| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Zakładam firmę > Jak założyć firmę > Drukowanie banerów reklamowych - na co zwrócić uwagę

Drukowanie banerów reklamowych - na co zwrócić uwagę

Więc dojrzałeś już, drogi czytelniku, do decyzji, aby zareklamować swoją firmę lub sprzedaż mieszkania za pomocą winylowego banera reklamowego. Brawo! Reklama zewnętrzna jest bardzo efektywną kosztowo formą komunikacji reklamowej. Pod tym oczywistym warunkiem, że nie płacisz za kawałek ściany lub płotu, gdzie zawiśnie twój baner.

Są projekty, które nie wymagają wiernego odwzorowania kolorów, ale jeżeli drukujesz baner dla sponsora, znanego napoju orzeźwiającego z czerwoną etykietką, to bądź pewny, że sponsor zauważy, gdy czerwień nie będzie odpowiednio czerwona i nie daj Boże będzie wpadać w róż.

4. Zapytaj drukarza, czy plik jest poprawnie przygotowany do druku

Jeżeli powie, że tak, to ok. Jeżeli powie, że nie, zapytaj, co jest nie tak i przekaż te uwagi swojej graficzce lub grafikowi, niech przygotuje plik poprawnie do druku według wytycznych. W końcu za to bierze pieniądze. Na stronach internetowych drukarni znajdziesz informacje, jak należy przygotować pliki do druku. Wytyczne napisane są językiem zrozumiałym dla dobrych grafików. Niedouczeni graficy zawsze coś sknocą, za co ty będziesz musiała w efekcie zapłacić zdrowiem lub pieniędzmi, a więc zawczasu wybierz dobrego grafika.

5. W zamówieniu zdefiniuj, jak ma być wykończony baner

Standardowo w zamówieniu pisze się tak: wzmocniony dookoła zgrzewem, oczka standardowo co 50 cm. Wzmocnienie zgrzewem dookoła jest standardem na rynku.

Zgrzew pełni funkcję wzmacniającą. Jeżeli twój baner będzie wisiał w miejscu, gdzie nie będzie wiało, np. we wnętrzu, wtedy wzmocnienie zgrzewem możesz sobie darować. Nie zapomnij jednak wynegocjować wtedy niższej ceny za usługę!

Przeznaczenie niektórych banerów wymaga gęściej nabitych oczek, zaznacz to w zamówieniu i nie każ sobie za to płacić więcej. Pamiętaj, że zgrzew dookoła powinien być równy, niepomarszczony. Nabite oczka powinny być mocno pozaciskane - nie mogą się kręcić wokół własnej osi.

Polecamy: Jak założyć własną firmę

Zatroszczenie się o powyższe 5 punktów powinno zapewnić ci dobry sen i satysfakcjonującą jakość usługi wyświadczonej przez drukarza.

Jeżeli drukarz cię zaskoczy i zechce niecnie nadużyć, pisz do Piotrka na adres: piotr.wegielek@gmail.com. Poradzę, jak rozmawiać o banerach, aby nie dopłacić do interesu.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Nikolay Kirov

Od 1996 r. wykładowca i doradca w zakresie: • Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w biznesie • Przywództwa, wdrażania zmian organizacyjnych i rozwiązywania konfliktów • Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych, Budowania modelów e-Biznesu i Strategii Przez prawie 20 lat ponad 50 000 osób brało udział w moich wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej a także na międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP - Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, na którym prowadziłem zajęcia w EADA Business School. Na swoich kursach pokazuje jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów. Jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. Obecnie jest Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju - Center of Excellence - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego. Partnerem i członkiem zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards, Członkiem Kapituły nagrody "Lwy Koźmińksiego" oraz członkiem Kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe". Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”. Jest również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej. 



Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK