REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Gold Finance proponuje unikalny system współpracy dla osób oraz firm zainteresowanych podjęciem współpracy na zasadach punktów partnerskich pod renomowaną marką Gold Finance.

REKLAMA

Gold Finance Sp. z o.o.

ul. H. Sienkiewicza 4/6

00-015, Warszawa

Tel. +48 22 112 19 29

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zarabiaj z najlepszymi!

Franczyza Gold Finance należy do branży związanej z bankowością i finansami.

Program Partnerski Gold Finance

REKLAMA

Gold Finance jest firmą doradczą pomagającą klientom wybrać najlepsze rozwiązania finansowe do realizacji swoich marzeń. Zapewniamy klientom możliwość przemyślanego i świadomego podejmowania trafnych decyzji finansowych. Firmę tworzą ludzie, którzy budowali swoje wieloletnie doświadczenie w bankach oraz instytucjach finansowych uwieńczone wieloma wyróżnieniami.

Dzięki współpracy z doradcą Gold Finance klienci stają się coraz bardziej świadomym konsumentem rynku finansowego, otrzymując jednocześnie poczucie prestiżu oraz przynależności do elitarnej grupy klientów Gold Finance. Kapitał Gold Finance jest w 100 proc. pochodzenia polskiego. Współpracujemy z 20 bankami, 10 firmami leasingowymi oraz ponad 60 instytucjami zajmującymi się inwestycjami kapitału.

Cenimy czas klientów, dlatego spotkania z doradcą odbywają się w biurze Gold Finance lub w dowolnie wskazanym miejscu.

Eksperci Gold Finance codziennie wypowiadają się w ważnych tematach gospodarczych w prasie, internecie, radio i telewizji, co stale kształtuje wizerunek firmy jako eksperta w dziedzinie finansów osobistych.

Firma Gold Finance należy do Związku Firm Doradztwa Finansowego zarejestrowanego w 2008 roku. ZFDF zostało stworzone przez 10 największych firm doradztwa finansowego w Polsce, które łącznie realizują 80 proc. sprzedaży produktów finansowych.

Doradca finansowy Gold Finance jest oficjalnie członkiem MDRT (Million Dollar Round Table) - elitarnej organizacji zrzeszającej 1 proc. najlepszych doradców finansowych na świecie.

Polityka firmy

Gold Finance świadczy usługi z zakresu finansów. Doradcy finansowi posiadają w ofercie produkty instytucji finansowych oraz banków. Doradcy finansowi Gold Finance świadczą dostosowane do potrzeb klientów i atrakcyjne cenowo, zintegrowane usługi doradcze.

Struktura sieci partnerskiej

Sieć partnerska Gold Finance jest budowana we wszystkich miastach Polski powyżej 50 tys. mieszkańców.

Profil partnera

REKLAMA

Potencjalny partner Gold Finance, to osoba, która już zebrała doświadczenia w branży. Gold Finance oczekuje, że będzie to minimum 2-letnie doświadczenie w działalności związanej z pośrednictwem w udzielaniu kredytów, pośrednictwem finansowym lub ubezpieczeniowym.

Partner jest niezależnym, indywidualnym przedsiębiorcą, odpowiedzialnym za prowadzenie oddziału Gold Finance. Dlatego też Gold Finance nie decyduje się na współpracę z tzw. „inwestorami finansowymi” zainteresowanymi wyłącznie ulokowaniem kapitału lub „cichymi wspólnikami”. Franczyzobiorca Gold Finance nie może prowadzić żadnych dodatkowych interesów wymagających ciągłego nadzoru i zarządzania. O franczyzę mogą starać się tylko osoby fizyczne lub osoby prowadzące spółkę z o.o., gdzie udziałowcami są osoby fizyczne.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy:

  • osoba pełna pasji;
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza, ambitna;
  • gotowa do pełnego poświęcenia na rzecz swojego biznesu;
  • porozumiewająca się językiem proaktywnym ;
  • komunikatywna i odporna na stres;
  • potrafiąca pracować wg reguł i procedur panujących w sieci.

