| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Zakładam firmę > Jak założyć firmę > Lokalizacja sklepu: Biznes w cieniu supermarketu

Lokalizacja sklepu: Biznes w cieniu supermarketu

Siła oddziaływania supermarketu lub sklepu dyskontowego jest nieporównywalnie większa niż małego, rodzinnego biznesu. Czy warto prowadzić działalność gospodarczą w towarzystwie dużego supermarketu?

Deweloperzy galerii handlowych z wielką ostrożnością podchodzą do wyboru operatora marketu. Standard marketu niejako pozycjonuje centrum handlowe. W tych centrach, które chcą uchodzić za prestiżowe, swoje podwoje otwierają takie sieci jak Piotr i Paweł czy Bomi. Przykładem są delikatesy Bomi w prestiżowym warszawskim Klifie. Jeżeli chcesz świadczyć popularne usługi fryzjerskie, poszukaj lokalizacji przy takich dyskontach jak Tesco czy Biedronka. Z kolei prestiżowe studio fryzur, nastawione na obsługę kilku wymagających klientek dziennie, najlepiej zlokalizować przy markecie sieci delikatesowej.

Dostosuj ofertę

Jeżeli już podjąłeś decyzje i chcesz otworzyć biznes przy dużym obiekcie handlowym, musisz zadbać o unikatowość produktu, który będziesz sprzedawać lub usług, które będziesz świadczyć. Jakość produktów sprzedawanych przez sieci dyskontowe i supermarkety jest z każdym rokiem lepsza. Np. kiedyś w dyskontach sprzedawano tylko kilka rodzajów pieczywa, teraz największe sieci dążą do tego, żeby w każdym sklepie była piekarnia.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

CBA

Centralne Biuro Antykorupcyjne

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »