze wtedy, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. W przypadku zwiększonego ruchu po prostu jest ona wykorzystana – dopowiada.   

Nie ma tym samym potrzeby ponoszenia przez firmy dodatkowych wydatków – przedsiębiorca nie płaci więcej, bo nie  musi inwestować w infrastrukturę sprzętową. Dwa: nie czeka na decyzję banku, co z kolei daje mu większe możliwości rozwoju. Może skupić się na tym, co ważne i dalej budować biznes bez obaw, że system tego nie udźwignie (możliwości – dzięki płatności w chmurze są niczym nieograniczone).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Paynow gra dla WOŚP

To, jak bardzo elastyczna i wydajna jest pierwsza bramka płatnicza w chmurze od mBanku pokazała m.in. obsługa tegorocznego, 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Na stronie mBank.pl/WOŚP bank wspólnie z Paynow – innowacyjnym narzędziem płatniczym – uruchomił bramkę do wpłat on-line w różnej formie. To rozwiązanie, które bank udostępnił po raz pierwszy. Dzięki niemu klienci wszystkich banków mogli dokonać wpłaty na WOŚP – podkreślają przedstawiciele banku.

Oprócz tego, wpłaty przez bramkę Paynow możliwe były na stronie WOŚP wplacam.wosp.org.pl.

Efekt? Ponad 40 transakcji na sekundę w najgorętszym okresie! Łącznie Paynow zrealizował 103 tys. wpłat od darczyńców. Wpłacono ponad 5,5 mln zł, a najwyższa wpłacona kwota sięgnęła 17 tys. zł.

Wdrożenie płatności w chmurze

REKLAMA

– Można traktować takie rozwiązanie dwojako, albo jako głównego partnera dostarczającego płatności, bardzo stabilne, zawsze dostępne, bezobsługowo, z doskonałym doświadczeniem dla kupującego lub jako rozwiązanie w odwodzie, które otrzymuje wzmożony ruch wtedy, kiedy podstawowe rozwiązanie merchanta ma przerwy techniczne, awarie lub jego wydajność nie wytrzymuje ruchu na stronie e-sklepu – podpowiada na koniec Jarosław Stefański, prezes mElements.

I zastrzega, że oba te rozwiązania powinny być rozważane przez sprzedawców, szczególnie przy obecnych poziomach wzrostu rynku (wartość tego sektora tylko w 2020 r. podskoczyła o blisko 40 proc., do ponad 72 mld zł). – Bo najważniejsze to spojrzeć na bramkę i to jak wpływa jej obecna jakość jak na jeden z kluczowych elementów technologicznych biznesu on-line. A nie jako dostawcę „kilo płatności”; byle jak, najtaniej. Oceńmy wpływ jej dostępności, maksymalną wydajność, automatyzację całego biznesu on-line, a dopiero na końcu skupmy się na stawce – tłumaczy. 

A koszty integracji? – Czasami są barierą, bo w grę wchodzi posiadanie dwóch rozwiązań, ale są one skutecznie niwelowane poprzez wybór dostawcy gotowego zaoferować dedykowany zespół wsparcia i gotowe SDK – odpowiada.   

Co równie ważne, samo wdrożenie Paynow jest proste. Można wykorzystać gotową dokumentację udostępnianą przez mBank, automatyczne wtyczki do głównych platform sprzedażowych oraz gotowe integracje. W razie problemów mBank zapewnia pełne wsparcie techniczne – zarówno przy integracji bramki ze sklepem, jak i w trakcie użytkowania bramki.

Formalności można dopełnić online bez wychodzenia z domu; a pierwsze płatności realizowane są jeszcze tego samego dnia, w którym zostanie podpisana umowa.

Pieniądze na koncie sprzedającego widoczne są razu, po tym jak klient dokona wpłaty. A płacić może przelewem on-line lub BLIK-iem; przyszłości możliwe będą także płatności ratalne. Tym samym przedsiębiorca nie musi ani czekać na przelew, ani nic dodatkowo zlecać tak, jak w przypadku innych systemów do płatności internetowych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Artykuł partnerski

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    REKLAMA

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    REKLAMA

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    REKLAMA