Deweloperzy galerii handlowych z wielką ostrożnością podchodzą do wyboru operatora marketu. Standard marketu niejako pozycjonuje centrum handlowe. W tych centrach, które chcą uchodzić za prestiżowe, swoje podwoje otwierają takie sieci jak Piotr i Paweł czy Bomi. Przykładem są delikatesy Bomi w prestiżowym warszawskim Klifie. Jeżeli chcesz świadczyć popularne usługi fryzjerskie, poszukaj lokalizacji przy takich dyskontach jak Tesco czy Biedronka. Z kolei prestiżowe studio fryzur, nastawione na obsługę kilku wymagających klientek dziennie, najlepiej zlokalizować przy markecie sieci delikatesowej.
Dostosuj ofertę
Jeżeli już podjąłeś decyzje i chcesz otworzyć biznes przy dużym obiekcie handlowym, musisz zadbać o unikatowość produktu, który będziesz sprzedawać lub usług, które będziesz świadczyć. Jakość produktów sprzedawanych przez sieci dyskontowe i supermarkety jest z każdym rokiem lepsza. Np. kiedyś w dyskontach sprzedawano tylko kilka rodzajów pieczywa, teraz największe sieci dążą do tego, żeby w każdym sklepie była piekarnia.
reklama
reklama