Standardy lokalu partnerskiego Gold Finance

  • minimalna liczba mieszkańców 50 tysięcy;
  • centrum miasta lub ulica handlowa;
  • wejście usytuowane od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, nie od podwórka);
  • witryna od ulicy, brak okratowania;
  • powierzchnia placówki partnerskiej min. 50 m2;
  • niezbędne zaplecze (wnioski, dokumenty, posiłki i napoje).

Koszty związane z uruchomieniem placówki

  • Jednorazowa bezzwrotna opłata licencyjna - 10 tys. zł;
  • Szacunkowy koszt aranżacji (wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna, meble, urządzenia biurowe – fax, ksero, niszczarka) lokalu o powierzchni 50 m2 wynosi ok. 45 tys. zł brutto;
  • Średni okres osiągnięcia dochodowości do 6 miesięcy;
  • Miesięczna opłata marketingowa 1 tys. zł – płatna po upływie 6 miesięcznej karencji

Źródła dochodów partnera

  • produkty kredytowe – kredyty hipoteczne, gotówkowe - konsumpcyjne;
  • produkty inwestycyjne – fundusze, lokaty strukturyzowane, plany systematycznego oszczędzania, inwestycja w złoto, inwestycja w diamenty;
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów.

Wysokość przychodów partnera zależy od:

  • lokalnej promocji placówki;
  • nawiązania współpracy z agencjami nieruchomości i deweloperami;
  • skuteczności w obsłudze klientów przekazanych przez Centralę Gold Finance;
  • dobrej lokalizacji placówki;
  • sprzedaży poza placówką;
  • umiejętności sprzedażowych partnera oraz jego doradców;
  • jakości obsługi klienta.

Oczekiwania Gold Finance wobec partnera:

  • Obsługa klientów zgłaszających się z terenu partnera;
  • Pozyskiwanie klientów niebędących obecnie klientami Gold Finance;
  • Sprzedaż produktów zgodnych z potrzebami klienta;
  • Nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem;
  • Lojalność we współpracy z Gold Finance;
  • Przestrzeganie standardów przyjętych przez Gold Finance gwarantujących sukces.

Gold Finance zapewnia:

  • Dostęp do klientów zgłaszających się w czasie rzeczywistym z działań promocyjnych oraz z infolinii zainteresowanych spotkaniem na terenie, w którym Partner prowadzi placówkę;
  • Zintegrowany system CRM obsługujący wszystkie produkty oraz pracę podległych doradców;
  • Pełen zakres szkoleń produktowych;
  • Ciągłe wsparcie koordynatorów ze strony Gold Finance;
  • Kompletny know-how prowadzenia biura;
  • Podręcznik operacyjny oraz księgę standardów;
  • Szczegółowe instrukcje obsługi każdego produktu;
  • Sprawdzone i skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów;
  • Prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych;
  • Możliwość zatrudniania dowolnej ilości doradców bez ponoszenia dodatkowych kosztów;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dla doradców współpracujących z partnerem;
  • Wysokie wynagrodzenie (nadprowizja) związane z pracą doradców;
  • Dostęp do wysokiej jakości materiałów promocyjnych i reklamowych.

Zapraszamy do współpracy.

Wszystkich zainteresowanych otwarciem placówki Gold Finance prosimy o kontakt.

Zachęcamy także do zapoznaniem się z treścią folderu informacyjnego, w którym znajdą Państwo informacje o naszym systemie Franczyzowym.

Pobierz folder

Wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego oddziału Gold Finance prosimy o pobranie ankiety (Pobierz Ankietę) i odesłanie rzetelnie wypełnionej wraz z CV oraz ze zdjęciami lokalu (jeżeli jest) na adres:
partner@goldfinance.pl

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo odpowiedź oraz propozycję dalszych kroków.

Więcej na: www.goldfinance.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    REKLAMA

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    REKLAMA

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    REKLAMA